Guest NeNeH81

woow,så kom reaktionen

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså tude gør jeg ikke, men selvom der er hele 29 dage til vores vielse, kan jeg ikke sove om natten - både fordi jeg glæder mig, og fordi planlægning og detaljer kværner rundt i hovedet på mig. I nat faldt jeg først i søvn ved 2-tiden og så vågnede jeg kl. 5.30, fordi jeg drømte om borddekorationer!!!

0

Del dette indlæg

Vi skal også først giftes om 29 dage men allerede nu er jeg begyndt at blive nervøs for det hele.

Alt kører rundt i hovedet på mig. Jeg er ikke nervøs for selve vielsen men det er om der er styr på det hele

der kører rundt i et væk! Håber jeg falder lidt til ro, for jeg vil bare nyde dagen i fulde drag.

0

Del dette indlæg

Jeg havde det fuldstændig på samme måde - det kom som lyn fra en klar himmel nøjagtig en uge før. Jeg kiggede på klokken lørdagen før og tænkte, om nøjagtigt en uge står vi i kirken.

Hold da op - sommerfugle fløj rundt i maven, øjnene blev fugtige og hænderne rystede.

Der gik nok det meste af et døgn før det rigtig fortog sig igen. (min mand havde det på noglelunde samme måde).

Så nej, du er ikke den eneste med en sådan reaktion.

Held og lykke !

mvh

goodbyehansen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nope du er absolut ikke ene om at tude....

Filmen knækkede for mig i går (og der er knap 3 uger til vi skal vies). Jeg glæder mig afsindigt, men alligevel er jeg nervøs at jeg ikke når det hele, eller at vi ikke har købt nok af drikkelse, snacks osv. Og så hjælper det heller ikke af familien er alt alt for længe om at give svar på om de kommer eller ej. (Fik afbud i går og mangler svar fra den sidste i dag). Er stadig meget ked over problemerne med min bror, så lige pludsselig blev det hele bare for meget.... Har ikke lyst til at spise/drikke og sover af H´til - er konstant træt.... så ja, det er nok 'Bridezilla-kuller' jeg/vi har fået... ;) Men håber da det snart går over, så jeg kan nyde resten af tiden - og få nået de ting jeg stadig mangler...

Stort :bearhug: og tillykke med den forestående velsignelse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Åha, jeg gruer godt nok for mine zillanerver når vi når til 8 dage før :bearhug: Allerede nu er jeg konstant kulret, det summer konstant i benene og sommerfuglene er helt ustyrlige. Jeg kan ikke falde i søvn om natten, fordi planlægning, tale og tanker flyver rundt i hovedet af mig. Drømmer også meget bryllupsrelateret :cheerleader3: Vi skal vel bare nyde det mens det er, selvom vi synes vi har det hårdt nu :griner:-

0

Del dette indlæg

Hej!

Vi skal giftes den 2. august - altså tre uger til - og kan helt klart mærke at følelserne sidder udenpå. ALLE følelserne - heldigvis også de gode. Prøver ikke at lade det overvælde mig, men nyde det og glæde mig :bearhug:

Men det er helt sikkert meget naturligt at man er lidt ekstra følsom.

Mange knus

:cheerleader3:

Camilla

0

Del dette indlæg

Nope du er absolut ikke ene om at tude....

Filmen knækkede for mig i går (og der er knap 3 uger til vi skal vies). Jeg glæder mig afsindigt, men alligevel er jeg nervøs at jeg ikke når det hele, eller at vi ikke har købt nok af drikkelse, snacks osv. Og så hjælper det heller ikke af familien er alt alt for længe om at give svar på om de kommer eller ej. (Fik afbud i går og mangler svar fra den sidste i dag). Er stadig meget ked over problemerne med min bror, så lige pludsselig blev det hele bare for meget.... Har ikke lyst til at spise/drikke og sover af H´til - er konstant træt.... så ja, det er nok 'Bridezilla-kuller' jeg/vi har fået... ;) Men håber da det snart går over, så jeg kan nyde resten af tiden - og få nået de ting jeg stadig mangler...

Stort :griner:- og tillykke med den forestående velsignelse :cheerleader3:

Øv, øv!

Mange knus og tanker til dig!

Håber du får slappet af og at de gode og glade tanker melder sig snart!

Mange knus

:bearhug:

Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det da dejligt at blive grebet af forventningen glæde i så høj en grad, at kroppen også blander sig! :bearhug: Det kan da godt genere og drille lidt, men hvor er det da et stort og synligt bevis på, hvor dybt det rammer og bevæger os, at vi skal giftes med vores elskede! :cheerleader3:

Jeg havde ikke tid til de store følelsesmæssige udsving i uge op til.... jeg havde drøntravlt de sidste tre uger....

Men på selve dagen, på vej til kirken, DA blev jeg overvældet og fik høj vandstand i øjnene! Det var jo af lykke, så jeg både grinede og græd - ligesom min søster og min far.... :griner:-

Træk vejret, husk glæden og nyd at følelserne bobler over.

Dorte.

0

Del dette indlæg

Ok, det kan godt være det er mig der er underlig - men jeg fik tårer i øjnene bare ved at læse jeres indlæg... Det er vel naturligt at man har mange følelser i kroppen når man skal giftes, det er jo et stort skridt. Og for mit vedkommende, så er jeg ekstremt ordensmennske med stort O og perfektionist til det sidste, så alt skal være PERFEKT. Jeg ligger også tit om aftenen og tænker på alt det jeg skal nå inden og om jeg nu har glemt et eller andet. Det er der sansynligvis ikke, for jeg har gennemgået min tjekliste om og om og om og om og om og om igen - og hver gang får jeg bare bekræftet at "jo, der er styr på det". Men alligevel er jeg lynende bange for, at der er en eller anden lille detalje jeg har glemt. Og oveni det hele er vi ved at flytte samtidig med, og min kæreste (kommende mand) og jeg bor pt to forskellige steder, fordi vi har arbejde i hhv Skagen og Århus. Så vi er midt i et flytterod, ser ikke hinanden, og skal samtidig sørge for at få vores datter passet når vi (jeg - hun er hos mig) er på arbejde. Så ja, der er totalt stress på... Og jeg ved, at det bliver ikke mindre efterhånden som tiden nærmer sig. Og så har jeg bedt min far om at følge mig op ad kirkegulvet - hvilket er stik imod min mors ønske (det er en længere historie, men kort går det ud på, at hun sagde for et halvt års tid siden, at hvis min far skulle følge mig op ad kirkegulvet til vors bryllup, ville hun ikke komme). Så oveni alt det her mangler jeg lige denne lille detalje at få fortalt min mor den - i hendes øjne - "dårlige" nyhed... Jeg kan ikke bestemme mig for, om jeg skal fortælle hende det på forhånd så hun kan nå at blive sur og så blive god igen inden brylluppet (vi tror ikke på at hun kan få sig til at blive væk, selv om hun har truet med det) eller om jeg bare skal lade som ingenting og så bare vente og se hvad der sker på selve dagen (så risikerer jeg selvfølgelig bare at hun ødelægger vores dag fordi hun er sur og tvær. Hvad synes I? Skal hun have det at vide eller må hun bare vente og se? Men altså, bortset fra det :bearhug: - så er du ikke alene om at have det sådan. Det er en stor dag og ting skal bare være i orden. Og man siger ja til en person for resten af livet, det er lidt skræmmende... Jeg kommer i hvert fald til at tude hele dagen på selve dagen, så jeg skal have en hel stak Kleenex med overalt den dag.

Nå, nu blev det en hel stil det her, det var ikke meningen...

- Camilla :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

åh ja... med 35 dage til den store dag, ligger jeg allerede søvløs... vågner alllt for tidligt.. og kan slet ikke koncentrer mig om noget som helst (ud over bryllup :cheerleader3: )

Kan godt mærke jeg blier MEGET let bevæget og har let til tåre.... især når jeg tænker bryllup/min kærlighed til ronnie osv....

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal fortælle din mor det nu, så har hun lidt tid til at sunde sig i. Men synes du skal sige til hende at du vil ik finde dig i hvis hun ikke kommer eller hvis hun laver en scene ud af det. Hun skal respektere dine ønsker!

Mht bryllupskuller, ja jeg er også ved at være godt nervøs, og tror bestemt ikke det blir bedre når dagene går....men jeg prøver at fokusere på det som ligger tættere på så jeg ikke bliver så nervøs, feks at jeg skal hente min kjole d. 21, eller at vi skal ud og mødes med hende der skal lave blomster på tirsdag. Så jeg hele tiden er beskæftiget...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg ved godt at der er 8½ mdr til det er min tur, men jeg får sgu tåre i øjne bare af at læse jeres beretninger :biggrin:

Men jeg kan godt side og blive rørrt af tanken af at vi skal giftes og få tåre i øjnene selvom der er lang tid til endnu. og de dage/perioder hvor jeg er meget 'aktiv' fx herinde har jeg også svært ved at sove, fordi det hele køre rundt i hovedt.

Til minsally:

Jeg ville nok vælge at fortælle din mor det inden, så hun netop ikke laver en scene på dagen. Og så må du da lige fortælle hende at hun sætte sine egne behov til side bare for en enkelt dag, for din (jeres) skyld. Syns simpelthen det er for lavt at forældre laver sådan et nummer!!! JEg føler med dig, det må ikke være sjovt. HELD og LYKKE.

Knus Miss.Duplo

0

Del dette indlæg

Dejligt vi skal giftes samme dag :biggrin:

Jeg har det lige sådan fx:

Min chef giver mig et knus og siger "næste gang vi taler sammen er du fr. Bohl", Så blev jeg ellers også lige rørt både på den gode måde, men også fordi jeg på en måde også skifter lidt identitet ved at skifte navn også fordi jeg pludselig følte mig så gamel, så det var på en måde også lidt søgmodigt.

Eller idag da jeg lige har hentet min brydekjole og er på vej i bilen over til min far, blev jeg også helt rørt over at nu er det snart nu....

0

Del dette indlæg

puha jeg er også meget rørt og nervøs*SS* skal giftes den om 3 uger høhø.. bliver helt rørt bare ved at tænke på det..er lidt nervøs aner ikke hvordan jeg kommer til at de ud.. har ikke prøvet slør og kjole sammen endnu .. skal hente kjolen på tirdag hos syersken glæder mig og sløret kommer nok i uge 29 eller 30 så kan jeg lige prøve det sammen ()() er bare så bange for at jeg kommer til at græde på vejen på ad kirkegulvet hihi har ventet i 14 år på dette øjeblik :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer