Guest malro

Leje af kjole hos AMOR

6 indlæg i dette emne

Hejsa,

Ja overskriften siger næsten sig selv.

Vi har ikke det største budget, så ville gerne spare på kjolen hvis det var muligt. Derfor overvejer jeg at leje én, men det er efterhånden ikke mange steder det er muligt længere.

Så ville høre om der er nogle der har prøvet at leje deres kjole hos AMOR??

Ellers er andre gode råd om en kjole til fornuftige penge velkommen!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke lejet min brudekjole der, den er syet af min svigermor. Til gengæld har jeg lejet kjole derinde 3 gange, alle gange med stor tilfredshed og fornøjelse. Der er super fin service og fuldstændig styr på tingene. De er super prof. og der var ingen der troede på at det bare var lejede kjoler jeg havde i brug, da de var blevet tilpasset mig med stor nøjagtighed. Min veninde har lejet en kjole derinde til mit bryllup på lørdag og hun har fået samme fine oplevelse. Ved dog ikke om du sparer så meget. Men prøv at se på deres hjemmeside eller tag derind og tag en snak med dem.

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar!

Jeg har engang for 5 åt siden også lejet gallakjole derinde, og det var super fint. Men det er jo noget lidt andet med ens brudekjole!

Det koster 1900-4400 kr at leje brudekjole, så medmindre jeg finder en på udsalg, så ender det nok med at jeg må derind og se om ikke de også har en drømmekjole til mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville også leje. Men som du selv skriver kan man næsten ikke leje nogle steder mere..

Så jeg har købt brugt. (altså brugt 1 gang, og nyrenset). Så brugt og brugt..

Men altså det er billigt og så er det DIN. Og du kan beholde den eller sælge den igen.?

Kig evt. under Bryllupsklar´s køb og salg af brudekjoler osv.

Har selv en billig tilsalg til 1800kr (nypris 6000kr). Der er mange fine og billige derind..

(Har købt 2 brugte..). Kunne ikke bestemme mig. :)

Held og lykke med jagten.

0

Del dette indlæg

Jeg lejede kjole hos Amor til mit første bryllup - smuk kjole, god betjening osv.

Men allerede den gang -det er altså mange år siden - var det dyrt (og det var nok ikke den lejede kjoles skyld, at ægteskabet ikke holdt, det var nok valg af en forkert gom).

Jeg er sikker på, at du kan finde kjoler, der er langt billigere ved at købe brugt - se blot på alle de smukke kjoler, der er til salg her på BK. Eller prøv Klyver (en af annoncørerne her på BK)

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer