Purebeauty

House of Brides

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv oss!!!

Nå, så må I kunne svare... er de meget dyre derude?? :rolleyes:

Er faldet for nogle Benjamin Roberts kjoler bl.a. men har bare INGEN idé om hvad de koster.... (og om de overhovedet kan hjælpe mig når der ikke er 6+ mdr til brylluppet)

0

Del dette indlæg

Kender desværre ikke så meget til Benjamin Roberts priser.. Min kjole kostede 11.000 med skørt (sat ned fra 16.000) det er en Maggie Sottero købt hos HOB i taastrup.. Deres tilretninger skulle være hundedyre, så er du hvertfald advaret mod det.. Jeg skal derned og hente min i næste måned.. ved endnu ikke om jeg vil have den tilrettede hos dem pga den høre pris..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skader vel ikke at tage forbi de har trods alt 2 afdelinger.. Min havde de i rigtig str. så den kunne jeg jo have taget med mig med det samme..

Servicen der er tilgengæld helt i top.. de er så søde.. ;)

Redigeret af FruSteiness
0

Del dette indlæg

Men med et low budget, så skal jeg vist være heldig :rolleyes:

Men ja, skal jo nok forbi, bare så man kan danne sig et overblik også.. aner jo ikke hvilken model der passer på mig..

du skal bare fortælle dem hvad dit buget ligger på så finder de kjoler i den stil du efter lyser.

jeg har købt min der den koster 6500.

men den skal nok rettes til hos ester.

har hørt hun er rigtig dygtig og meget billiger.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men med et low budget, så skal jeg vist være heldig :bearhug:

Men ja, skal jo nok forbi, bare så man kan danne sig et overblik også.. aner jo ikke hvilken model der passer på mig..

du skal bare fortælle dem hvad dit buget ligger på så finder de kjoler i den stil du efter lyser.

Jeg har købt en benjamin roberts kjole der... fik den nedsat i pris da det var én de havde haft i udstillingen et stykke tid. Men jeg har brugt Esther som skrædder. Fik af vide at jeg skulle betale 2800 for at få den tilrettet hos HOB, og hos Esther skal jeg give max 800. Og det er endda med flere rettelser da jeg har tabt mig i mellemtiden, så nu skal den ligges ind i siderne også.

Min ser sådan her ud, og billedet er taget hos HOB da jeg hentede den for at få den rettet til hos Esther.

post-32113-1211475400.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en benjamin roberts kjole der... fik den nedsat i pris da det var én de havde haft i udstillingen et stykke tid. Men jeg har brugt Esther som skrædder. Fik af vide at jeg skulle betale 2800 for at få den tilrettet hos HOB, og hos Esther skal jeg give max 800. Og det er endda med flere rettelser da jeg har tabt mig i mellemtiden, så nu skal den ligges ind i siderne også.

Min ser sådan her ud, og billedet er taget hos HOB da jeg hentede den for at få den rettet til hos Esther.

Jeg siger bare WAU for en kjole!!

0

Del dette indlæg

hej prøv at kigge på divadeluxe. dk de har billige kjoler og kanon flotte og kan også skaffe en del hjem, men de er brugt en gang , men nyrensede og de ser ud som nye :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg kan se at I omtaler en Esther, som kan tilpasse kjolerne billigt. Jeg har nemlig også lige købt en kjole hos Bride Fashion, men kan selv vælge en skrædder, da det er lige meget for dem, om jeg får rettet den til gennem deres skrædder eller selv vælger en. Kan nogen give mig et tlf. nr. på Esther. Er der forøvrigt nogen som kender en billig og god skrædder i trekantsområdet?

Ser frem til at høre jeres svar.

Men med et low budget, så skal jeg vist være heldig :sm:

hej prøv at kigge på divadeluxe. dk de har billige kjoler og kanon flotte og kan også skaffe en del hjem, men de er brugt en gang , men nyrensede og de ser ud som nye :bearhug::kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer