Guest Smilende

Medbragt gave til polterabend

7 indlæg i dette emne

Jeg er blev inviteret med til et polterabend, hvor bruden selv har udpeget hvem hun gerne så der deltog. Det vælger jeg jo så at se om lidt af en ære eftersom jeg knap kender hende... Jeg takkede naturligvis "Ja tak", da jeg havde fået et kort rids af programmet. Nu er de så kommet så langt i planlægningen, at de har det nedskrevet og sendt rundt. Til min store skræk ser jeg så at vi skal medbringe en gave til bruden, en gave der symboliserer noget sjovt, sødt eller pinligt som har med bruden at gøre :hug: Nu er problemet jo så at jeg som den eneste knap kender hende!!! :) Nogen der ligger inde med nogle gode ideer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til en polterabend for 14 dage siden med en svigerinde, som jeg knap nok heller kender. Der skulle vi også alle have en gave med.

Jeg tog tre dartpile med og sagde at jeg syntes hun havde ramt plet, og at hun var den helt rigtige for min bror. Alle de andre gav selvfølgelig mere personlige gaver og også gaver som hun ville kunne bruge til noget (dartpile er måske ikke lige det mest brugbare bagefter mm. man går til dart)

Men hun sagde til mig, at det var noget af det sødeste hun havde oplevet længe, og takkede mange gange for de søde ord.

Når man ikke kender bruden så godt er det også helt naturligt at man ikke kan komme med en så personlig gave, som de andre. Så jeg synes bare du skal finde et eller andet der bare kan symbolisere det mindste, og så vil alle være helt forståelige. Det burde de i hvert fald være!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kender I hinanden fra? Find måske en ting, der symboliserer den forbindelse.

Hvis I kender hinanden, fordi I drikker kaffe sammen på jobbet, så giv hende et fint krus - og sig, at du glæder dig til at lære hende bedre og bedre at kende hen over kaffen.

Hvis I kender hinanden fra sport, så forær hende måske en prøvetime til en ny, sjov sportsgren, I kunne teste og more jer over sammen.

Du kunne også give hende og dig selv en fælles oplevelse - og sige, at det er for at I kan lære hinanden ENDNU bedre at kende...

Dejligt sådan at blive udvalgt til at være en, folk har lyst til at lære bedre at kende! Tillykke med det.

0

Del dette indlæg

Hvor kender I hinanden fra? Find måske en ting, der symboliserer den forbindelse.

Hvis I kender hinanden, fordi I drikker kaffe sammen på jobbet, så giv hende et fint krus - og sig, at du glæder dig til at lære hende bedre og bedre at kende hen over kaffen.

Hvis I kender hinanden fra sport, så forær hende måske en prøvetime til en ny, sjov sportsgren, I kunne teste og more jer over sammen.

Du kunne også give hende og dig selv en fælles oplevelse - og sige, at det er for at I kan lære hinanden ENDNU bedre at kende...

Dejligt sådan at blive udvalgt til at være en, folk har lyst til at lære bedre at kende! Tillykke med det.

Det synes jeg faktisk var nogle virkelig gode forslag!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer