Guest alial76

Gæsternes brudebuket

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg var så heldig at få en super flot buket i fredag af et hold venner og var selvfølgelig nødt til lige at tjekke blomsterbindernes hjemmeside ud.

Her finder jeg ud af at hun binder brudebuketter ved kirken - hver gæst medbringer en blomst, som hun så binder sammen til ens brudebuket. Synes det lyder som en super spændende ide og noget nyt og meget personligt.

Har ikke set denne service før så jeg ville lige dele det med Jer, er der andre der kunne være interesseret er hendes hjemmeside adresse http://www.hedegaardogjakobsen.dk/default.aspx?PageID=44979

Mange hilsner

Laila

Sådan ser min buket ud...

post-33236-1211487367.jpg

Redigeret af alial76
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

buketten bliver bare MEGET tung da de ikke har tid til at sætte blomsterne på tråd som man normalt gør ved en brudebuket!! SMUK det er den, meget endda..

Man kan jo evt. bede gæsterne komme med "hvide blomster" eller "lyserøde" eller hvad ved jeg!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
buketten bliver bare MEGET tung da de ikke har tid til at sætte blomsterne på tråd som man normalt gør ved en brudebuket!! SMUK det er den, meget endda..

Man kan jo evt. bede gæsterne komme med "hvide blomster" eller "lyserøde" eller hvad ved jeg!

Anna

jeps det er også det hun lægger op til på hendes hjemmeside at man beder folk tage blomster med i det farvetema man selv ønsker

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer