kjærsiggaard

hjælp med

12 indlæg i dette emne

Så er den gal igen.. Er der nogen som kan hjælpe..

Er ved at lave invitationer - men er der nogen som ved hvordan man flytter et vandmærke i en tekstboks - så der kan være 2 tekstbokse med et vandmærke i hver på en side..

Håber der er nogen som kan hjælpe...

Det er forresten i word 2007

Knus Tina

Redigeret af kjærsiggaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke lige hjælpe dig med dit problem - men hvis du skriver lidt mere om hvad det er du gerne vil have hjælpe til, i din overskrift, så er jeg sikker på at der er flere som kigger forbi med en hjælpende hånd. "Hjælp" er ikke altid nok...

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, det er ikke sikkert dette virker, når vandmærket er inde i tekstboksen.

Men ofte i Word når man arbejder med billeder kan man arbejde med placeringen, fx foran tekst, bagved tekst ovs. Denne funktion har du angang til via billedepanelet eller ved at højreklikke på musen og vælge 'formater billede'. Under 'layout' kan du vælge placering.

Hvis ikke det fungerer, kan du også lægge dokumentet ind og så kan folk ændre det og forklare, hvad de gjorde. Det er nogle gange nemmere. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virker det heller ikke, hvis du laver to tekstbokse på siden? Du kan jo selv bestemme størrelsen på boksen.

Ellers undlad at lave tekstbokse til monogrammerne og blot indsæt dem som billede og formatere dem, så de placeres bag teksten. Så kan du flytte rundt på dem som du vil.

0

Del dette indlæg

og,og ,og...

Hvis du lave 2 tekstbokse og indsætter monogrammet i dem, så kan du selv bestemme farveintensiteten. hvis du laver fyldet med en gennemsigtighed på 80 ell 90 %, så bliver det rigtig fint. prøvede at lave et dok igår, men filen var for stor til at lægge den herind. hvis du gerne vil have hjælp, så skriv en PM m din mail, så skal jeg se om jeg ikke kan fixe det for dig:-)

knus sanne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer