snøvs

Negle

12 indlæg i dette emne

Læste for noget tid siden om én som anbefalede en negletekniker (hedder det mon det?!!) på Amager.

Nu kan jeg ikke finde tråden igen, så kan I ikke hjælpe mig.

Kender I nogle anbefalingsværdige steder på Amager (el. i umiddelbar nærhed) der laver fiin fransk manicure? :)

Og gerne steder som ikke skal have en halv bondegård for det dvs max 500 kr ca.

Karina.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læste for noget tid siden om én som anbefalede en negletekniker (hedder det mon det?!!) på Amager.

Nu kan jeg ikke finde tråden igen, så kan I ikke hjælpe mig.

Kender I nogle anbefalingsværdige steder på Amager (el. i umiddelbar nærhed) der laver fiin fransk manicure? :cheerleader3:

Og gerne steder som ikke skal have en halv bondegård for det dvs max 500 kr ca.

Karina.

Ikke for at være lyseslukker :bearhug: Men hvis det er ordentlige gele negle du vil have, så få du nok desværre lidt svært ved at finde det til 500kr (for første gang), Måske kan du få efterførlgende genopfyldninger for det penge, men ikke nye gele negle af ordentlig kvalitet. Selv i det mørke jylland ligger priserne omkring 700 for 1.gang, altså på en ordentlig skønhedsklinik. Og Jylland plejer at være billigere end KBH:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikke have kunstige negle - bare en forstærkning af egne negle med hvid kant.

Det kan så vidt jeg har set andre steder godt lade sig gør for ca 500 kr.... eller hva`?

Karina-

Ok, dvs. du skal have gele negle. Det er det man gør når man forstærker egne negle, man lægger gele på egne eksisterende negle. De priser jeg har fundet i KBH. Jeg har set acrylnegle til ca. 400-650. Dem vil jeg dog personlig fraråde da de nemt flækker ved selv små uheldige stød. Dog har jeg set et enkelt sted gelenegle (som nu er det mest anbefaldelsesværdige) man må nok sige at de billeder af negle lavet af dem er ikke imponerende. Men prøv at google gelenegle + københavn mon ikke der kommer en masse hits....

God fornøjelse, håber du finder noget til rimmelig pris

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu blir der frarådet akryl af nogle af de andre piger.. og det skal lige siges: at det kommer fuldstændig an på hvordan dine negle er - det svinger virkelig fra person til person..

Og ja kig rundt i dit område... der skla nok være nogle billige og dygtige piger :biggrin:

I dag er der desværre mange der tilbyder at lave negle - uden og have taget "uddannelsen".. og det kan altså godt ende med noget være juks.. ()() Så sørg for det er en der ved hvad han/hun laver...

Knus

En gammel nail artist

0

Del dette indlæg

Nu blir der frarådet akryl af nogle af de andre piger.. og det skal lige siges: at det kommer fuldstændig an på hvordan dine negle er - det svinger virkelig fra person til person..

Og ja kig rundt i dit område... der skla nok være nogle billige og dygtige piger :biggrin:

I dag er der desværre mange der tilbyder at lave negle - uden og have taget "uddannelsen".. og det kan altså godt ende med noget være juks.. ()() Så sørg for det er en der ved hvad han/hun laver...

Knus

En gammel nail artist

Ja, prøv det af først hvis du altså har tid til det. Til en start få lavet en negl evt. naturnegl altså uden hvid kant så den ikke skiller sig vildt ud fra de andre. Så kan du selv bedømme efter et par uger om det holder. Der er desværre mange der laver noget værre juks. Har selv været udsat for nogle. Rigtig ærgeligt da de ødelægger omdømme for de gode. Man bliver sku lidt sur nå¨r man betaler penge for det, velkommende har en "uddannelse" (altså det der kurus på en weekend som mange har) og neglene altså falder af efter 4 dage. Surt shov. men var så heldig at finde frem til en der er billig og meget dygtig, uddannet i USA, hvor de har en meget lang tradition indenfor negle. Pøj Pøj med at finde en, håber du rammer rigtigt første gang.

0

Del dette indlæg

Jeg tager selv turen en gang om måneden fra Taastrup ((tidligere fra Amager) til Jernbanegade 75 i Haslev for at få lavet mine negle..... det er hele turen værd fordi hende, der har forretningen, er super-dygtig og mine negle holder til stort set ALT i dagligdagen.....

Som Christina skriver et det utroligt forskelligt fra person til person hvad der duer.

Jeg har prøvet silkefibre, acryl og forskellige mærker indenfor gele..... og der er kun éen ting der virker på mine ultra skrøbelige og bløde misfostre af negle og det er LCN's Dermique - en særligt flexibel gele, der er drøn svær at lægge på fordi den løber meget, men den er helt ideel når man har sådan nogle bløde flapper på fingerspidserne, som jeg har.

Alt andet knækker eller falder af i løbet af få dage, uanset hvor dygtig negle-teknikeren er.

Så jeg vil også sige: Prøv det forud for brylluppet, så ved du om det holder på dine negle.

Hvis dine negle er pæne nok i forvejen er der jo også muligheden for at få lavet en almindelig fransk manicure og få lagt en stærk overlak på.

Det er billigere og ikke nær så sårbart.... dog er det vigtigt at din negledame lader hvert lage tørre grundigt undervejs, da du ellers ødelægger lakeringen fordi den aldrig vil tørre ordentlig, hvis den ikke får den fornødne tid imellem hvert af de tre lag.

:biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer