Guest Deapige

Kender du datoen??

5 indlæg i dette emne

Har lige fundet ud af at det er en tradition af nyere dato at man ikke kender datoen for sin polterabend.

I USA kender de fleste datoen, men hvad der skal ske, er en hemmelighed.

(Egentlig hører datoen for PA hjemme om fredagen inden lørdagens bryllup.)

Det med at snuppe folk med bukserne nede er et overraskelsesmoment som er blevet mere reglen end undtagelsen.

Ingen tvivl om at det kan være rigtig sjov hvis det hele lykkedes og ingen aner uråd, men jeg kan godt leve med at vide hvornår jeg skal polters... så kan jeg planlægge min tid derefter. MEN jeg har ingen idé om HVAD vi skal lave eller HVEM der skal med.

Det jeg bare ville sige var at jeg syntes man skal nyde i fulde drag at venner og veninder bruger tid, kræfter og penge på at glæder os. Nyd forventningensglæde uanset om du kender dato eller ej og nyyyyd dasgen når den kommer... det er sq så sjælden at en hel dag er i scenesat bare for DIN skyld!!

Må poltergejsten være med dig! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville nok egentlig passe mig bedst hvis jeg kendte datoen, for jeg er ikke så god til det med overraskelser. Men ja det behøver jeg slet ikke bekymre mig om pt for der er jo laaaaaang tid til endnu... måske kan jeg få nogen til at tale over sig når den tid kommer :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Jeg har faktisk kun 3 weekender jeg kan.. hvor den ene skal bruges til tyskland og en anden til glo-bryllup så faktsik kun en reelt dag jeg kan.. helst vil gerne sige til dem.. i har den dato.. hader ikke at vide hvad jeg skal.. og synes faktisk det er lidt irreterende at skulle holde flere dage åben til de skal kunne overraske en...

må lige sige til dem at gammel tradition at det ikk en overraskelse det med hvilken dag det bliver..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her hos os er der faktisk kun 3 weekender der kan blive fejret polterabend i, og især én af datoerne er oplagt, medmindre de vælger at overraske os i vores ferie, hvilket jeg ikke tror, da de jo selv er på ferie.

Normalt er jeg totalt planlægnings freak, men det passer mig egentligt fint, at jeg ikke præcis ved hvornår det bliver.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer