arno

Jyllands- og Fynbrude!

71 indlæg i dette emne

Nu har jeg pløjet mig igennem alle de ting der er blevet skrevet omkring et "Sjællands-møde". Der blev nævnt lidt om at vi jyder måske også skulle/kunne finde ud af eet eller andet, og det er jeg da helt og aldeles med på!!

Jeg bor i Silkeborg, og har ikke de vilde muligheder for at deltage på Sjælland den 6.5. - både pga afstanden, men også fordi jeg skal giftes kun to dage efter. Så jeg er ikke så vild med at deltage i for meget i dagene op til den store B-dag...

Men hvad siger I, i "Jyde-Brude"!!??! Er I med på at lave en tilsvarende dag herovre på "fastlandet"?

/arno

post-7-1080679465.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Arno.

Rigtig god ide http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Jeg har jo "pibbet" en del oppe i Sjællandsbrude, og har været så heldig, at få lov til at køre med Bettina.

Men da Mette fra WO og Bettina har set, at jeg har spurgt efter et ligende arrangment i Jylland, har Mette lige henvendt sig til mig, da de meget gerne vil støtte et sådan arrangment herover også :specool:

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej Arno!

Ja, det er en SUPER ide!!

Jeg sendte en PM til Lykke fem minutter inden dit indslag kom paa!

Bettina og jeg melder os gerne til Jyllandsarrangementet ogsaa - vi staar gerne for at arrangere de forskellige underholdere!!

Det er egentlig en hemmelighed, men jeg ved at Bettina arbejder paa en ekstra overraskelse til Sjaellandsmoedet, saa mon ikke det ogsaa kunne arrangeres ovre hos Jer paa fastlandet?!?!

I siger til hvis I vil "bruge os"!

Mange kaerlige hilsner, Mette...

Redigeret af The Wedding Organizer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder bare ALLE TIDERS! Hvem står for at arrangere noget - LYKKE?? Så "smider jeg håndklædet i ringen", og hopper med på en "lytter" http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif Jeg synes det er FEDT at I også gerne vil lege med os jyder - jeg GLÆDER mig allerede, og krydser fingre for at det bliver inden jeg skal giftes den 8.5.2004 (men hvis det bliver EFTER kommer jeg også gerne!!).

/arno

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW - vil du ogsaa laegge hus til, Lykke? Hvor dejligt!!! :heppe:

Du kan jo goere det som JJ - laeg nogle datoer ud og se hvad der er mest stemning for!!

Jeg har en stylist/make-up kontakt derovre i det moerke Jylland, saa den del skal jeg nok soerge for!!! ;)

Kaerlig hilsen, Mette... :hjerte:

0

Del dette indlæg

Super, at du Mette også sørger for frisør/make-up http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/tak.gif

Jeg bor i Fredericia.

Alletiders at du vil lave lidt lækkert Arno, det må vi lige finde ud af, hvad det skal være :bamsekram:

Hvad kan jeg sige: :lol: hi hi

Knuser

Lykke : )

:hjerte:

Redigeret af Lykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej jyde-brude.

Fedt initiativ, kunne godt tænke mig at deltage...men de to datoer der er meldt ud kniber lidt for mig...kæresten og jeg rejser til Cairo fra den 15-26. april...Ramses here we come http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Men jeg håber da I får en hyggelig dag, og hvem ved, måske bliver der taget initiativ til en lignende dag senere på året eller til næste år. Jeg skal først giftes i juni 2005, så jeg har lidt tid endnu :lol:

KH Rikke

0

Del dette indlæg

Så hvad med søndag d.17 eller d.25 april?

- jeg kan begge dato'er! Min kalender "byder" på følgende dato'er: 16.4. + 17.4. + 18.4. + 23.4. + 24.4. + 25.4. + 30.4.

Og hvis det skal være EFTER den 8.5. (vores bryllup) kunne det være: 21.5. + 22.5. + 23.5. + 28.5. + 4.6. + 5.6. + 6.6. + 11.6.

Jeg GLÆDER mig allerede VILDT til at møde jer allesammen! Håber at der også kommer nogle "Sjællandsbrude" til vores jydemøde...

/arno :heppe:

0

Del dette indlæg

Hejsa alle Jydebrude

Blev vildt misundelig på Sjællandsbrudene, da jeg så,hvad de havde gang i - så det lyder fantastisk med et møde mellem os bridezillas :dragon: .

Count me in

For mig er det altid bedst om søndagen.

:bamsekram:

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥

Annoncer