nuserchip

Billedbladet m.m. efterlyses

9 posts in this topic

Da temaet til vores bryllup bliver sådan lidt gallapremiere-hollywood-glamour-agtigt, har jeg fået den ide, at invitationen skal bestå af en filmplakat og en udgave af Billedbladet, SE og Hør eller lignende med nærmere oplysninger, ønskeseddel og så videre.

Til dette har jeg brug for et eller flere kulørte blade som skabelon/inspiration. De kan jo købes i nærmeste kiosk, men det aller bedste ville være at få fingre i et blad fra ugen før Marie og Joachims bryllup, hvor der garanteret er en masse artikler om det kommende bryllup.

Desværre er ideen kommet til mig nu – og ikke dengang, og jeg har derfor ikke nogen af bladene fra dette tidspunkt.

Men måske var der nogen her i dette dejlige forum der har sådan et blad fyldt med kongeligt bryllup liggende og som kan undvære det.

Jeg betaler selvfølgelig porto m.m.

Håber der er nogen derude der stadig ikke har været i aviscontaineren!

Lisbeth

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Har ikke glemt dig, men min mor er lidt sløv.

Jeg vender tilbage med nyt, så snart jeg har hørt fra hende - hun skulle lige se om hun havde smidt dem ud eller de lå og ventede på containeren ;o)

uhh - venter i spænding :cheerleader3:

0

hej igen

har en kedelig meddelse de har desværre lige smidt alle de "gamle" blade ud

så der var ikke noget at komme efter øv øv :cheerleader3:

held og lykke med at få fat i det

Øv - men er jo også lidt sent på den, hvorfor fik jeg dog ikke ideen lidt før :bearhug:

0

Hejsa,

jeg har lige fået 14 Billed Bladet samt 7 af de Royal tillæg plus et SE & HØR. Dem må du da meget gerne få, hvor bor du? Hvis du bor i nærheden af Aalborg kan du bare hente dem ellers sender jeg dem gerne.

Venlig hilsen

Himmel

0

Annonce ♥

Hejsa,

jeg har lige fået 14 Billed Bladet samt 7 af de Royal tillæg plus et SE & HØR. Dem må du da meget gerne få, hvor bor du? Hvis du bor i nærheden af Aalborg kan du bare hente dem ellers sender jeg dem gerne.

Venlig hilsen

Himmel

Årh hvor er du bare sej, sender dig lige en PM med min adresse m.m.

0