mizzblond

Jer med børn

41 indlæg i dette emne

Hej Alle!

Ja jeg er nysgerrig efter at se hvad I gav eller giver jeres børn på at tøj til den store dag! ?

Vis gerne billeder!

Vi har Jessica som er 3 år og 8 mdr - som er en lys pige- langt lyst hår, blå øjne og lys i huden- og synes måske hun vil "forsvinde" i en hvid brudepige kjole!?

Så har vi vores lille Andrè på 11 mdr- han er lidt mørkere end sin søster- så farven er vidst "ligemeget" til ham..

Nogen idèer eller billeder? :thumbsupsmileyanim:

Knus Heidi

post-18007-1211273985.jpg

post-18007-1211274012.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Vores datter og søn var hhv. 5 og 3 år da vi blev gift for snart 2 år siden. Jeg fandt en hjemmeside hvor jeg fik syet tøj helt efter mit eget ønske - tror desværre hjemmesiden er lukket nu.

Emilie havde en mælkedrenge stribet kjole på i rød og hvid med bindebånd på ryggen og derunder hvide mamelukker.

Magnus havde mælkedrenge stribet stumpebukser på i lyseblå og hvide med en hvid bondeskjorte. Begge sæt var i hør.

Jeg var rigtig godt tilfreds da jeg ikke er til det overpyntede og begge sæt kostede samlet ca. 1.000 kr.

Vh

Annette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke nogle yndige børn I alle sammen har :thumbsupsmileyanim: Jeg lånte nogle børn til vores bryllup. Da pigerne gerne vill have lyserødt på overvejede jeg det nøje. For den store af pigerne er meget lys og de to små noget mørkere, så for at den store ikke ville blive for bleg, valgte jeg en rosa farve. Drengene var i sort smoking købt billigt på ebay. Pigernes kjoler har vi selv syet. De fik så bånd og små roser på i samme farve som min kjole.

post-29742-1211280278.jpg post-29742-1211280298.jpg

0

Del dette indlæg

Min datter vil være 4½ år og vores søn lidt over 1 år, når vi siger ja til hinanden...

Min datter får en fin kjole på (ikke hvid, for hun er også en lys pige) men rød/lille, eller lign.... har en fin kjole jeg købte til hende for nogen mdr siden.....

Og min søn får sort eller hvidt jakkesæt på..... Han blev også købt i hvidt jakkesæt... og han var bare sååå fin.....

0

Del dette indlæg

Selvom det er ved at være et stykke tid siden at vi blev gift, så kigger jeg af og til herind (er vel blevet lidt afhængig af at se smukke kjoler ;-) ) og fik lige lyst til at vise et billed af mine tøser.

Jeg havde købt to helt enkle blomstrede sommerkjole til mine tøser på dengang 3 og 5 år, og så fik de blomsterkranse i håret....Meget enkelt og rart på en varm sommerdag :0)

Mange hilsner

Lone

post-15870-1211287946.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, mine unger er vist ret store i forhold til de billeder, der er blevet vist indtil nu ;)

De var nemlig 11 og 15 år da vi blev gift sidste år......

Men de var klædt sådan her..... under den knappede jakke har sønneke vest på også - i øvrigt fuldstændigt magen til gommens. De købte tøj sammen og gik meget op i at de skulle være helt ens klædt da sønnike var forlover.

post-30259-1211288621.jpg

:thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Selvom det er ved at være et stykke tid siden at vi blev gift, så kigger jeg af og til herind (er vel blevet lidt afhængig af at se smukke kjoler ;-) ) og fik lige lyst til at vise et billed af mine tøser.

Jeg havde købt to helt enkle blomstrede sommerkjole til mine tøser på dengang 3 og 5 år, og så fik de blomsterkranse i håret....Meget enkelt og rart på en varm sommerdag :0)

Mange hilsner

Lone

Hej Lone

Rigtig søde kjoler til børnene.

Og hold da op, hvor er din kjole skøn !!!

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Mange hilsner

Lone

Dejligt du vil dele billedet med os selvom du er gift for længe siden :thumbsupsmileyanim:

Hvor er dine piger smukke- lige som deres mor kan jeg se ;)

Skønt billede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, mine unger er vist ret store i forhold til de billeder, der er blevet vist indtil nu ;)

Men de var klædt sådan her..... under den knappede jakke har sønneke vest på også - i øvrigt fuldstændigt magen til gommens. De købte tøj sammen og gik meget op i at de skulle være helt ens klædt da sønnike var forlover.

Nøj nogle lækre børn :thumbsupsmileyanim:

Og mit hjerte smeltede da jeg læste at sønnen var forlover :thumbsupsmileyanim: Sikke smukt!

Vores datter skal være brudepige- men sønnen er kun 14 mdr til den tid - så han er for lille til det desværre :S

0

Del dette indlæg

De to store piger skal være i lyserøde kjoler (ens) med creme skørt...der kan ses (se evt min planligningstråd...)

Både min datter og jeg skal være i cremefarvede kjoler

det gennemgående ved vores alles tøj er Tyl og silke dvs min brudekjole er med mega tyl nederdel i creme og corsagetop i silke i creme også, Malikas kjole bliver i store træk magen til min (uden slæb)

færdige resultat kommer først til august :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Elias skal have dette på:

post-29840-1211304627.jpg

(vesten virker mere gylden på billedet end den egentligt er)

post-29840-1211304714.jpg

Olivia skal have syet et sæt af min mor med en sød kjole og et par knickers/løse bukser under (se evt min tråd med mønster ;))

Redigeret af thea1980
0

Del dette indlæg

Vores datter på 16 måneder og vores tvilling-niecer på 3 år (hhv 19 måneder og 3 ½ på bryllupsdagen) skal være brudepiger. Jeg har købt disse kjoler fra H&M til dem alle tre. De er helt hvide, men jeg vil have syet nogle små blomster eller lignende på. Jeg kender en der vil gøre det gratis. Jeg syntes ikke det var nødvendigt at bruge alt for mange penge på kjoler, de skal have på den ene dag - i den alder er det jo begrænset hvor længe kjolen er ren... Så jeg har betalt 129 kr per styk, men blomster-på-syning bliver det vel nok 150 kr per styk. Vi synes det er en super-god løsning!!

- Camilla

post-30753-1211310543.jpg

0

Del dette indlæg

Nøj nogle lækre børn :thumbsupsmileyanim:

Og mit hjerte smeltede da jeg læste at sønnen var forlover :cheerleader3: Sikke smukt!

Vores datter skal være brudepige- men sønnen er kun 14 mdr til den tid - så han er for lille til det desværre :S

Tusind tak for de pæne ord :)

Da jeg blev gift første gang med min nu ex - som er ungernes far - var den lange bønnestage på billedet kun lige knapt to år gammel. Da havde han fine sorte bukser, hvid skjorte, sort vest og en lille butterfly på i samme farve som sin fars. Hans far var i sort smoking og hvid skjorte.

Jeg har desværre ikke billeder af ham, da de kun ligger i papirformat, for det er jo lææææææææænge før digitalkameraet blev almindeligt og dengang computerne havde håndving i siden :cheerleader3:

Min nye mand har altid været meget glad for ungerne og omvendt, især sønnike og ham finder på en masse gak, så man næsten ikke kan have dem med i byen.... suk! :thumbsupsmileyanim:

Så derfor var gemalen ikke et sekund i tvivl: Da vi fortalte ungerne at vi skulle giftes spurgte han min store knægt om han ville være forlover....

Stort :cheerleader3: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Tak for kjolekomplimentet :0)

Det tog mig mange søvnløse nætter at vælge den, men idag er jeg bare så glad for mit valg...

Mange hilnser

Lone

Mange hilsner

Lone

Hej Lone

Rigtig søde kjoler til børnene.

Og hold da op, hvor er din kjole skøn !!!

/goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer