jeanetter

Oktober bryllup

10 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige brude..

Så er det vist tid til at jeg også melder mig under fanerne. Kæresten og jeg er 23 og 22, så vi er et ret ungt par, men vi har været sammen i ca. 5 år og der herskede slet ikke ngen tvivl da han faldt på knæ for mig (midt under en stor opgaveskrivning..spørg om jeg kunne koncentrere mig derefter)

Vores bryllypsplanlæg kommer til at skulle gå lidt stærkt da vi fandt ud af at halloween faldt på en fredag i år, så var der ikke noget valg :ilovebryllupsklar: Kæresten og jeg har nemlig et helt specielt forhold til filmen the nightmare before christmas, som vi har haft nogle af vores hyggeligste stunder til. Derfor måtte det bare være der.

nå, nu er i da lidt med på hvem der er der ligger og snuser til alle jeres meget spændende forumer.

Vil til sidst lige give jer alle et stort kompliment, for alle de fantastiske kjoler og ideer der er herinde, sikken i kan. og et stort klap på skulderen for jeres evne til at hjælpe hinanden i planlægningen, selv om selv er midt i jeres egen.

stort knus jeanette :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej du!

:) Og velkommen!!! :cheerleader3:

Tillykke med at i skal giftes. I må også kende hinanden godt efter 5. år!

Håber du bliver lige så glad for at være her som jeg!

Kom lige til at tænke på at jeg vist har set en "Nightmare before X-mas" - kage et sted!

Kunne da være lidt sjovt for jer. ;)

Skriver lige hvis jeg finder den.. Ellers så søg på "Kreative Kager" de er vildt gode!

Mange knus

:ilovebryllupsklar:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej til alle brudene

Det lyder super -Camilla- du må meget gerne skrive hvis du finder kagen. :ilovebryllupsklar:

pyhaa, der er godt nok meget at se til op til et bryllup. Vi har lige været ude og se på et sted. Udearealet på stedet var lige som vi ønskede det, men det inden for var ikke imponerende. Og de ville have 5.000 kr. bare i leje for stedet.

Er der nogen der ved hvad et forsamlingshus ca. koster i lje, bare for at have noget at vurdere prisen ud fra

Knus Jeanette

0

Del dette indlæg

Hej til alle brudene

Det lyder super -Camilla- du må meget gerne skrive hvis du finder kagen. :ilovebryllupsklar:

pyhaa, der er godt nok meget at se til op til et bryllup. Vi har lige været ude og se på et sted. Udearealet på stedet var lige som vi ønskede det, men det inden for var ikke imponerende. Og de ville have 5.000 kr. bare i leje for stedet.

Er der nogen der ved hvad et forsamlingshus ca. koster i lje, bare for at have noget at vurdere prisen ud fra

Knus Jeanette

ved os kst det 1400 kr for selve dagen og da vi skal bruge lokalet dagen før og efter (det er vores søn som skal giftes næste år) 400 kr pr. dag . :)

0

Del dette indlæg

Et kæmpe stort tillykke med frieriet. :cheerleader3: Jeg kan godt forstå, at din koncentration over opgaven ikke helt var den samme bagefter, hihi.

Jeg har undersøgt en del omkring lokaler og har set alt fra 1.200 kr. til 10.000 kr. Det er bare om at undersøge de forskellige steder.

Glæder mig til at følge jeres planlægning :ilovebryllupsklar::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jeanette..

Og velkommen til..

Er selv lidt ny ud i at give besvarelser på denne side selvom jeg har været her i over et år nu..:-) Men jeg har et tilbud til dig.. Selvfølgellig kun hvis du er interesseret.. Men jeg tager ud og lægger makeup privat så du ikke skal tænke på at skulle afsted den dag.. Nu kan jeg se du bor i Viborg og jeg bor i Kbhv. men jeg har en veninde der kommer fra Viborg og bor i rimelig afstand derfra som jeg kunne få til at hjælpe..

Det var som sagt kun et tilbud, ved jo ikke hvad dine planer er men nu skulle du i hvert fald lige have buddet..:-)

Og tillykke med det..

Med venlig hilsen

Janne

Hej alle i dejlige brude..

Så er det vist tid til at jeg også melder mig under fanerne. Kæresten og jeg er 23 og 22, så vi er et ret ungt par, men vi har været sammen i ca. 5 år og der herskede slet ikke ngen tvivl da han faldt på knæ for mig (midt under en stor opgaveskrivning..spørg om jeg kunne koncentrere mig derefter)

Vores bryllypsplanlæg kommer til at skulle gå lidt stærkt da vi fandt ud af at halloween faldt på en fredag i år, så var der ikke noget valg :cheerleader3: Kæresten og jeg har nemlig et helt specielt forhold til filmen the nightmare before christmas, som vi har haft nogle af vores hyggeligste stunder til. Derfor måtte det bare være der.

nå, nu er i da lidt med på hvem der er der ligger og snuser til alle jeres meget spændende forumer.

Vil til sidst lige give jer alle et stort kompliment, for alle de fantastiske kjoler og ideer der er herinde, sikken i kan. og et stort klap på skulderen for jeres evne til at hjælpe hinanden i planlægningen, selv om selv er midt i jeres egen.

stort knus jeanette :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer