MissLul

Erfaringer med bandet Clazified?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej.

Ja Clazified hørte vi sidste år til bryllup. Og vi har netop booket dem til vores bryllup i maj 2010.

De er bare suveræne. Først spillede Lasse Skov under maden. Det var det fedeste klaverspil, jeg

nogensinde har hørt. Han sidder ikke og BRALRER op med diverse skålsange, men holder sig i baggrunden,

og giver bare lige gas engang i mellem med en ordentlig omgang klaverbokseri.

I løbet af nul komma fem var de andre musikere kommet, og havde stillet op, og hold da op, hvor de gik til den

hele aftenen.

SUVERÆNT det bedste band, jeg har oplevet til fest.:unsure:

Hvis I ikke kan få dem, skal du prøve at få kontakt til EKY, - dem har vi haft til at spille til vores sidste fest, og

de er også bare vildt gode. Her er lige et nummer til Nikolaj fra Eky: 51929088

Mange hilsener BFR.

0

Del dette indlæg

Hej.

Ja Clazified hørte vi sidste år til bryllup. Og vi har netop booket dem til vores bryllup i maj 2010.

De er bare suveræne. Først spillede Lasse Skov under maden. Det var det fedeste klaverspil, jeg

nogensinde har hørt. Han sidder ikke og BRALRER op med diverse skålsange, men holder sig i baggrunden,

og giver bare lige gas engang i mellem med en ordentlig omgang klaverbokseri.

I løbet af nul komma fem var de andre musikere kommet, og havde stillet op, og hold da op, hvor de gik til den

hele aftenen.

SUVERÆNT det bedste band, jeg har oplevet til fest.:cheerleader3:

Hvis I ikke kan få dem, skal du prøve at få kontakt til EKY, - dem har vi haft til at spille til vores sidste fest, og

de er også bare vildt gode. Her er lige et nummer til Nikolaj fra Eky: 51929088

Mange hilsener BFR.

Tak for dit svar :carrot:

Det lyder godt, jeg synes nemlig også det lød som om de var gode :unsure: Kan du huske hvor længe de spillede? For jeg har skrevet lidt med dem, og jeg kunne ikke rigtig finde ud af hvornår selve bandet gik igang!? Hvornår er det i øvrigt normalt at festen slutter? For det virkede ikke som om de havde tænkt sig at spille længere end til kl 01... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej

Vi har selv booket dem til vores bryllup d. 23/8 2008.

Jeg har kun hørt gode ting om dem, og har fået dem anbefalet af rigtig mange mennesker :smolf: ... netop det med at Lasse spiller rigtig godt baggrunds-musik under maden. ( jeg kan nemli ikke så godt lide alle de der skåle sange :thumbsupsmileyanim: )

Glæder mig sindsygt til festen!

Giver gerne en tilbagemelding på hvor gode de var :cheerleader3: :carrot: :unsure:

Hvornår skal I giftes?

danica

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har selv booket dem til vores bryllup d. 23/8 2008.

Jeg har kun hørt gode ting om dem, og har fået dem anbefalet af rigtig mange mennesker :smolf: ... netop det med at Lasse spiller rigtig godt baggrunds-musik under maden. ( jeg kan nemli ikke så godt lide alle de der skåle sange :cheerleader3: )

Glæder mig sindsygt til festen!

Giver gerne en tilbagemelding på hvor gode de var :cheerleader3: :carrot: :unsure:

Hvornår skal I giftes?

danica

Det vil jeg glæde mig til at høre om! :cheerleader3: Vi skal først giftes 19.09.09 så der er god tid, synes bare at musikken er sådan en vigtig del af festen :thumbsupsmileyanim: Har du læst mit indlæg ovenfor? Det kan være at du også kan svare på det, hvor længe de alle 3 spiller og sådan... For vi skal give 11500 og det synes jeg jo er mange penge ;)

Louise :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej

Ja så har du da lidt tid at løbe på.

Vi har booket dem til at Lasse starter kl. 17.30, og så kommer de andre 2 senere. ( helt præcist hvornår er jeg ikke ige helt klar over pt, men det kunne da være jeg skulle finde ud af det!)

De spiller til kl. 01.30, hvor-efter der så bliver serveret natmad. :unsure::thumbsupsmileyanim:

hmm ... siger du at du skal give 11500,- ... vi skal give 12000,-.?! :cheerleader3: , hvad kan det nu være? :cheerleader3:

Det må jeg vist hellere lige få spurgt Lasse om

Vi skal holde festen i Fåborg, hvor skal I holde det henne?

Danica

0

Del dette indlæg

Det er nok fordi jeres begynder kl 17.30 og jeg har hørt om prisen fra kl 18 (eller 18.30) til kl 01... Jeg bor ved Kolding... Du siger at de slutter kl 01.30 og så er der natmad, er det sådan "man gør"? Hvad nu hvis folk slet ikke er klar til at gå hjem efter natmaden, så blir man nærmest nød til at smide folk hjem!? :cheerleader3:

Hej

Ja så har du da lidt tid at løbe på.

Vi har booket dem til at Lasse starter kl. 17.30, og så kommer de andre 2 senere. ( helt præcist hvornår er jeg ikke ige helt klar over pt, men det kunne da være jeg skulle finde ud af det!)

De spiller til kl. 01.30, hvor-efter der så bliver serveret natmad. :unsure::cheerleader3:

hmm ... siger du at du skal give 11500,- ... vi skal give 12000,-.?! :thumbsupsmileyanim: , hvad kan det nu være? :cheerleader3:

Det må jeg vist hellere lige få spurgt Lasse om

Vi skal holde festen i Fåborg, hvor skal I holde det henne?

Danica

0

Del dette indlæg

Der er ikke noget der er normalt i dag. Nogle fester slutter kl. 2.00/skal slutte kl. 2.00. Andre trækker længere ud. Men det er meget normalt at bands har en fast spilletid til et bestemt tidspunkt. Mange spiller ofte slet ikke under middagen men leverer 2-3 sæt af 3 kvarter/i time. Set i det lys syntes jeg ikke det lyder dyrt.

Det med fast sluttidspunkt gælder også mange indenfor vores eget fag. Ja faktisk har de fleste det sådan at der skal betales ekstra for mer tid udover kl. 2. Her er det måske noget med stedets anlæg eller en computer med musik, hvis I ikke ønsker at slutte festen der.

Jeg har iøvrigt kun hørt dette band positivt omtalt herinde men har aldrig selv hørt dem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer