Purebeauty

Invitationer

14 indlæg i dette emne

Ja jeg er ikke super kreativ, så kan i ikke fortælle mig hvor man billigt kan købe invitationer? For har kun fundet sider hvor de koster fra 15 kr og op for en simpel simpel invitation, som jeg faktisk tror jeg selv kan finde ud af at lave, og det vil jeg bare ikke give ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

jeg har købt i panduro 2 pakker af de der sølv til at klistre på, samt tomme hvide dobb. kort de kst for 5 stk med kuvert 25 kr . jeg sku bruge ca 3 pk, og 10 bånd til små sløjfer - men det nemmest hvis du tager ud i panduro og kigger, jo forresten 1 pakke med de indbydelse

hilsen almas ellers skriver du bare igen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De ser søde ud!! Overvejer at købe noget carton og gå i gang med at prøve, men er bare MAX fantasiforladt... Hvad ville du mene man skulle købe ind af til at have et godt udgangspunkt? :thumbsupsmileyanim:

Tag en tur forbi biblioteket og lån nogle bryllupsbøger med invitationer i, så kan du faktisk få rigtig mange gode ideer. :thumbsupsmileyanim:

Og ellers så kig i kreativt forum. :cheerleader3:

Du er velkommen til at "stjæle" ideen fra mine invitationer, du kan se dem i min tråd, bare brug indekset på første side. De er rigtig lette at lave. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

åber da du kunne bruge mine ideer

almas

Ja tusind tak for svar!!

Min brudepige og jeg gik lige klister-amok i fredags, hvilket resulterede i et udkast til vores kommende invitation :loveflag:

Så jeg turde faktisk kaste mig ud i det.. viiiiiildt! Thihi

Tusind tak!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer