Fr.Schrøder

Jubiiiii!!! FLERE BILLEDER:-)

18 indlæg i dette emne

Ja, jeg drog afsted til Assentoft idag for at gense min skønne brudekjole og den er stadig LIGE I ØJET!

Jeg havde min mor og min søster med og det endte med at min mor købte halskæde til mig og min søster købte hårpynt (de der fjedre man skruer i) til mig.... desuden betalte min mor for tilretningen, så jeg var helt målløs!!!

Jeg har tabt mig næsten 6 kg siden jeg prøvede den sidst og fik at vide at jeg ikke må tabe mig mere, for så bliver den for stor! Jubiii....

Her er en MASSE billeder:

post-30582-1214681390.jpgpost-30582-1214681416.jpgpost-17-1063085259.jpg

post-30582-1214681439.jpg

Redigeret af Fr.Schrøder
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg drog afsted til Assentoft idag for at gense min skønne brudekjole og den er stadig LIGE I ØJET!

Jeg havde min mor og min søster med og det endte med at min mor købte halskæde til mig og min søster købte hårpynt (de der fjedre man skruer i) til mig.... desuden betalte min mor for tilretningen, så jeg var helt målløs!!!

Jeg har tabt mig næsten 6 kg siden jeg prøvede den sidst og fik at vide at jeg ikke må tabe mig mere, for så bliver den for stor! Jubiii....

Her er en MASSE billeder:

post-30582-1214681390.jpgpost-30582-1214681416.jpgpost-17-1063085259.jpg

Åhh en smuk kjole på en smuk pige!! Er SLET ikke misundelig!!! :bearhug: Er vild med de detaljer der er på brystet!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej alle I søde tøser og TAK for de søde tilbagemeldinger :bearhug:

Min computer gik faktisk kold igår da jeg skulle lægge flere billeder, men nu prøver jeg igen!

Og lade mig lige tilføje at jeg i SÆRDELESHED følte mig som prinsesse :bearhug:

Først helt forfra:

post-30582-1214751931.jpg

Og så bagfra med slør:

post-30582-1214751992.jpg

Knus knus Lene :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er den bare fin:-) er den ude fra Kennedy? jeg har tænkt på at skulle der ud og se hvad de har, jeg har set så mange reklamer fra dem med deres eneforhandler ret på disney kjoler:-)

Hej!

Ja, den er ude fra Kennedys og jeg kan kun anbefale dig at tage derud! De er SÅ søde og entusiastiske på deres kunders vegne :biggrin:

Knus lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer