H&N

feststed

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kan man sagtens - vist ikke inde på selve slottet - mener faktisk, der slet ikke er lagt strøm ind, men man kan leje store, fine festlokaler i den gamle staldbygning. Plankegulve, sprossede vinduer, hvide vægge - smukt, synes jeg. Det fungerer som en restaurant, så de sørger for mad, kok, tjenere og alt andet.

Min veninde og hendes mand holdt deres bryllupsfest der, jeg var ikke selv med, men de var meget glade og tilfredse! Jeg mener kuvertprisen var ca. 600 kr.

Jeg har selv arrangeret firmafest der - super flot mad (3xbuffet) - mener det var til omkring 200 kr. pr. kuvert eksl. drikkevarer.

Og så er omgivelserne jo helt fantastiske!!!

0

Del dette indlæg

Ellers er der jo også det nærliggende Rosenholm Slot (det fra julekalenderen "Jul på slottet"). Der kan man holde fest i selve riddersalen - fra 1000 kr. pr. kuvert for arrangement fra kl. 17.00-02.00. Man kan også blive viet i slotskapellet, men ikke af de lokale præster, hvis man kommer udefra - så skal man selv medbringe en præst.

Jeg bor lige midt imellem de to slotte - de er hver især meget smukke og stemningsfulde.

0

Del dette indlæg

min veninde holdt også hendes bryllup på Gl Estrup. Tror det var ca. 400.- pr kuvert. Tror der var lidt bøvl m serveringen i rette tid og fx genopfyldning af drikkevarer v bordene, så brudens mor måtte have fat i dem et par gange.

Men det var en skøn fest og som nævnt, dejlige omgivelse. den omkringliggende park blev osse brugt til deres bryllupsbilleder.

knus Sanne :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay, tak for hjælpen tøser, det er dejligt man altid kan regne med jer:-)

Hej Ann ven,

det var lige sådan et link jeg regnede med, jeg avde selv førsøgt, man jeg kunne ikke lige finde det, så det var dejligt du kunne:-) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer