brud 2008

Så skal skoene findes!

10 indlæg i dette emne

Jeg skal ud at købe sko til brylluppet og har egentlig ikke meget tid..

Så jeg vil høre, om der er nogen derude, der kan hjælpe mig med at finde de rette butikker. Det skal være i Vejle, Århus eller Aalborg, eller deromkring.

Jeg ved ikke helt præcist, hvad jeg går efter, men jeg har da en idé om det. Umiddelbart tror jeg ikke, at jeg finder dem i brudekjolebutikker med traditionelle brudesko. Det jeg går efter er nok nærmere sådan nogle dansesko-agtige nogle og de skal ikke være hvide, men måske champagne, lys kobber, eller noget i den stil. Det skal altså være sko som man også sagtens kan have på til almindeligt tøj, og ikke kun til brudekjole. Det kunne måske også være sådan nogle med et lille hul i tåen - men jeg spekulerer på, hvordan det vil gå med nylonstrømper??

Ja, jeg ved ikke om min uklare beskrivelse er til at forstå - jeg har desværre ingen billeder. Måske der er andre der har??

Tak! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Ved der ligger en ny brudebutik i Horsens, mener der er sønderbrogade, hvor de efter signe skulle have jyllands største udvalg i brudesko, så det var måske en ide at tjekke ud. Deres holdning er at man skal kunne købe sko og kjole samme sted og ved de også sælger gallakjoler, så måske du også kan få noget mere festpræget eller hvad det var du nu kaldte det.

butikken hedder "Askepot" og har vist ligget ved Skanderborg før deres hjemmeside er www.askepot-modeller.dk

Mange hilsner

Laila

Redigeret af alial76
0

Del dette indlæg

Jeg leder også med lys og lygte efter sko til brylluppet og min tid er ved at rinde ud. Jeg skal bruge dem når jeg skal til tilretning på mandag og har ikke fundet dem endnu.

Har haft købt et par men afleverede dem tilbage fordi jeg ikke var sikker. Nu har jeg købt et andet par og dem overvejer jeg også at aflevere tilbage fordi jeg tror de er for høje........ Vil så nødig have ondt i fødderne fordi skoene er for høje.

Jeg har kigget efter sko i Aalborg og syntes ikke at kunne finde de helt rigtige. Overvejer at tage til Århus.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fandt mine i Din grønnne skobutik i Vejgård i Aalborg. Den er godt nok lavet om til en anden skobutik nu, men jeg vil da tro, at de stadig har noget godt.

Det var i øvrigt ikke traditionelle brudesko jeg endte i, men en ganske almindelig hvid sko, som jeg har brugt en del siden. Jeg er bare SÅ glad for dem - selvom de lidt var et panik-køb...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer