olsen76

En uge 21. juni brude

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja det er lidt vildt at på den her tid næste lørdag er jeg nok næsten lige ved at tisse i bukserne af spænding over at jeg snart skal giftes. Jeg har faktisk været helt vildt påvirket af det hele idag. Glæder mig vildt og sommerfuglene i min mave kan simpelthen ikke sidde stille bare et øjeblik...

Hvordan har din mave det????

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Uha ja...... :cheerleader3:

Her i huset laver vi nærmest intet andet end bryllupsrelaterede, praktiske ting som fx bordplan.

Har I set vejrudsigten? Det er lidt af en gyser i vores område..... :cheerleader3:

Dorte.

Ja det har jeg set, og ved du hvad.... jeg har valgt at tænke sådan; Der er ikke noget jeg kan gøre ved det, og dagen bliver helt fantastisk uanset hvordan vejret bliver. Man tager jo bare sine forbehold.

Knus pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her må jeg jo også lige være med :cheerleader3:

Bare rolig, tøser! Det bliver hamrende godt vejr! Når det lige har regnet af onsdag - ja ja.. Ved godt, at der er store grimme byger på udsigten torsdag, men der skal jeg til Bon Jovi, så det kan de glemme.. Nå, men altså.. Når det lige har regnet af ONSDAG, så bliver det bare super vejr!

Nu begynder det at være virkelig virkeligt!

Vi har lige hentet ringene i dag.. Uh, hvor jeg glæder mig!!!

Janne. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja da!!! Vi tager vejret, som det kommer - medbring venligst alle en paraply, for så regner det jo som bekendt IKKE! :cheerleader3:

Janne - vi har modtaget vores ringe for 14 dage siden, og så var de FOR SMÅ, grrrrr.....! :cheerleader3: Så vi krydser fingre for, at de når at komme i den rigtige størrelse!

Men dybest set har jeg og vi det sådan, at dagen bestemt bliver skøn, næsten uanset hvad! :cheerleader3:

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er helt vildt at tænke på, at om en uge er vi fru´er :cheerleader3:

Min svigermor sigerogså vejret bliver bedre fra onsdag, og jeg har valgt at stole på hende i denne sag :D Hihi...

Men som I alle siger, så bliver det en fantastisk dag uanset om der regner, sner eller hagler. Vi får jo vores elskede :cheerleader3:

Ønsker det bedste for os alle sammen denne skønne dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja da!!! Vi tager vejret, som det kommer - medbring venligst alle en paraply, for så regner det jo som bekendt IKKE! :cheerleader3:

Janne - vi har modtaget vores ringe for 14 dage siden, og så var de FOR SMÅ, grrrrr.....! :cheerleader3: Så vi krydser fingre for, at de når at komme i den rigtige størrelse!

Men dybest set har jeg og vi det sådan, at dagen bestemt bliver skøn, næsten uanset hvad! :cheerleader3:

Dorte.

Nej, hvor trælst!!! :cheerleader3::):)

Jeg håber søreme, de når det! Øv!!!

Og ja, alle! Det bliver en hamrende skøn dag, og hvis det vil regne, så lad det regne!! (Men det kommer det naturligvis ikke til!!)

Janne.

0

Del dette indlæg

Jeg er ret sikker på at den regn holder sig væk når vi skal have taget billeder. he he og under bryllupslagkagen (der er nemlig ikke så meget plads i forsamlingshuset, så hvis nogle rykkede udenfor ville det nemlig ikke gøre noget). Krydse krydse krydse krydse. Men der er godt nok lidt byger der lørdag men også en sol.

Helle

0

Del dette indlæg

Hej igen I kommende brude her på lørdag.

Jeg er simpelthen ved at sprænges af iver... det skal være lørdag snart... samtidig ved jeg jo også godt at den dag går helt ufatteligt hurtigt, og at man skal nyde hvert øjeblik.

Jeg skal lige høre jer; har I forberedt en velkomsttale? sådan lige inden maden, eller hvad gør man hvis man har reception først? Velkomsttale der og så ingen ved middagen? Jeg vil da lige tilføje at det er de samme mennesker ved receptionen som ved middagen.

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen I kommende brude her på lørdag.

Jeg er simpelthen ved at sprænges af iver... det skal være lørdag snart... samtidig ved jeg jo også godt at den dag går helt ufatteligt hurtigt, og at man skal nyde hvert øjeblik.

Jeg skal lige høre jer; har I forberedt en velkomsttale? sådan lige inden maden, eller hvad gør man hvis man har reception først? Velkomsttale der og så ingen ved middagen? Jeg vil da lige tilføje at det er de samme mennesker ved receptionen som ved middagen.

Pernille

Jeg synes også, at der er noget, der begynder at flakse rundt i min mave.. Har lige siddet i dag og foldet servietter.. så er det altså ved at være tæt på. Og imorgen skal kjolen hentes!!! :cheerleader3:

Vi har tænkt os at holde en lille velkomsttale. Det bliver bare lige inden middagen. Vi har også noget receptions-agtigt om eftermiddagen, men det regner jeg altså med bare kører af sig selv.

Janne.

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:

hvordan får man tiden til at gå hurtigere..

Jeg kan se på vejrudsigten at nu er det meget lidt regn vi får på dagen.... ihvertilfald som det ser ud lige nu. Hvis det bliver regnvejr mens vi har reception får jeg en mindre krise da vi altså ikke kan være 43 mennesker i vores stue/køkken..... åh nå, men vi krydser fingre....

Hvornår har I tænkt at pakke gaver op? eller får I nogen til det?

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

:)

hvordan får man tiden til at gå hurtigere..

Jeg kan se på vejrudsigten at nu er det meget lidt regn vi får på dagen.... ihvertilfald som det ser ud lige nu. Hvis det bliver regnvejr mens vi har reception får jeg en mindre krise da vi altså ikke kan være 43 mennesker i vores stue/køkken..... åh nå, men vi krydser fingre....

Hvornår har I tænkt at pakke gaver op? eller får I nogen til det?

Knus Pernille

Uha, jeg synes ikke, tiden behøver at gå hurtigere.. Synes timerne flyver afsted!!!

Jeg tror, vi pakker op under receptionen, og hvis vi ikke bliver færdige, så kan vi måske klare resten under kaffen. Jeg insisterer på at pakke gaverne op selv. Synes det andet er så upersonligt for dem, der har givet.. :ilovebryllupsklar:

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå piger. Hvad siger I til vejret. Syns de regndråber skal FLYTTE sig...... Og den blæst. Hmmm

Det bliver jo en dejlig dag alligevel. Vi har lige været oppe og snakke med præsten og sætte stole op i kirken. Vi bliver 114 mennesker og der er normalt kun plads til knap 80. Men ikke noget at stole ikke kan klare oppe langs alteret. Så dejlig. Det bliver intimt og hyggeligt.

Helle

0

Del dette indlæg

Nå piger. Hvad siger I til vejret. Syns de regndråber skal FLYTTE sig...... Og den blæst. Hmmm

Det bliver jo en dejlig dag alligevel. Vi har lige været oppe og snakke med præsten og sætte stole op i kirken. Vi bliver 114 mennesker og der er normalt kun plads til knap 80. Men ikke noget at stole ikke kan klare oppe langs alteret. Så dejlig. Det bliver intimt og hyggeligt.

Helle

For dælan da... den regn flytter sig og kommer slet ikke til at være tilstede i morgen, på den mest fantastiske dag....

Hold da op hvor har jeg sommerfugle i maven. Jeg har en del småting jeg skal nå idag og i aften kommer der en bunke veninder og vi skal tøsehygge og det glæder jeg mig vildt til.... jeg kan jo alligevel ikke sove eller slappe af....

Jeg har jo styr på det, men alligevel er jeg hele tiden igang med noget... ved ikke om I kender det?

Hvad skal I lave i dag? sådan på dagen før dagen?

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Om et døgn er vi i fuld krig. vildt. Vi pisker lidt rundt og ordner det praktiske. Sønnen har vi sendt ud til farmor og farfar nogle timer mens vi hjælper mine forældre med det praktiske. Senere kommer sviger, søskende og spiser aftensmad hos mine forældre. Og så skal vi vidst lige en tur i forsamlingshuset og kigge og evt. ha lidt ting med derover. I morgen står personalet for alt derovre. så vi skal bare nyde dagen

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer