Guest frøkenlækkerrøv

d.16/8-08

14 indlæg i dette emne

tja... tolv uger igen piger??? det er slet ikke til at forstå... syntes tiden flyver, og syntes ikke jeg har styr på alt for meget...

hvordan går det med jer???

jeg har følgende:

1) kirke

2) fessted-telt i haven

3) musik

4) slør

5) sko til os begge

6) maden

7) vakler mellem to kager.. og med eller uden topfigur

8) personale

9) brudevalslektion ved marianne eihilt (det bliver sjovt)

10) skal ud og købe mønster og stof til KJOLEN imorgen... altså d.22/5 (ved godt det er sent men er igang med et kæmpe vægt projekt så det må kke blive for tidligt.. har tabt mig 35 kg siden januar og håber på 8-10 kg mere inden DAGEN) er dog også stadig i tvivl om nogle ting ved kjolen.. (STRESS)

11) haven er så småt ved at blvie ordnet (havebryllup hjemme ved os selv)

12) bartender

13) talen til min kæreste (hvis jeg ikke stor brøler;0))

14) ringene skal vi ned og have designet d. 23/5 (jubii.. det bliver dem vi lige har ønsket os)

15) har købt lidt til deko.. men er stadig lidt i tvivl...

16) fotograf.. mangler bare at fortælle ham hvad jeg vil have billeder af og hvordan

17) gave til rene (min kæreste) helikopter tur efter foto session og vi lander lige overfor vores hus;0)

18) bryllupskørsel og overflødighedshorn får vi af nogle venner så det skal jeg ikke tænke på;0)

19) ved jeg vil have håret sat op, men er ikke helt sikker på hvordan

20) har købt øreringe og strømpebånd

21) har købt slips til manden

22) ved ca. hvordan brudebukketten skal ser ud og hvad den skal laves af... og ved hvem der skal lave den

23) ved hvornår vi skal hente drikkevarer i tyskland

22) ved hvornår vi skal købe tøjet til min kæreste

23) ved at det bliver den bedste dag i mit liv uanset hvor meget jeg når ;0) :rolleyes:

hvad med ugen op til?? den har jeg slet ikke styr på.. kan min dessert tåle at blive lavet et godt stykke tid før? jeg har sikkert glemt SÅ meget mere... derfor også denne tråd;0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha..jeg kunne da også lige mærke det i maven, da jeg læste 12 uger :balloons:

Vi har indtil videre styr på:

Antal gæster

feststed(kæmpe telt i haven) og alt dertil med gulv, stole, borde osv.

Mad

Min søster skal lave brullupskagen

personale

havepynt som hængelys til træerne, fakler osv.

Toiletvogn

musik

overraskelse min min kæreste

Babysitter til vores datter om aftenen, som er min kære venindes forældre, der henter min datter og min venindes søn, og de har kendt hinanden siden fødsel, så der er moren helt tryg :heart:

Ægteskabserklæring er sendt afsted

Navneændring er sendt afsted

Kirken

præsten

fotografen

ringene

kørsel fra kirken

Kjolen

slør

sko

frisør

manicure

veninde til at lægge makeup, og holde mine nerver på plads mens jeg venter på at vi skal i kirken :bearhug:

Min datters brudepigekjole

Mangler:

Min kærestes tøj

Undertøj

Sko til min datter

kreative ting der skal færdiggøres som gaveæsker, bordkort, menukort osv.

Hente diverse drikkevarer

Gøre haven "festklar"

Talen til min kommende mand(men har den i hovedet :rolleyes: )

Kh. Bodil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det lyder rigtig godt :loveboard: jeg har lige fået tilføjet min liste med lidt mere... ægteskabserklæring er bestilt.. har en frisør til at sætte mit hår. barnepige til vores datter :bearhug: jeg må hellere lave en liste på papir for at få styr på det hele :kiss: men den her er jo god så vi kan huske hinanden på det :sm: men er det virkelig ikke flere af os på denne dag?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er os så heldig at jeg skal giftes d. 16 aug 08.

Jeg har styr på følgende:

Kjole

Sko

Undertøj (-trusser)

Slør

strømprbånd

smykker

Frisør til håret og make-up

Mandens jakkesæt

Pigernes kjoler og sko

Min den mindste drengs tøj og sko

Skjorter til de store drenge.

Ringe

Musik

Fotograf

Maden

Personale

Feststed

Kirken

Prøvelsesattesten ligger herhjemme og skal bare afleveres

Min bedste venninde, som skal hjælpe mig på dagen og dagen før.

Indbydelserne er selvfølgelig sendt ud.

Blomster til bordet ( min svigermor laver dem)

Brudebuket ( mig og manden har været hos blomsterhandleren og kigge billeder, så nu skal han bare beslutte hvordan den endeligt skal se ud)

Gavekoordinator

Bryllupskage

MANGLER.

Sko til manden

skjorte til manden

slips til manden

bukser til de store drenge

sko til de store drenge

drikkevare skal bare hentes i tyskland

Tror det var det.... Men for katten hvor jeg bare glæder mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hvor langt er vi egentlig..

hmm

1) kirken er fundet (vester Hassing Kirke)

2) Præst - vester hassings kirkes nuværende præst, men han har fået nyt embede pr. 1. juli, men kommer alligevel og vier os

3) Fest sted: Gæstgivergården Engholm ( dertil høre, mad, drikke, servering)

4) invititationerne blev sendt lige efter påske - mener at vi har fået svar fra 68 ud af 78, SU senest 1 juli

5) transport: vi låner en kammerats fars gamle reno 4 CV ( bordeaux veteran bil)

6) Kjolen er købt, ligeledes BH, og Sko. Mangler slør og trusser + leje af skørt

7) Pingvin sæt i str. 1½ år til vores søn

8) opskrift på bryllupskage er fundet, afprøvet og smags justeret

9) Kirkekaffe/reception hjemme hos mine forældre ( har ca 180 Kvm. stue)

10) fotograf er fundet og booket

11) frisør er Bookket

12) mit blå = strømpebånd

13) mit gamle = blondelommetøklæde, som min afdøde oldemor har lavet mangler det lånte

14) barnepige til vores søn (hans dagplejemor)

det tror jeg er det...

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nåh, 16. august-piger, skal vi ikke hive denne tråd frem igen. :biggrin:

Puha, nu er der under 4 uger tilbage, og jeg synes, at vi mangler enormt meget. Jeg har nu være hjemme i næsten en uge efter 17 dage i Canada med mit kor, og der er meget der mangler. Vi skal jo stå for alt selv, og det er også rigtig rart og skønt at kunne styre det hele selv. Men det kræver meget planlægning og en masse aftaler, der skal på plads. :bearhug:

I lørdags tog vi til Tyskland og handlede ind, og vi brugte ca. 5600 kr på drikkevarer og alt andet til hele dagen. :unsure: Det er mange penge, men vi sparede enormt meget i forhold til DK priser og priser på hoteller og restauranter, så det er godt nok.

Nåh, der skal planlægges meget de næste 3 uger. Jeg skal prøve min kjole hos H of B på fredag, og jeg glæder mig meget. Ringene hentede vi i onsdags, og det var bare så flotte. Mit arbejde holder lukket i 4 uger, så det er nu rart, at jeg har tiden til det hele.

Knus fra Ditte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her er der også sket lidt mere siden..

en af vores venner fra sønderjylland kører til tyskland og handler for os :bearhug: det er vi bare rigtig glad for... har lige sendt bestillingen til ham, og han overvejede at køre i lastbil herop :biggrin: (skal der være fest så lad der være fest)

vi skal på fredag hen til præsten (hun er vores nabo) så der er ikke så langt... vi skal have det sidste på plads... hun har fået ægteskaberklæringen og navneændring sedlen...

min brudekjole er langt om længe kommet så der skal lige laves nogle tilretninger på den... og brudepigekjolerne er kommet og de passer...

undertøj er lige købt idag så det er også på plads..

make uppen er på plads

har været til prøveopsætning på håret og vi ved hvordan det skal være

kærestens tøj er købt

prøveopdækning af bordene på plads (det er små ting jeg er i tvivl om)

gæstelisten er endelig og bordplan er i orden

tale til min kæreste samt fotomontage til ham i orden... kan dog ikke finde ud af at brænde den så den ligger stadig på min computer, men min svoger kan det der så det ordner han...

ringene er i hus, og bare så flotte..

brudevalsen lært og øvet med marianne eihilt :unsure: nu skal den bare øves og skal have købt cdén

gaveæskerne pakket.. mangler kun at sætte bånd rundt om.

så jeg tror såmænd med planlægningen er vi med... det halter lidt herhjemme... vi skal holde festen i et telt i vores have og derfor skal det være lidt pænt herhjemme så vi knokler... men det vi ikke når er bare ærgeligt.. og når først musikken spiller :carrot:

det var lidt herfra... glæder mig så meget

carina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh vi mangler forholdvis meget...

Mangler:

Tøj til min mand ( han ender sikkert i fck eller noget)

Finde musik ( ender nok med en jukebox eller playlister)

Indgraveret ringene

Købe rosenblade

Leje duge +5 armet lysestager+ servietter

Bestille frugt til receptionen

Købe vin og asti ( har været i tyskland og hande for 5000 i torsdags)

Morgengave

Skrive bordkort og putte indhold i poserne

Øve brudevals

Tøj til brudsvend (min lillebror på 2½)

Have syet det sidste på min datters brudepigekjole(1½ år)

Gæstebog

skal i Metro

Hmm får da helt stress af denne liste....

Redigeret af bryllups-skruk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh ja 26 dage igen... :bearhug:

Selvom jeg synes jeg har været på forkant med mange ting, virker det stadig som om man mangler en masse... :griner:-

Har styr på...

Kirken og pyntning (gave fra kirken :bearhug: )

Præsten - havde samtale d.15 juli

Kroen ordner alt med mad, drikke og deko

Gæstenliste - og alle kommer :unsure:

Transport

Kjolen - er hentet idag

Sko & Taske

undertøj og strømpebånd

Diadem og smykker

Frisør og make-up - Mie lauritz

Slør -er min mor ved at sy færdig

Mandens tøj + diverse

Gaveæsker samlet - de er også bordkort

Ægteskabserklæring er kommet retur og godkendt :loveboard:

Brudevalsen - fik privatundervisning på pa

Musik - 3 mand i 8 timer

Fotograf - fra start til slut

Mangler:

Mandens sko

Indgravering af ringene

fylde gaveæskerne

Menukort

Lave bryllupskagen

Navneændring

Brudebuket - kunne ikke bestilles endnu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, uha - 25 dage igen! Får sommerfugle i maven af at tænke på det. Synes at jeg mangler så meget endnu og får først ferie om en uge!

Vi er ved at få printet sanghæfterne (180 stykker) og jeg er i gang med bordkortene. Det kommer til at tage nogle dage. Og så skal der foldes servietter.

I fredags købte vi 100 m dug (tyk papirsdug, som faktisk ser flot ud) og servietter magen til. Og så fik vi bestilt drikkevarerne - tør ikke skrive her hvad det kommer til at koste - gisp, siger jeg bare.

Så mangler vi:

At lære brudevals - det bliver nok i næste uge

At finde nogen til at stå i baren

Prøveopsætning af håret og få det farvet

Farve håret

Der kommer nok flere ting på listen efterhånden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ja, uha - 25 dage igen! Får sommerfugle i maven af at tænke på det. Synes at jeg mangler så meget endnu og får først ferie om en uge!

Vi er ved at få printet sanghæfterne (180 stykker) og jeg er i gang med bordkortene. Det kommer til at tage nogle dage. Og så skal der foldes servietter.

I fredags købte vi 100 m dug (tyk papirsdug, som faktisk ser flot ud) og servietter magen til. Og så fik vi bestilt drikkevarerne - tør ikke skrive her hvad det kommer til at koste - gisp, siger jeg bare.

Så mangler vi:

At lære brudevals - det bliver nok i næste uge

At finde nogen til at stå i baren

Prøveopsætning af håret og få det farvet

Farve håret

Der kommer nok flere ting på listen efterhånden

hvor lang tid inden får du farvet hår? jeg regner med om tirsdagen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja, uha - 25 dage igen! Får sommerfugle i maven af at tænke på det. Synes at jeg mangler så meget endnu og får først ferie om en uge!

Vi er ved at få printet sanghæfterne (180 stykker) og jeg er i gang med bordkortene. Det kommer til at tage nogle dage. Og så skal der foldes servietter.

I fredags købte vi 100 m dug (tyk papirsdug, som faktisk ser flot ud) og servietter magen til. Og så fik vi bestilt drikkevarerne - tør ikke skrive her hvad det kommer til at koste - gisp, siger jeg bare.

Så mangler vi:

At lære brudevals - det bliver nok i næste uge

At finde nogen til at stå i baren

Prøveopsætning af håret og få det farvet

Farve håret

Der kommer nok flere ting på listen efterhånden

hvor lang tid inden får du farvet hår? jeg regner med om tirsdagen?

Uha, det har jeg ikke tænkt på, men mandag eller tirsdag inden lyder som eg god idé!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer