siggaard-rasmussen

hjælp til grimme stole...

8 indlæg i dette emne

Hej brude....s

Jeg har været ude og se på lokaler i dag til festen....og me like... :balloons: og jeg regner med det blir der...hmm stolenes farve behager mig ikk helt...er der nogen der har en super ide til hvordag jeg kan dække dem....uden det koster en bondegård....s der er ca. 50 :rolleyes: HJÆÆÆÆLP....det ville lige gi det sidst tuch, hvis det hele macher......ellers skal jeg bruge farven i hele bylluppet og vinrød synes jeg ikke lige er fedt til et juni-bryllup....

Håber på gode ideer ....i har jo så mange andre om så meget andet...smiler

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bestemt ikke at du skør eller noget.... :rolleyes:

Vi har også gået og planlagt lidt bordpynt og når vi så så stolene på feststedet, så passede de bare ikke slet ikke til det planlagte, men hvor er det nogle super gode ideer der var i indslaget opover her.... Tror jeg vil kigge lidt nøjere derpå....

Mvh Marie

0

Del dette indlæg

Hvis du har overskuddet til det synes jeg absolut, at du skal lave noget fedt til stolene. ALLE steder vi kiggede (undtagen de virkelig dyre) havde ROCKER- :bearhug: grimme stole ...hvem vælger de stole :balloons::bearhug:

Vores feststeds stole er skrækkelige for at sige det mildt og de havde heldigvis hvide dækkener til alle stolene... nu har stedet så skiftet bestyrer og han har saftsørme smidt de hvide dækkener ud :heart:

Jeg har været ude i de vildeste løsninger på de stole, men i sidste ende kom jeg til at tænke over det... kan jeg huske en eneste stol, jeg har siddet på til de 6 bryllupper, jeg har været til???????????næhhh... jeg kan heller ikke huske bordene eller blomsterne... Så jeg har smidt håndklædet i ringen :) Jeg orker ikke bruge krudt på noget, som kun bliver set af mig.

Men selvfølgelig....Hvis du ved, at det vil irritere dig og ødelægge din dag, så må du lægge lidt arbejde i sagen :cheerleader3:

god fornøjelse med de grimme stole :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes bestemt ikke at du skør eller noget.... :rolleyes:

Vi har også gået og planlagt lidt bordpynt og når vi så så stolene på feststedet, så passede de bare ikke slet ikke til det planlagte, men hvor er det nogle super gode ideer der var i indslaget opover her.... Tror jeg vil kigge lidt nøjere derpå....

Mvh Marie

Hey.... jo ok du jo ret.....det jo nok ikke (forhåbenlig ;-) ) stolene gæsterne kigger på men miiiig og min gom...hæhæ ej at forglemme :balloons: nå men har et godt årstid til at overveje og man gider....men der er nok andre ting som er vigtigere...hmmm må gå i tænkebox ;)

Knus

0

Del dette indlæg

Haha...ja, hvorfor er det altid saadan at selv de skoenneste lokaer har de GRIMMESTE stole...yaiks! 80'er levn med moenstret betraek...aaaargh! Moltkes har heldigvis netop skiftet deres torden-grimme stole ud med et enkelt og minimalistisk design...saa jeg kan aande lette op..pyyyh!

Men hvor jeg dog forstaar dig!

Hvad med nogle hvide betraek til at saette ud over? Evt pyntet med en stor sloejfe i jeres farver?

Skal dog ikke kunne sige hvad den slags loeber op i... :rolleyes:

Jeg illustrerer lige med et billede:

31473.jpg

0

Del dette indlæg

vores stole er faktisk ikke så grimme, bare kedelige.. Men jeg har valgt at de skal pyntes alligevel.. Godt nok er der nok mange der vil sige jeg er skør, og måske ligefrem folk der slet ikke ligger mærke til det, men helheden af alt giver altså stadig noget til det ubevidste..

Jeg har købt stof til at hænge over stolen (købt det brugt af en anden bruger herinde..) og så købt noget grønt stof til at binde omkring..

post-30580-1211435053.jpg

Min moster vidste mig forresten noget flot lys beige (som kunne købes i flere farver..) lagen /stof hun havde købt i IKEA vildt billigt, hun skulle bruge det til dug, men det kunne man også bruge til stoleovertræk..

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer