Susanne1

MANGLER I SUKKERMANDLER???

9 indlæg i dette emne

Jeg søgte med lys og lygte efter sukkermandler. Dog til en rimelig pris, idet der jo gerne skulle andre ting i mine gaveæsker.

Pludeslig gik jeg forbi en butik i Aalborg med special chokolade. Man kunne jo lige høre... :cheerleader3: JO JO da. Jeg fik 388 stk. til en pris af 99 kr. Jeg sparede både porto , såfremt disse skulle sendes. Samtidig ville de have kostet ca. 1 kr. pr. stk ...

Sukkermandler er jo en forrygende ide` til gaveæskerne. Men med mange gæster og såfremt alle skulle have 5 hver, kan det meget let blive ret dyrt.

Blot en tanke, som måske andre kan tage brug af. Såfremt i har en special butik i jeres område.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg søgte med lys og lygte efter sukkermandler. Dog til en rimelig pris, idet der jo gerne skulle andre ting i mine gaveæsker.

Pludeslig gik jeg forbi en butik i Aalborg med special chokolade. Man kunne jo lige høre... :cheerleader3: JO JO da. Jeg fik 388 stk. til en pris af 99 kr. Jeg sparede både porto , såfremt disse skulle sendes. Samtidig ville de have kostet ca. 1 kr. pr. stk ...

Sukkermandler er jo en forrygende ide` til gaveæskerne. Men med mange gæster og såfremt alle skulle have 5 hver, kan det meget let blive ret dyrt.

Blot en tanke, som måske andre kan tage brug af. Såfremt i har en special butik i jeres område.

:cheerleader3:

Nu bor jeg jo i Aalborg, så jeg er lidt nysgerrig over hvilken butik det drejer sig om.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvorfor bor jeg ikke i Aalborg... :cheerleader3:

Ja hvorfor er det altid Aalborg og Sønderjylland, tingene er billige. Det er snyd for os på Sjælland :cheerleader3:

Ja... jeg gad godt at bruge 900 stk... men altså det er jo lige dyrt nok når man bor på sjælland..

0

Del dette indlæg

Pludeslig gik jeg forbi en butik i Aalborg med special chokolade. Man kunne jo lige høre... :) JO JO da. Jeg fik 388 stk. til en pris af 99 kr. Jeg sparede både porto , såfremt disse skulle sendes. Samtidig ville de have kostet ca. 1 kr. pr. stk ...

:ilovebryllupsklar:

Nu bor jeg jo i Aalborg, så jeg er lidt nysgerrig over hvilken butik det drejer sig om.

Lige mine ord :cheerleader3: Jeg ville også gerne vide det...

0

Del dette indlæg

Pludeslig gik jeg forbi en butik i Aalborg med special chokolade. Man kunne jo lige høre... :) JO JO da. Jeg fik 388 stk. til en pris af 99 kr. Jeg sparede både porto , såfremt disse skulle sendes. Samtidig ville de have kostet ca. 1 kr. pr. stk ...

:ilovebryllupsklar:

Lige mine ord :cheerleader3: Jeg ville også gerne vide det...

Der ligger forskellige special butikker med chokolade. Blandt andet på Nytorv ved Mac. Donald.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer