Posted May 17, 2008 · Report post Hej alle jer der har købt kjoler på ebay, er der mon nogen der har modtaget deres? Vil rigtig gerne se billeder. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2008 · Report post Hej alle jer der har købt kjoler på ebay, er der mon nogen der har modtaget deres? Vil rigtig gerne se billeder.Knus Jeg henter min kjole nr 2 i morgen så kommer der lige lidt billeder. ret så spændt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 19, 2008 · Report post Jamen vil da ELSKE at vise min kjole frem igen: Gav 400 kr for den på Ebay. Og det ver LIGE min drømmekjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2008 · Report post Jeg har også bestilt i Kina, dog ikke via ebay.. Min kjole ligger hos tolden i Danmark, så de har bare om at få fingeren ud !! Der er ikke længe til vores bryllup og man ved jo aldrig hvor meget den skal rettes til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2008 · Report post Nå Sikka, har du fået hentet vidunderet? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2008 · Report post Jeg har købt denne selskabskjole på Ebay, til 600,- kr alt. incl. Annie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2008 · Report post Det er da godt nok en flot kjole sådan en må man da give 2000 for herhjemme, imponerende! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2008 · Report post Nå Sikka,har du fået hentet vidunderet? Arghhhh nåede det ikke den anden dag og har arbejdet sent de sidste to dage men regner med i morgen er dagen hvor den hentes Ulideligt at have den liggende så tæt på uden at kunne få fingrene i den.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Nå Sikka,har du fået hentet vidunderet? Arghhhh nåede det ikke den anden dag og har arbejdet sent de sidste to dage men regner med i morgen er dagen hvor den hentes Ulideligt at have den liggende så tæt på uden at kunne få fingrene i den.. Venter i spænding på masser af billeder....................................................... ..vi skal se kjole vi skal se kjole vi skal se kjole vi skal se kjole....................................... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Min kjole ligner desværre ikke helt den jeg regnede med at få hjem. Sætter lige billede fra annoncen på ebay ind samt billeder af den faktiske kjole. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Og det sidste 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post kodename: Det har du helt ret i, jeg ville også være blevet lidt skuffet i forhold til billederne mht. mængden af perler foran, men ærlig talt er det jo stadig en super smuk kjole ! Det kan jo heller ikke undgås at der er lidt forskel mht hvordan den sidder, når det ikke er samme størrelse, men synes i hvert fald de har sparet lidt på perlerne.. Synes i hvert fald lige du skal give den en chance og se om den alligevel ikke kan bruges? Ellers må du ud på en turbo shoppe tur her i Danmark, der er jo også mange der har smukke smukke kjoler til salg brugte, hvis det skal være lidt billigt. Uanset hvad så bliver din mand jo fantastisk lykkelig når du går ned af gulvet, og det er fordi det er DIG!! Du får lige en trøstekrammer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Min kjole ligner desværre ikke helt den jeg regnede med at få hjem.Sætter lige billede fra annoncen på ebay ind samt billeder af den faktiske kjole. Jeg vil give dig ret; det ligner faktisk en hel anden kjole... Der er i hvert fald ikke så mange perler på på brystet, og på billedet ser det ud som om "kanterne" foran og bagpå er gule? Men uanset, synes jeg det er en smuk kjole, og synes også den klæder dig godt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Min kjole ligner desværre ikke helt den jeg regnede med at få hjem.Sætter lige billede fra annoncen på ebay ind samt billeder af den faktiske kjole. Jeg vil give dig ret; det ligner faktisk en hel anden kjole... Der er i hvert fald ikke så mange perler på på brystet, og på billedet ser det ud som om "kanterne" foran og bagpå er gule? Men uanset, synes jeg det er en smuk kjole, og synes også den klæder dig godt. :ditto: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Må vi ikke høre, hvor I har købt kjolerne henne? Sikka, Kodename, Ranegaard? Super flotte kjoler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Jeg tror at min konklusion på ebey kjoler/kjoler fra kina er at jeg springer over, jeg er klar over at det er kopikjoler, men jeg synes faktisk en stor del af dem der er blevet vist på det seneste er dårlige kopier, de udstråler langt fra den samme klasse og kvalitet som de originale. Hmm Jeg tror jeg vil gå tilbage til min oprindelige ............at sy min egen kopikjole ;) så ved jeg at den kommer til at sidde som den skal. Nogle der kender nogle gode stofforretninger i KBH området? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post Hej Her er min Ebay kjole, ved godt at den ser noget bedre ud på modellen, men jeg er glad for den... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2008 · Report post HejHer er min Ebay kjole, ved godt at den ser noget bedre ud på modellen, men jeg er glad for den... bedre ud på modellen... hvad snakker du om kvinde? Den er bare super flot til dig - meget flottere end på modellen (som sikkert ikke har fået ordenlig mad de sidste mange mange år - og du har født børn! gætter jeg på ud fra rutshebanen i baggrunden). Mener virkelig at du er meget flottere i kjolen end modellen!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2008 · Report post Min kjole ligner desværre ikke helt den jeg regnede med at få hjem.Sætter lige billede fra annoncen på ebay ind samt billeder af den faktiske kjole. Jeg vil give dig ret; det ligner faktisk en hel anden kjole... Der er i hvert fald ikke så mange perler på på brystet, og på billedet ser det ud som om "kanterne" foran og bagpå er gule? Men uanset, synes jeg det er en smuk kjole, og synes også den klæder dig godt. :ditto: Mange tak begge to. Ja kanterne på den kjole jeg har fået er gule. Øv. Der skulle jo have siddet en masse perler, og der er heller ikke snører hele vejen i ryggen som på billedet. Men kigger pt efter en anden. Ellers bruger jeg bare den jeg har. Den er jo sådan set meget sød. (Bortset fra det gule.) Hi hi. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2008 · Report post Må vi ikke høre, hvor I har købt kjolerne henne? Sikka, Kodename, Ranegaard?Super flotte kjoler Hej. Sælgeren hvor jeg købte min har brugernavnet wroenthb2008ert på ebay. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2008 · Report post Må vi ikke høre, hvor I har købt kjolerne henne? Sikka, Kodename, Ranegaard?Super flotte kjoler Hej. Sælgeren hvor jeg købte min har brugernavnet wroenthb2008ert på ebay. Hos www.weddinggownfactory.com .. De har tilbudt at rette den gratis, men jeg kan nok ikke nå det da jeg jo meget skal giftes og det vil tage dem 25 - 30 dage at rette den.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2008 · Report post Må vi ikke høre, hvor I har købt kjolerne henne? Sikka, Kodename, Ranegaard?Super flotte kjoler Hej. Sælgeren hvor jeg købte min har brugernavnet wroenthb2008ert på ebay. Hos www.weddinggownfactory.com .. De har tilbudt at rette den gratis, men jeg kan nok ikke nå det da jeg jo meget skal giftes og det vil tage dem 25 - 30 dage at rette den.. Ej hvor ærgeligt det ikke kan nåes, men du bliver en smuk brud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2008 · Report post Nå Sikka,har du fået hentet vidunderet? Arghhhh nåede det ikke den anden dag og har arbejdet sent de sidste to dage men regner med i morgen er dagen hvor den hentes Ulideligt at have den liggende så tæt på uden at kunne få fingrene i den.. Venter i spænding på masser af billeder....................................................... ..vi skal se kjole vi skal se kjole vi skal se kjole vi skal se kjole....................................... Arghhh har bare slet ikke nået at hente den endnu. Så frustrerende det skide posthus kun har åbent mellem 12 og 17. Men håber på at mandag bliver dagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2008 · Report post Hmmm fik hentet kjolen men det var sku ikke min brudekjole. Havde bestilt en kjole til en veninde og det var den.. Så venter spændt på min. Men den til veninden ligner billedet og er fantastisk flot syet med perlerne og det hele. Virkeligt flot kjole.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2008 · Report post Den sidder sørme flot på dig, er det en der er syet efter mål i Kina? Har du et billede af den fra annoncen? tak er osse super glad for den.. Det var desværre kun en hos sælger.. så der er ingen annonce mere. det er en Monsoon wedding dress. Den er ikk syet efter mål, men jeg tog chancen efter at ha bedt sælger om alle mulige mål... så jeg var heldig Held og lykke med dit køb.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites