FynboBredahl

2008 brudenes morgengaver!

45 indlæg i dette emne

:thumbsupsmileyanim:

Nu skal vi snart giftes!!! :rolleyes:

Og mange af 2008 brudene er allerede blevet gift :cheerleader3:

Hvad har I købt til jeres mænd i morgengave? Hvad overvejer I? Ligger der bestemte tanker bag? Er det noget, han ønsker sig? :hug:

Jeg starter gerne ud :thumbsupsmileyanim:

Dette Skagenur købte jeg i går til Mark. Han har i alle de 7 år vi har kendt hinanden ønsket sig et ur til fint brug. Hans nuværende ur er et ret stort ét i titanium fra Festina, som passer fint til ham, men knapt så fint til jakkesæt og lignende.

Tilgengæld har han også i samtlige 7 år afvist alle de ure, jeg har foreslået ham at købe da :"det ikke er den rigtige stil" :hug: Mark er til 50'er stilen - har en veteranbil fra 49', færdes i rockabillymiljøet og elsker alt fra den tid.

Nu har jeg taget chancen... Fået lov til at bytte det indtil 1. august, så det kan ikke gå helt galt :hug:

Shoppetur_016.JPG

Shoppetur_017.JPG

755XLSGL_BIG.jpg

Så er det jeres tur :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er et super fedt ur. Kan ikke forstå hvis han vil have byttet det.

Jeg selv har efter mange tanker og overvejelse besluttet at få lavet sådan nogle bodior (eller hvordan det nu staves) til ham. Ikke så originalt ganske vist, men DET venter han i hvert fald ikke fra mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ved at søge info omkring at få lavet sin egen øl......

Så noget om det i tv for ikke så lang tid siden og Lars var vildt interesseret.....så det kunne være sjovt at overraske ham med at han skal til at lave sin helt egen personlige øl :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he nu er jeg godt nok 2009 brud men jeg har da truet Thomas med at jeg køber nabogrunden til ham og så får han den i morgengave. Ikke at han skal bo på den eller noget, men vi kunne godt tænke os en større grund (større haveareal). Pt har vi godt 1600 m2 men hvis det lykkes os at kapre nabogrunden kan vi smide små 1300 m2 oveni og det er sgi da lækkert.... Har lige sendt tilbud afsted til Borgmesterkontoret og håber på hurtigt svar :thumbsupsmileyanim:

Hmm men den er lidt svær at købe uden han ved det - jeg er næsten sikker på at han vil opdage hvis der mangler 50.000 på kontoen så jeg ender nok med noget andet (og køber grunden alligevel)

/Chalotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er et super fedt ur. Kan ikke forstå hvis han vil have byttet det.

Jeg selv har efter mange tanker og overvejelse besluttet at få lavet sådan nogle bodior (eller hvordan det nu staves) til ham. Ikke så originalt ganske vist, men DET venter han i hvert fald ikke fra mig.

Nej, jeg tror det heller ikke... God idé! Hvis bare jeg havde modet - og kroppen! :rolleyes:

Jeg er ved at søge info omkring at få lavet sin egen øl......

Så noget om det i tv for ikke så lang tid siden og Lars var vildt interesseret.....så det kunne være sjovt at overraske ham med at han skal til at lave sin helt egen personlige øl :thumbsupsmileyanim:

Feeeeed idé!!! :thumbsupsmileyanim:

He he nu er jeg godt nok 2009 brud men jeg har da truet Thomas med at jeg køber nabogrunden til ham og så får han den i morgengave. Ikke at han skal bo på den eller noget, men vi kunne godt tænke os en større grund (større haveareal). Pt har vi godt 1600 m2 men hvis det lykkes os at kapre nabogrunden kan vi smide små 1300 m2 oveni og det er sgi da lækkert.... Har lige sendt tilbud afsted til Borgmesterkontoret og håber på hurtigt svar :hug:

Hmm men den er lidt svær at købe uden han ved det - jeg er næsten sikker på at han vil opdage hvis der mangler 50.000 på kontoen så jeg ender nok med noget andet (og køber grunden alligevel)

/Chalotte

Årh, hvor fedt!

For et par år siden var jeg sikker på, at jeg ville købe en Ford fra 49' til Mark - dengang kunne man få dem for omkring 50.000kr og det kunne jeg godt nå at spare op.... Nu koster de bare 150.000kr og han har i øvrigt selv købt en i mellemtiden :cheerleader3:

Kom så med jeres Rolex - og Breitling-ure og Arne Jacobsen-stole!!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville egenligt også helst have købt min mand et rigtigt fint ur, men jeg ved at han ikke kommer til at bruge det. Derfor valgte jeg et ur som istedet kan en masse ting, såsom thermoter, kompas, højdemåler, radio styret, virker på solenergi osv osv... Det er lige noget for ham med sådan et legetøj, og han blev da også rigtigt glad for det!

Købte det på ebay til godt 1800 kr, i Danmark koster det mellem 3300 og 3900 kr (!!!)

Nu kan han se hvor varmt det er når vi besøger Death Valley i Amerika i løbet af vores bryllupsrejse, og måle højdeforskellene mellem death valley og de bjerge vi skal igennem.. og hele tiden vide hvor vi er med kompasset.. Det er noget han kan lide at holde øje med :thumbsupsmileyanim:

post-28629-1210356950.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja hvad giver man manden der har lat og ikke ønsker sig noget der passer penge pungen?? jeg giver ham tolv dage han kan bruge på et år til lige hvad han vil... slappe af.. ferie.. restaurant... sejlads... ALT OG INGENTING... og så giver jeg ham en helikopter tur på selve dagen hvor han selv skal styre... håber ikke vi falder ned :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke så længe siden vi købte ny (brugt) bil og der var kun 1 nøgle med fjernbetjening med. Den bruger jeg da det er mig der har bilen til daglig og altid handler mm. Derfor "hugger" han den altid når han skal bruge bilen :thumbsupsmileyanim:

Derfor får jeg lige lavet en ekstra til ham - egentlig mest for sjov :thumbsupsmileyanim: men ved ikke om han får andet den dag. Han har fødselsdag 3 dage før brylluppet som er på min fødselsdag så der er gaver nok der skal købes :thumbsupsmileyanim:

Janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen Søde Malene, når du nu opfordrer ;)

Jeg har altså ikke fået uret hjem endnu, tror det sker i næste uge :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Så et billede af et magen til indtil videre :thumbsupsmileyanim:

Årsagen til jeg har købt det er at jeg ikke ville ane hvad jeg ellers skulle købe til ham. Og så hører det nok også lidt med at han ville have købt det til sig selv, da han blev færdig med sin MBA sidste år, men der kom en forlovelsesring i vejen ;)

post-30576-1210366121.jpg

Redigeret af M1974
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville oprindeligt have givet Filejsen saadan en tur i en porshe og en ferrari paa en lukket bane.

Men...Filejsen har selv meldt ud at han synes at vi skal foelge traditionen, saa det kun er mig der skal have morgengave. I det ligger der en lille oekonomisk hurdle, og jeg sagde at jeg saa heller ikke ville have nogen morgengave, men det afviste han blankt :biggrin:

Nu maa vi see...hvis vi vinder i Lotto faar han sin morgengave alligevel, ellers har jeg den i baghaanden til en anden anledning...foedselsdag eller saadan noget...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg valgte den allernemmeste løsning, gav ham det han ønskede sig... Et ur.

Og han var også med ud at købe det, så han fik det han allerhelst ville... Så jeg gav min mand et titaniumsur fra Certina med stopur,og hvad der nu ellers var i det...

Jeg havde overvejet at han skulle ud og kører ferrari, men han havde givet udtryk for at han gerne ville have en ting som han kunne gemme og kigge på...

Så han skal ud og kører ferrari næste år (til sin 30 års fødelsdag)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmm jeg sprænger vist rammerne med at være total nuts og tosset.

jeg giver ham en ekstra vielse i Las vegas - hvor vi skal giftes af elvis, hentes i limo, til stort vegas show bagefter med champusse ad libitum og bryllupskage!

Han får så "bare" et gavekort på en speciel oplevelse i USA. skal til USA på honeymoon!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har absolut ingen ide om hvad jeg skal gi manden. Han ønsker sig ingenting, ferrarien får han højst sandsynligt lov at køre til brylluppet da hans kammerat ejer www.lejenferrari.dk, han går ikke med ur, eller jo men har ik haft det på i lang tid så det gider jeg ærlig talt ikke bruge penge på. Jeg havde overvejet at købe et par manchet knapper både til ham og til hans best man hvor der står "Gommen" på hans og "Best Man" på hans brors...men synes ligesom han skal ha noget mere.n Jeg synes det lyder som en rigtig god ide den med "gavekortet" til 12 oplevelser han selv kan vælge....men stadig synes også han skal ha noget nu og her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg er ved at søge info omkring at få lavet sin egen øl......

Så noget om det i tv for ikke så lang tid siden og Lars var vildt interesseret.....så det kunne være sjovt at overraske ham med at han skal til at lave sin helt egen personlige øl :biggrin:

Feeeed ide! Har du et link???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand får boudoirbilleder i morgengave. Jeg har allerede fået dem taget, de er blevet rigtig gode og jeg er sikker på, at de bliver et hit.

Det skal lige siges at jeg heller ikke er en str. 36.

I må gerne se et par stykker :badgirl: hvis i kan fortælle hvordan jeg fjerner dem igen...

Ja!!! -HAHA-

Du trykker bare "delete", så slettes dit indlæg :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min mand får boudoirbilleder i morgengave. Jeg har allerede fået dem taget, de er blevet rigtig gode og jeg er sikker på, at de bliver et hit.

Det skal lige siges at jeg heller ikke er en str. 36.

I må gerne se et par stykker -HAHA- hvis i kan fortælle hvordan jeg fjerner dem igen...

Ja!!! :badgirl:

Du trykker bare "delete", så slettes dit indlæg :biggrin:

Vil gerne se dem! :griner:- Og det er nemt at slette igen -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville rigtig gerne give ham boudoir billeder, men er bare så ufotogen og bliver lidt skræmt ved tanken om at skulle være nærmest nøgen foran en fremmed fotograf... Hmm :biggrin:

Men tror nu Søren skal have en playstation 3 eller en xbox 360 - noget han har ønsket sig meget længe. Kan godt lide at han er sådan en drengerøv, så ved at give ham sådan en, tror jeg jeg sørger for at drengerøven ikke forsvinder lige foreløbigt -HAHA-

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer