stellacasin

Min mor vil gerne finde på noget sjovt???

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ud over et band har vi bl.a. booket en stand up komiker og en bugtaler til at komme. Måske det var noget?

Stand up er for de voksne og bugtaleren er både til børnene og de voksne. Min mand har fortalt mig, at bugtaleren bl.a. tager ham og jeg op på scenen...

Af andre ting kunne det fx. være tossede tjernere, der laver nogle nærulykker ved serveringen...

En eller flere der kommer og synger "jeres" sang...

Du må til at sætte hovedet i blød :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ud over et band har vi bl.a. booket en stand up komiker og en bugtaler til at komme. Måske det var noget?

Stand up er for de voksne og bugtaleren er både til børnene og de voksne. Min mand har fortalt mig, at bugtaleren bl.a. tager ham og jeg op på scenen...

Af andre ting kunne det fx. være tossede tjernere, der laver nogle nærulykker ved serveringen...

Hej vsc

Hvor i landet bor du. Tænkte på den Bugtaler, hvor han befinder sig henne :thumbsupsmileyanim:? Det lyder spændende.

Ck

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også været til sådan en fest hvor to fuldstændigt vanvittige mennesker agerede tjenere - det var simpelthen hylende morsomt, og selvom de kom tæt på engang i mellem overskred de aldrig nogens grænser.

Sætter lige et billede ind jeg fandt fra festen:

post-32811-1212775459.jpg

De var virkeligt morsomme, og det gav folk noget at snakke om ved bordene.

0

Del dette indlæg

Hej vsc

Hvor i landet bor du. Tænkte på den Bugtaler, hvor han befinder sig henne :thumbsupsmileyanim:? Det lyder spændende.

Ck

Jeg bor i Juelsminde.

Bugtaleren er fra Horsens. Jeg mener, at han er lærer inde på Hulvej Skole i Horsens...Det ved M. i hvert fald, da det er ham, der har booket ham.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer