mizzblond

Jer med børn

41 indlæg i dette emne

Vores tre piger på dengang 1½, 6 og 12 havde denne model på. De to mindste var ens, og den ældste (som allerede dengang havde en pæn barm fik figursyet topstykke med tynde stropper (ikke spaghetti).

Det var en rigtig god veninde som syede kjolerne. Hun har kendt alle pigerne helt fra små og er en ekstra bedstemor for dem. Hun er tidligere skrædder, men har måttet stoppe pga. helbredet. Faktisk er det efterhånden så skidt, at hun slet ikke kan sy mere, og disse kjoler er det sidst hun lavede :rolleyes:

I bæltet og i syningen på hvert lag i nederdelen var de tre temafarver fra brylluppet: Aqua-lyseblå, vin-rød og gyldenbrun. Ingne af pigerne kan passe deres kjoler længere, men de skal gemmes, de de to små evt. kan overtage de større kjoler til den tid. -Måske vil de også hver især have deres egen kjole, når de bliver voksne

Kom lige til at se.... kjolerne er ærmeløse med en rund hals. Lisa har bare en langærmet body nedenunder.. Vi blev i gift i vinteren i juli måned sidste år... ;)

Og i øvrigt vendte Lisas bælte på hovedet.. farverne skulle jo passe med lagene, og hendes blev modsat. -men det var vist kun mig, min mor og skrædderen som bemærkede det. he-he

post-24027-1211368842.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Huuh mine brudepiger 3 stk (datter og to niecer) er hhv. 8 - 11 og 15 når vi skal giftes vil alle have stooooore strutskørter på... Vi er ved at sjusse os frem til at de skal være lyserøde - sådan rigtige babylyserød... selv den store på 15 er gået helt i selvsving over at skulle være brudepige så det er bare så fedt!

Min knægt (næsten 11 år på det tidspunkt) skal i jakkesæt.. Han elsker at være smart i tøjet og jakkesæt er lige noget for ham. Men billeder af noget af det har jeg desværre ikke endnu.

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Vores brudebørn så sådan ud. kjolerne til de 2 små piger er fra H&M (samme model som tidligere nævnt til 129 kr ) jeg piftede dem blot op med en tylkant og grønne satinbånd.

drendenes tøj er også fra H&M totalt per sæt med bukser, skjorte og jakke ca 350

den store piges kjole syede jeg selv .

post-27663-1211382539.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores datter på 16 måneder og vores tvilling-niecer på 3 år (hhv 19 måneder og 3 ½ på bryllupsdagen) skal være brudepiger. Jeg har købt disse kjoler fra H&M til dem alle tre. De er helt hvide, men jeg vil have syet nogle små blomster eller lignende på. Jeg kender en der vil gøre det gratis. Jeg syntes ikke det var nødvendigt at bruge alt for mange penge på kjoler, de skal have på den ene dag - i den alder er det jo begrænset hvor længe kjolen er ren... Så jeg har betalt 129 kr per styk, men blomster-på-syning bliver det vel nok 150 kr per styk. Vi synes det er en super-god løsning!!

- Camilla

Det er også en rigtig flot brudepigekjole - uden egentligt at være det !!

Min datter (og 2 andre piger) havde samme kjole på til min venindes bryllup sidste år. Det var i september, og de fik en langærmet t-shirt (med broderi påsyet v. håndled) indenunder, og et rødt bånd om livet - og de var bare SÅ fine.... - jeg prøver lige at finde et billede.......:

Jo, jeg fandt 2 - desværre er der ikke taget direkte opstillede billeder af de små, så det kan være lidt svært at se kjolerne ordentligt - men alligevel:

post-25475-1211390410.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her vores søn, og min venindes datter:

post-25475-1211392067.jpg

roserne på kjolerne kan tages af/flyttes, og sidder ikke helt hvor de skal, på disse billeder....

Mathias's tøj er det samme, som han havde på til min venindes bryllup sidste september, som han stadig kan passe. Vi overvejer, om han skal have en vest indenunder - magen til Michaels...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så lige her også (den største pige har en "rigtig" brudepigekjole på - bare så du ikke bliver forvirret !!)

post-25475-1211390615.jpg

Tillader mig lige at sige waaaaaauw til den smukke brud... hvor sidder den kjole bare fantastisk!!!! det er virkelig flot - sikke en figur :bearhug:

OOOOg det ser hamrende godt ud med børnenes match!!

/Chalotte

Redigeret af Bowmo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer