Ceciliesmor

Kunstige negle

14 indlæg i dette emne

Jeg har de grimmeste negle og derfor vil jeg gerne have kunstige negle til brylluppet. Da jeg bider negle har jeg aldrig haft lange negle og derfor skal de jo heller ikke være ret lange denne dag, for ellers tror jeg at jeg vil have svært ved at bruge fingrene, når jeg skal spise osv.

Men, jeg har aldrig prøvet at bruge kunstige negle, så jeg vil høre jer, om I ved, om det er svært at sætte på og hvor man egentlig køber sådan nogen henne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har de grimmeste negle og derfor vil jeg gerne have kunstige negle til brylluppet. Da jeg bider negle har jeg aldrig haft lange negle og derfor skal de jo heller ikke være ret lange denne dag, for ellers tror jeg at jeg vil have svært ved at bruge fingrene, når jeg skal spise osv.

Men, jeg har aldrig prøvet at bruge kunstige negle, så jeg vil høre jer, om I ved, om det er svært at sætte på og hvor man egentlig køber sådan nogen henne.

altså jeg vil nok foreslå dig at få lavet dem rigtigt... du kan købe nogen i matas du klistre på men det kan slet ikke sammenlignes.. de falder af for et godt ord og sikkert heller ikke let at lave :thumbsupsmileyanim: hvor henner er du fra i landet??

0

Del dette indlæg

altså jeg vil nok foreslå dig at få lavet dem rigtigt... du kan købe nogen i matas du klistre på men det kan slet ikke sammenlignes.. de falder af for et godt ord og sikkert heller ikke let at lave :thumbsupsmileyanim: hvor henner er du fra i landet??

Jeg bor mellem Herning og Holstebro.

0

Del dette indlæg

Jeg købte dem man selv kan klister på i Matas, og synes de virkeddesuper godt til den ene dag. Min søster lagde dem på om morgenen, og de holdt fint hele dagen og resten af ugen med :thumbsupsmileyanim:

Jeg havde for en sikkerheds skyld lim og ekstra negle med i tasken, hvis der nu var en der skulle ryge af, men det skete heldigvis ikke :cheerleader3:

Jeg synes faktisk de var super flotte. og fordi mine negle ikke rigtig er så glade for at få "rigtige" negle på, så var det den perfekte løsning for mig.

Men tag da og afprøv dem inden brylluppet, så kan du se hva de kan holde til, og om det er noget du kan lide ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg valgte nogle med french tip og tror de kostede 100 kr i Matas

post-21950-1212476340.jpg

post-21950-1212476346.jpg

Jeg har total store hænder, så se lige bort fra det (hvilket også er grunden til jeg ikke har nogle billeder af mine hænder) :thumbsupsmileyanim:

Og her er de negle jeg fik lavet professionelt et par måneder før:

post-21950-1212476416.jpg

Synes ikke der er så stor forskel på dem udseendemæssigt, men selvfølgelig er kvaliteten meget bedre når man får den lavet rigtigt, og de holder også meget længere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvad du vil og hvad dine forventninger er, hvis det bare er for den ene dags skyld og det ikke er noget der skal holde længe kan du bruge negle fra matas, men de kan godt være svære at sætte på uden luftbobler under, og man skal være forberedt på at der er en der falder af og have lim med, derudover føles de kunstige at have på og man slapper derfor typisk ikke så meget af da følelsen af at de kan falde af når man bruger dem er tilstede.

Med professionelt lavede negle føles det (når man har vænnet sig til dem) som egne negle og de er meget stærke, men eksempelvis skal gelénegle files af eller vokses ud, så det skal man fålavet hvis man forestiller sig at det er noget man vil have på længere sigt, og så få dem fyldt op hver tredie til fjerde uge. Derudover er der selvfølgelig også en prisforskel.

Jeg har i løbet af mit liv haft kunstige negle (fra matas el. lign) på utallige gange men det egner sig som sagt til en særlig lejlighed, jeg har nu gelénegle, og har lavet disse et års tid så jeg har erfaring på begge områder.

0

Del dette indlæg

Jeg kunne også godt tænke mig kunstige gel negle. Jeg har prøvet det før, og det fik mig til at holde op med at bide negle i 2½ år. Men jeg er desværre begyndt igen.

Er der nogen der kan anbefale nogen i Silkeborg - Herning - Århus området?

0

Del dette indlæg

Jeg har ofte selv sat negle på og har også prøvet at få det gjort et par gange af professionel. I torsdags satte jeg nogle på jeg havde købt i matas med hvid kant og en lille sølvkant nedenunder det hvide. Det tog ca ti minutter at sætte dem på og de var super flotte. Fik ros flere steder fra, og så kostede de kun 69.75. På mig holder de lige så godt som dem jeg har fået lavet af gele. Engang i mellem må jeg dog lige ´give lidt ekstra lim.

Prøv at købe et sæt inden dagen og sæt lav en prøve.

Held og lykke med det

Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan kun anbefale at gå til en rigtig negleklinik... find en lokal på de gule sider...

Vil du ikke ofre de 300-500 kr. det koster, kan du også købe en pakke i matas som du selv bygger op som en professionel.. men få en veninde til det. det hedder depend nail kit og koster ca. 160-200 kr. og det er faktisk super godt....

lav dem nogle dage før så du vender dig til dem for det kræver en del tilvænning...

:thumbsupsmileyanim: med klør 10 :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg vil også stærkt anbefalde at få dem lavet rigtigt i stedet for det påklistret man køber i matas. Det er ret nemme at sætte på, men holder ikke ret længe og er meget svær at tilpasse til ens enge negles bredde. Og så ser det ikke pænt ud når de ikke dækker hele neglen. Jeg har selv mange gange brugt de påklistret negle, da jeg også har bidt helt enormt mine egne negle, så meget at der kun var det halve tilbage af det der sidder fast på fingeren. Men så bestemte jeg mig for at få dem lavet pernament i gele. Det tog lang tid at finde en god negletekniker, der er mange der laver noget fusk. Men så fandt jeg hende i Herning hos California nails. Hun har udrettet mirakler med mine negle. Nu har jeg haft dem på i 2 md., mine egne er vokset helt ud og om en uge skal jeg have fjernet det kunstige og bare have forstærket mine egne med gele. Jeg er bare så overlykkelig, jeg troede aldrig at jeg vil igen få mine egne negle. Men hun gjorde det og jeg vil være hende evig taknemlig. Det koster 500 at få dem lavet 1.gang og 200 for hver opfyldning hvis man vil beholde dem på. I starten er genopfyldning og limning hver 2. uge og når dine egne er vokset ud er det 1 gang/md. Med i priderne er også lakering af neglene i den farve du vælger. Her er linket til Anette som negleteknikeren i Herning hedder: http://www.californianails.dk/?id=34&parent=2

Håber du kan bruge det.

Hilsen Ewa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer