Guest chf81

Brudepiger

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Går brudepiger foran eller bagved bruden???

Det må klart være en smagssag..

Mine 2 piger regner jeg med skal gå foran mig.. men vi får se om de har lyst eller ej..

På det tidspunkt er de 3½ og 5 år.. Så kan lige sågodt ende ud med at de ikke tør...

Jeg synes at have læst at mange ikke vil have brudepiger foran grundet at de så tager opmærksomheden fra bruden og den flotte kjole...

Malene

0

Del dette indlæg

Nu er vi i den situation at vi skal ha to brudepiger, og en ringbærer og en blomsterpige. Automatisk skal blomsterpigen jo gå foran mig, og hvis hun blir alt for genert kommer hendes mor nok til at gå sammen med hende. Mine brudepiger tror jeg ska gå bag mig for det er vel egentlig dem der skal rette mit slæb og slør osv. Og så ved jeg faktisk ikke helt hvornår ringbæreren kommer ind....

0

Del dette indlæg

Jeg har 4 brudepiger, en veninde på 22, en kusine på 23, en kusine på 21 og en kusine på 8 år.. ALLE skal ind foran mig.. Så jeg ligesom er det sidste og bedste;) altså jeg er finalen .. VIl da ikke have de skal stjæle opmærksomhed ved at gå ind efter.. og hvis de ikke stjæler opmærksomhed er det da synd for dem at ingen kigger på dem.. hvor hvis de går først så har de folks fulde opmærksomhed der..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må klart være en smagssag..

Mine 2 piger regner jeg med skal gå foran mig.. men vi får se om de har lyst eller ej..

På det tidspunkt er de 3½ og 5 år.. Så kan lige sågodt ende ud med at de ikke tør...

Jeg synes at have læst at mange ikke vil have brudepiger foran grundet at de så tager opmærksomheden fra bruden og den flotte kjole...

Malene

Jeg mener at huske det er modsat... Hvis pigerne går foran, og bruden først går ind, når de er oppe ved alteret (som jeg selv gjorde), tager det ikke fokus fra bruden. -Så kan pigerne på deres ihh, åhh og nææhh, hvorefter Le Grande Finale trækker det største bifald :carrot: :)

Hvis bruden går først kigger man jo også automatisk efter de små bagved, og det er altså federe at alles øjne følger bruden hele vejen op.. :)

0

Del dette indlæg

mine brudepiger og svende gik bagved mig. De er alle i alderen 2½ år til 10 år og jeg mente derfor det var bedst at de gik bagved, for så kunne de nemmere gå, hvis de ikke turde at være med alligvel. Det betød jo så bare at jeg ikke fik set hvor fine og dygtige de var, men så er det jo godt der findes billeder af det.

0

Del dette indlæg

Hov det havde jeg slet ikke nået at tænke på endnu sådan rigtig. havde vidst bare regnet med at de skulle gå bagved. To brudepiger og vores lille søn. tror ikke jeg får pigerne til at gå ind først, de er vidst for generte (7 og 11 år og vores søn er 1½).

Kan godt se fordele ved både bagved og foran.

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha - der har vi det med traditionerne igen.

Hvis man skal følge de gamle regler/traditioner, tror jeg brudepiger og -svende skal gå bagerst.

Men "vores" piger skal ind foran mig. Det er min kærestes datter på 24 år og mit barnebarn på 2 år. Min søn skal følge mig til alteret, og min kærestes søn skal være forlover. På den måde får vore respektive børn og barnebarn en aktiv del i vielsen. :thumbsupsmileyanim:

Lykke til alle kommende brude.

0

Del dette indlæg

Hej chf81

http://www.bryllupsklar.dk/wedding/brudepi...brudesvende.htm

Mine brudepiger skulle ha' gået foran mig, men de fortryder i sidste øjeblik. (5 og 6 år)

0

Del dette indlæg

Min datter på knap tre og min nevø på to skal gå med mig- Min søster på 22 "passer på dem". ville helst have dit gik forrest, da jeg sys de små let kan blive væk- dog har jeg hørt fra flere veninder som er blevet gift at præsten ikke altid er vild med at brudepige/svende GPr forrest. det er vist kotume at bruden kommer først (det andet er vist amerikansk)- men mon ik præsterne er til at forhandle med?? :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror jeg vil høre min præst om hvad han sys passer bedst ind i "seancen".

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer