Guest bøggild

brudepigekjolerne

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ville ønske at vi også havde nogle småpiger i familien, men det har de desværrer ikke.

Jeg har derimod en lilebror på næsten 3 år, som skal være brudesvend. Så nu håber vi bare at han kan gå hele vejen op til alteret med ringpuden, uden at løbe hen og gemme sig hos min mor.

Line

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tina,

Hvor er de skønne :mellow:

Jeg har 2 niecer som skal være brudepiger. Den ene er 4 og den anden vil være ca 1½.

Det er svært at finde kjoler til piger i den alder. Den ældste vil jo gerne have en rigtig fin kjole på, det er den lille bare lidt for tyk til http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Vi må på jagt efter nogle søde, enkle, hvide kjoler.

Det er flotte kjoler i har fundet der, det har hun valgt godt :specool:

Hvor er de købt???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Uhrenfeldt..

Jeg har lejet kjolerne hos Butik-Amalie som ligger oppe på Valby Langgade skråt over for Posthuset, leje af kjole og jakke ialt 400,- det synes jeg egentlig ikke er dyrt og hun har ca fra str. 116-170 (mener jeg) så det er da et kig hver at gå derop

Tak for jeres søde tilbagemeldinger jeg har lige vist Rikke hvad I alle havde skrevet, og hun sagde citere : "Nej hvor er de søde" og jeg kan jo kun give hende ret.

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hej p.nille

Jeg havde en ide om at de måske går bag ved mig og min far når vi går ind i kirken, og foran når vi går ud, min mor vil nemelig lave nogle søde kurve til pigerne hvori der så skal ligge rosenblade som de skal "kaste" på vej ud, men vi ved det ikke helt endnu, det kan også være at de skal gå forrest både ind og ud...

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hej Tina!

Det lyder da som en god ide. Min brudepige skal gå bagved både ind og ud.

Husk at spør i kirken om de /I må kaste rosen blade, var engang til et bryllup, hvor brudepigerne kastede rosenblade på vej ud og brudeparret fik skæld ud bagefter, for det måtte man ikke, og hvem skulle samle det op og bla bla...... så bare lige for en sikkerheds skyld

knuser

p.nille ;)

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej!

Jeg kan heller ikke helt finde ud af om mine skal gå foran med rosenblade eller bagved. Vil egentligt gerne have dem bagved mig, men synes de har mere funktion, hvis de går foran og smider rosenblade...hm!

Til Tina!

Det var blot en tanke jeg fik og ret mig endelig, hvis det er forkert, men er det næsten ikke synd først at smide bladene på vej ud? Kommer de så ordentligt til sin ret?

Summer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :lol::o

0

Del dette indlæg

Hej Summer..

Det kan da godt være du har ret i at de kommer mere til sin ret hvis de bliver kastet på vej ind, og dog, det er jo i grunden ikke min far og jeg der skal gå på dem men min kommende og jeg....

Nej jeg ved endnu ikke helt hvornår de skal kastes..

Ang. om man må kaste rosenblade i kirken havde vi tænkt at Rikke (vores datter) evt. selv skulle spørge præsten om hun måtte på den måde kan det jo godt være at hun/de får lov når hun nu selv har spurgt..

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Hej Tina!

Tja, det kan du da have ret i, altså at det er dig og din på det tidspunkt mand, der skal gå på dem. Kan forstå at I heller ikke er sikre på om I må kaste rosenblade i kirken endnu. Det er vi heller ikke, men jeg håber sådan vi må...

Summer http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif :lol::o

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

Sikke nogen søde piger!!

Jeg er selv gået i gang med brudepigekjolerne, og glæder mig til at se dem på...håber bare at de kommer til at leve op til mine egne forventninger... :balloon:

Vi har også planlagt at pigerne skal smide rosenblade..og håber da også vi får et "ja" når vi skal spørge om lov :lol::o ellers kunne jeg jo også bruge den med at pigerne selv spørger...Hi Hi.

Men er det præsten eller kordejnen (eller hvad han nu hedder :lol: )man skal spørge??

Jeg ved ikke helt hvornår de skal smides, det kunne jo se flot ud begge dele!! - men vi ved at de to mindste skal gå forrest ind, da jeg har fået min kusine til også at være brudepige - hun skal så gå bagved mig og sørge for at kjole/slæb og slør sidder som det skal - min søn skal måske "følge" mig op, da jeg ikke umiddelbart har andre :balloon: , men jeg er lidt bange for at det måske er for overvældende for ham...??

Nå, men det var bare lige mine tanker lige nu... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:bamsekram: Happy

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi skal også have små brudepiger der skal kaste rosenblade foran os når min mand  ;)  og jeg går ud.

Jeg har valgt at pigerne skal gå bagefter mig både ud og ind så de ikke stjæler billedet fra mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Knus

JJ

Hej JJ

Så skal de vel gå forrest på vej ud??...ellers tror jeg det kommer til at se lidt sjovt ud. (Hvis de skal kaste blade foran jeg og stadigvæk gå baggerst - sikke en renden frem og tilbage :lol::o:lol: )

Knuz Happy :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal også have små brudepiger der skal kaste rosenblade foran os når min mand  ;)  og jeg går ud.

Jeg har valgt at pigerne skal gå bagefter mig både ud og ind så de ikke stjæler billedet fra mig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Knus

JJ

Hej JJ

Så skal de vel gå forrest på vej ud??...ellers tror jeg det kommer til at se lidt sjovt ud. (Hvis de skal kaste blade foran jeg og stadigvæk gå baggerst - sikke en renden frem og tilbage :lol::o:lol: )

Knuz Happy :heppe:

Det kunne da ellers være et ret festligt indslag i kirken :balloon::balloon::balloon::balloon::):birthday::birthday: (ja jeg kan næsten ikke stoppe igen) :birthday::lol:

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer