stellacasin

Slør over hårknold eller under ?

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg syntes begge dele er super flot.

Personligt er jeg dog nok mest til, at sløret sidder midt i opsætningen. Altså en stor knold hvor man kan se frisuren både over og under. Jeg syntes det er lidt synd man ikke ser den smukke opsætning, men at den bliver helt skjult under håret!! Og jeg kan ikke li' at sløret kommer helt ned i nakken og sidde.

Men smag og behag. Der findes jo et hav af muligheder :thumbsupsmileyanim:

Knus Nymann :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ok piger :thumbsupsmileyanim: tror jeg må prøve det til prøve opsætningen d. 5 juli-

Lige et computer spørgsmål- Hvordan får jeg den tekst med hvornår vores dato er frem hver gang jeg skriver et indlæg?

Jeg kan ikke finde ud af det...... Arrrrrr

CK

Du dobbeltklikker på en af vores andres tickere, så kommer du ind på en side, hvor du kan vælge motiv og skrive tekst (husk at æ, ø og å ikke virker og blive rtil andre sære tegn..). Herefter skal du kopiere browsweadressen over i dit kontrolpanel, hvor dne sættes ind. Jeg kunne ikke gennemskue det første gang, men det er ikke så svært. HVis du ikke kan finde ud af det, så kig i redaktionstråden, der er en helt tydelig vejledning, som ikke er til at tage fejl af

0

Del dette indlæg

Jeg har været i samme dilemma. Men jeg -tror- jeg er kommet frem til at fordi jeg vil have min knold siddende så højt så skal sløret være under.... og så skal jeg have sådan et laaaaaaaaangt, tungt, slasket, samlet slør (á la Mette-Marits) så jeg tror det blir pænest under :thumbsupsmileyanim:

Skulle jeg ha haft et enkelt-lags med smukke blondekanter ku det godt være jeg havde valgt anderledes... Mary og Marie var jo smukke! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger,.

Ja jeg har lige et spørgsmål. Hvad synes i er smukkest. At man har sløret over opsat hår eller under?

bruger lige nogen billeder jeg har fundet her inde og på nettet.

CK

JEG VIL SIGE AT DET KOMMER AN PÅ HÅROPSÆRNINGEN. OG KJOLENS UDSEEENDE. DEM DER SÆTTES I OPPEFRA ER MEGET NEMME AT SÆTTE OP OG HURTIGT TAGE AF IGEN, HVIS DET ER DET MAN ØNSKER I LØBET AF DAGEN. EVT. EFTER DET ER BLEVET KLIPPET I STYKKER OG MÅSKE IKKE ER SÅ SMUKT MERE. TRADITIONEN SIGER AT SLØRET SÆTTES I OPPERA, DA DET TRADITIONELT SKAL TAGES NED FORAN ANSIGTET, DET ER IKKE MULIGT MED ET SLØR DER ER SAT UNDER HÅROPSÆTNINGEN.

DET 2 TYPPER SLØR AT MEGET FORSKELLIGE, SÅ MAN SKAL NOK AFGØRE HVAD MAN SELV ER TIL. SYNES DESVÆRRE AT MANGE AF DE SLØR DETR SÆTTES I NEDFRA SER SLASKET UD OG LIGNER BARE TIT EN KLUD DER HÆNGER NED. DOG HAR JEG SET DEM I EN MODEL DER LIGESOM DANNER ET VANDFALD. DE ER RIGTIG SMUKKE SYNES JEG. GENERELT FULDER ET SLØR DER ER SAT I OPPEFRA MERE, END ET DER ER SAT I NEDFRA

0

Del dette indlæg

Uha... den er svær. Jeg tror nok at jeg vælger, det skal sidde under knolden, men som dig er jeg også stadig i tvivl. Prinsesserne ser jo fantastiske med sløret henover. Men måske har det også noget at gøre med deres diademer, sådan et flot et har vi dødelige jo ikke.

Redigeret af Jeanette K. K
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer