rikkehoumøller

M.A.C. bryllupsstyling

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er blevet tilbudt at komme ind i MAC i Magasin i KBH og få lært at lægge en bryllupsmakeup og blive vejledt i farvevalg m.m.

Er der nogen af jer, der har prøvet det og kan det anbefales?

Rikke

Min veninde gjorde det, og hun var vidst glad for det. Jeg var med og har arbejdet med makeup før, jeg syntes ikke pigen var god, og nogle af MAC pigerne er meget specielle, en er mega sur, og mange af dem er super søde, så prøv at gå derind og se om du kan finde en pige du kan lide og bede om hende bagefter. Men det er bare ligesom en alm makeover (de ligger kun lidt makeup) så du kan jo prøve det med lige det makeup du kan lide. Men MAC er helt genialt så det kan du nu roligt gå efter.

0

Del dette indlæg

Ghettognu herinde fra prøvede det, og var super glad for det. Hun sagdevist at hun det skulle være en festmake-up til bryllup, og så lagde de den derefter.

Mener også hun fik nogle skitser med hjem af noget forskelligt make-up, så hun havde noget at gå efter.

Det jeg synes er fedt ved "kurset" er at det man betaler på det, får man lov at købe make-up for, så det er en god investering :thumbsupsmileyanim:

Link til Ghettognu's make-up

Redigeret af marina29
0

Del dette indlæg

Min veninde gjorde det, og hun var vidst glad for det. Jeg var med og har arbejdet med makeup før, jeg syntes ikke pigen var god, og nogle af MAC pigerne er meget specielle, en er mega sur, og mange af dem er super søde, så prøv at gå derind og se om du kan finde en pige du kan lide og bede om hende bagefter. Men det er bare ligesom en alm makeover (de ligger kun lidt makeup) så du kan jo prøve det med lige det makeup du kan lide. Men MAC er helt genialt så det kan du nu roligt gå efter.

Nu må jeg vide det... Hvad er det, der gør MAC så særligt.. Mange snakker om det, men hvad gør det bedre?????

Tror jeg tager sådan en dag sammen med et par veninder.. Rigtig hygge.

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gjorde det her i Dublin.

Det var et HIT. Jeg fortalte hende, at da vi skulle giftes baade i Canada og Dublin havde jeg ikke raad til make-up artist og ville egentlig ogsaa hellere selv. Den var hun helt med paa.

Hun brugte halvanden time paa mig. Spurgte helt konkret til hvor mange penge, jeg ville bruge og lavede en fin tegning med produktnavne, priser, teknikker osv.

Jeg bruger ogsaa de teknikker, hun laerte mig, til dagligt.

MAC staar for Make Up Artist's Collection og alle pigerne hos MAC er (i hvert fald her i Irland) uddannede makeup artister. Jeg synes, at produkterne er rigtig gode og holdbare. :cheerleader3:

Man skal nok bare goere sig ret klart inden, hvad man gerne vil laere, og evt have nogle inspirationsbilleder med

:thumbsupsmileyanim:

Anna

0

Del dette indlæg

Jeg var derinde sidste fredag og fik lagt min brudemake-up. Jeg syntes hun ramte helt rigtig -det var lige det jeg ledte efter og hun var meget lydhør. Jeg syntes også det var en fantastisk service og jeg følte mig slet ikke presset til at købe alle de ting hun brugte.

Jeg købte de produkter som jeg syntes var de vigtigeste og det bakkede hun mig op i.

Jeg fik også en skitse med hjem som forklare hvordan og i hvilken rækkefølge jeg skal komme farverne på og med hvad for nogle pensler.

Jeg syntes det var en rigtig god oplevelse og så er jeg også glade for deres produkter.

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

MAC er bare det bedste!!! iNGEN tvivl.

Kvaliteten af produkterne er helt anerledes end så meget andet. Mange billige produkter forsvinder hurtigt, specielt hvis man sveder lidt osv.

MAC's produkter er os meget nemmere og "blende" sammen - og så har de - de meste geniale farver, produkter osv.

Ja nogle af MAC pigerne har helt speciel stil... Men sååå fede - kommer selv i et forum for mange uddannede MAC makeup artister (er selv makeup artist uddannet). Og ja - de er såå dygtige..

Har simpelthen intet negativt at sige om MAc - udover man kommer til at bruge alllllt for mange penge på det når man først er afhængig ;)

0

Del dette indlæg

Hej jeg har et forslag. Det inkluderer dog ikke MAC men tænkte du lige kunne få det alligevel... Jeg har arbejdet med makeup og lagt alle slags makeupper gennem de sidste otte år. Så mit tilbud til dig er at jeg kan lægge det for dig. Prisen afhænger selvfølgelig af hvor meget du vil have med; om du vil have prøvemakeup med og om jeg skal køre ud til dig eller om du vil komme til mig. Fordelen ved alt det her er at du skal ikke tænke på noget i den forbindelse på din store dag. Tro mig, der er nok at koncentrere sig om den dag..:-) Og vælger du selv at lægge det vil du stadigvæk skulle investere i en hel del makeup og så er prisen stort set oppe i det jeg tager for det. Skriv tilbage og lad os snakke om det..

Med venlig hilsen

Janne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner også selv med at lægge min make-up på den store dag, men har ikke særlig mange penge at gøre godt med. Vil derfor gerne høre fra dem der har været inde hos MAC - Hvad koster det? Og, hvor meget endte i med at bruge på produkter? :cheerleader3:

Jeg mener det koster 350 kr, men det beløb får du lov at købe produkter for bagefter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer