siggaard-rasmussen

hvor tidligt er for tidligt

8 indlæg i dette emne

Hej brude.... :) Er ved at ha en snært af BRIDEZILLA-syndrom..... :) men det er DEJLIGT.....s

Vi skal giftes d. 6/6-09 men hvornår kan man begynde og kigge efter kjole og evt. prøve...

Har jo selvfølgelig allerede kigget på billeder af 10000 forskellige...men synes det er svært at forestille sig selv i sådan et skrud :o

Men er det ALT for tidligt at prøve.....bare for at se hvad jeg på et tidspunkt skal kigge efter ??????????

Hvad synes i ?????????????????

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min kjole i oktober sidste år, og skal giftes i september.. Dvs. 11 mdr. før dagen..

På en måde er det rart at den er købt, og at det er på plads, men må så ærligt indrømme, at jeg synes jeg købte for tidligt, da jeg slet, slet ikke kan huske hvordan min kjole var at have på.. Og jeg frygter d. 27. Juni, hvor jeg skal til første tilretning af kjolen, for hvad nu hvis kjolen slet ikke er den rigtige længere??

Så det synes jeg du skal tænke over også.. Men selvfølgelig, har du virkelig, virkelig lyst til at prøve kjoler, og er du parat til at holde ventetiden ud, hvis du bare finder kjolEN, så synes jeg bare du skal give dig i kast med det.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bare kom igang. Det vigtigste er at når du har fundet den rigtige og bestilt den så skal du ikke kigge mere... for så slipper du får at komme i tvivl og evt. forelske dig i en andne kjole...

Det ved jeg nu ikke rigtig.... :cheerleader3:

Jeg har været til to tilretninger, og hver gang har jeg været nervøs for, om jeg mon stadig kunne li' den.... Det har jeg heldigvis kunnet, og nu, hvor jeg skal hente den på fredag, er al tvivl væk. :cheerleader3:

Jeg tror, mange af os har været nervøse for, om kjolen levede op til vores forventninger..... godt, jeg ikke skulle gå og have det sådan i et år!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Jeg skal også 060609 og har købt kjolen for 2 mdr siden... Havde set den i et blad og blev strakt forelsket i den... Turde ikke satse på at finde en anden senere som jeg ligeså godt kunne lide... .

Men tror at mange synes at jeg er meget tidligt ude.. Men jeg er typen som godt kan lide at få gjort tingene i god tid.. Der er jo stadig en million ting der skal ordnes...

0

Del dette indlæg

Jeg tror også det kommer an på hvor sikker du er på den type kjole du går efter. Hvis du er helt sikker på stilen, synes jeg godt du kan vente- der kommer jo også januarudsalg tids nok til at du kan finde en billigere kjole ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer