Charp

Mine sko

8 indlæg i dette emne

Her er der et enkelt billede af mine brudesko.

Jeg var lidt i tvivl om de passede til kjolen i farven. Derfor var jeg lige et smut forbi der hvor jeg købte kjolen for at være helt sikker.

Skoene er faktisk helt den samme farve som den lille blomst på corsagen, så er bare :super:

Rent faktisk var det min kæreste der fandt skoene i butikken og han har endda ikke set kjolen, så det er da ret godt gået ;)

:hjerte: Charlotte

post-17-1081622580.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Holst Sko i Århus. Jeg tror desværre ikke det er en kæde.

De er af mærket Roberto Gonzales. Jeg prøvede at søge på det på nettet. Det kunne jo være at jeg fandt et prof. billede. Alt der kom frem var noget med motorsport :super:

Det gode ved farven er jo at de sagtens kan bruges igen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Charp!

Tillykke med købet. Jeg er ret vild med dine sko og er jævnligt i Århus, så det kunne jo være en mulighed for mig måske. Men må man høre hvad du gav for dem?

Summer :):):lol:

Hmmm... de var lidt pebrede. Jeg er ikke meget for at indrømme at jeg gav 899 for dem. Men som så mange andre gange i hele denne planlægningsfase, så overbevidste jeg mig selv med: "Det er jo kun denne ene gang jeg skal giftes" :lol::super:

Ja og så kan de jo bruges til andre ting også. Så kæresten han var let at overtale, det var hans dankort det gik ud over ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer