Guest Deapige

Åhh det er hårdt!!

10 indlæg i dette emne

Igår fik jeg brev fra post DK om at min brudekjole var kommet fra USA. Den ligger til afhentning på mit posthus.

Mit posthus har kun åbent mellem 13.00 og 16.00......JEG ER IKKE HJEMME I DET TIDSRUM!!! :thumbsupsmileyanim:

Hvis min mand ikke kan nå at hente den efter arbejde i dag skal den ligge helt til i næste uge (vi tager på ferie imorgen tidlig)

Jeg er bare ustyrligt nysgerrig.......den ligger jo liiiiger foran næsen på mig...men jeg må IK få den ØV ØV ØV

post-33158-1208334184.jpg

post-33158-1208334196.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Lige en tanke:

Husk nu at sikre mig at du har husket at pakken også ligger der når du kommer hjem fra ferie... De ligger jo kun til afhentning i en vis periode. Bare lige så de ikke sender pakken retur igen...

Ja det kunne da være frygteligt hvis de sendte den tilbage-jeg håber da din kommende mand kan nå at hente den inden de lukker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flot kjole :bearhug: . Og hatten af for dem der tør købe den på e bay. Kan se der er en del herinde der gør det, der er også rigtig mange flotte kjoler der :hug: . Jeg må indrømme jeg har taget vejen forbi Lilly butikken. For jeg vil sikkert have bestilt en forkert str hjem og så ville jeg sku finde en god syerske der kan tilrette.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh smuk kjole og glæder mig til at høre om den lever op til forventningerne. Har selv købt to via ebay og venter nu på den sidste kommer hjem...

Rigtig flot kjole :bearhug: . Og hatten af for dem der tør købe den på e bay. Kan se der er en del herinde der gør det, der er også rigtig mange flotte kjoler der :hug: . Jeg må indrømme jeg har taget vejen forbi Lilly butikken. For jeg vil sikkert have bestilt en forkert str hjem og så ville jeg sku finde en god syerske der kan tilrette.

Man bestiller jo efter ens egne mål og ja kan da være den skal rettes lidt hos en syerske men det skal de fleste kjoler du køber i buttikkerne jo også... Men var da selv betænkelig men det var mere for kvalitet plus om den overhovedet kom men det er så modbevist da kvali er som en kjole købt i butikken i dk og den kom 4 uger efter bestilling...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer