Hepo

Kragerup Gods og meget mere

2 indlæg i dette emne

Er ny på bryllupsklar, skal giftes d. 8. august 09. Vi har tænk nogle af de store tanker og vil høre om der er nogle der har erfaringer med Kragerup Gods. Desuden vil vi gerne vies i en kirke der ikke ligger i vores sogn og som vi ikke har noget tilhørsforhold, er der andre der har prøvet det og hvor strengt ser de på reglerne. Det er selvfølgelig en af de store Københavner kirker som sikkert er meget populær (Frederiks kirke, Marmor kirken i daglig tale). Hvad med musik når det er langt ude på landet, er der bands, solister der ikke vil komme hvis det er langt væk, mit sidste spørgsmål er vedr. fotograf er der nogle der kender til BLITZ ved Anette Damgaard Bjørndal og skal man bare få lavet bryllupsvideo.

Hepo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ny på bryllupsklar, skal giftes d. 8. august 09. Vi har tænk nogle af de store tanker og vil høre om der er nogle der har erfaringer med Kragerup Gods. Desuden vil vi gerne vies i en kirke der ikke ligger i vores sogn og som vi ikke har noget tilhørsforhold, er der andre der har prøvet det og hvor strengt ser de på reglerne. Det er selvfølgelig en af de store Københavner kirker som sikkert er meget populær (Frederiks kirke, Marmor kirken i daglig tale). Hvad med musik når det er langt ude på landet, er der bands, solister der ikke vil komme hvis det er langt væk, mit sidste spørgsmål er vedr. fotograf er der nogle der kender til BLITZ ved Anette Damgaard Bjørndal og skal man bare få lavet bryllupsvideo.

Hepo

Vi har spillet bryllupsfester mv. på Kragerup Gods flere gange og det er et rigtig godt sted. Jeg syntes egentlig ikke det er så langt ude på landet. Musikere m.v. er vant til at køre til jobbene og så lang tid tager det ikke at køre til Slagelse og omegn fra eks. København. Vi taler om et område hvor der er rigtig mange gode steder til bryllupsfester (Kongskilde Friluftsgaard, Rammen i Slagelse, Skælskør Lystskov, Park Hotel m.v. m.v.)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer