LuluAnne

Min brudekjole...

21 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes d. 2. august... i marts var jeg ude og prøve kjoler i forskellige butikker men kunne ikke finde drømmen -jo, jeg prøvede fantastiske kjoler men jeg var opsat på at finde en med ærme som IKKE var blonde eller chiffon da jeg er en stor pige.... Jeg valgte derfor at få syet min egen kjole og jeg er så heldig at have en fantastisk dygtig veninde som påtog sig opgaven (vist uden at vide hvad hun heeelt gik ind til!) ;) Nå, men undervejs blev jeg også gravid så der var udfordringer nok i kjolen! ;)

NU er den ENDELIG færdig og er blevet alt hvad jeg drømte om !! :cheerleader3::loveboard::unsure:

Her kommer det sidste billede jeg fik taget i den... her er den endnu ikke lagt op... :boohoo:

Orv! forresten.... så syer min skønne veninde også lyserødt tyl i skørtet så når jeg løfter op i den fede silke så kommer det lyserøde til syne! :thumbsupsmileyanim: -Kan i fornemme jeg er meget lykkelig... Jeg blir en glad, gravid brud d. 2. august... uha, det er tæt på!

post-32005-1216328496.jpg

Redigeret af LuluAnne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken en sød veninde du har, det må værre dejligt. Det er en rigtig sød kjole du har fået og fed detalje med det lyserøde skørt :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med graviditeten, hvor langt er du så henne til bryllupet ?, jeg er selv lige blevet gift, i 5 måned :loveboard:

Når vi skal giftes er jeg også næsten i 5. måned (19. uge) :cheerleader3: Hvor meget mave havde du? Og hvad gjorde du med kjole? :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikken en sød veninde du har, det må værre dejligt. Det er en rigtig sød kjole du har fået og fed detalje med det lyserøde skørt :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med graviditeten, hvor langt er du så henne til bryllupet ?, jeg er selv lige blevet gift, i 5 måned :boohoo:

Når vi skal giftes er jeg også næsten i 5. måned (19. uge) :cheerleader3: Hvor meget mave havde du? Og hvad gjorde du med kjole? ()()

Jeg var i uge 20 da vi blev gift. Jeg havde købt min kjole i Januar måned inden jeg blev gravid, men heldigvis passede modellen fint til en gravid mave :unsure: . Men jeg var MEGET bange for om jeg kunne passe den på dagen :loveboard: Heldigvis vokser min mave ikke ret hurtigt, om man kunne næsten kun ane at jeg var gravid til bryllupet. Du kan se en masse billeder af mig og min kjole i min bryllupsberetning HER -HAHA-

0

Del dette indlæg

Super flot kjole og ret cool touch med det lyserøde inden under :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::loveboard:

Og tillykke med de lykkelige omstændigheder også :unsure:

Tak - tak - tak! ()()

Jeg glæder mig også allerede til at hive op i kjolen og vise glitrende sko og fin lyserød overraskelse frem på dagen! :boohoo:

Redigeret af LuluAnne
0

Del dette indlæg

Tillykke med graviditeten, hvor langt er du så henne til bryllupet ?, jeg er selv lige blevet gift, i 5 måned :boohoo:

Når vi skal giftes er jeg også næsten i 5. måned (19. uge) :cheerleader3: Hvor meget mave havde du? Og hvad gjorde du med kjole? ()()

Jeg var i uge 20 da vi blev gift. Jeg havde købt min kjole i Januar måned inden jeg blev gravid, men heldigvis passede modellen fint til en gravid mave :unsure: . Men jeg var MEGET bange for om jeg kunne passe den på dagen :loveboard: Heldigvis vokser min mave ikke ret hurtigt, om man kunne næsten kun ane at jeg var gravid til bryllupet. Du kan se en masse billeder af mig og min kjole i min bryllupsberetning HER -HAHA-

Jeg kastede mig fluks ind på din bryllupsberetning og lod mig henføre af jeres drømmebryllup! Det lyder som om det var en fantastisk dag og du var i hvert fald GUDESMUK!! Flot kjole, fin mave - ja, alt ser helt perfekt ud! :hug: Og nu glæder jeg mig endnu mere til min store dag hvor jeg vil nyde at læne mig op af min drømmefyr med rå mur i baggrunden og hans hænder på den lillle bulende mavse! (Kald det kopiering -jeg kalder det inspiration) ;) Håber det er i orden! Dét billede synes jeg nemlig var HELT fantastisk og magisk!

TILLYKKE med brylluppet og det spirende ægteskab!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke så tit jeg ligger svar herinde mere, men denne her kjole skulle lige være undtagelsen :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes simpelt hen den er så smuk til dig :cheerleader3:

Chiffon (jeg kan ikke helt se om det er det, så bær over med mig) ser bare så godt ud uden på kjolen, den virker let og flydende, og alligevel dejlig luksuiøs (staves).

Det er simpelt hen en af de mest enkle og elegante kjoler jeg har set længe, og den er bare så anderledes og smuk og helt din egen :loveboard:

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at se din mand, for han får da et knæ i knæene når han ser dig, WOW :marryme:

Over and out ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten, hvor langt er du så henne til bryllupet ?, jeg er selv lige blevet gift, i 5 måned -HAHA-

Når vi skal giftes er jeg også næsten i 5. måned (19. uge) :unsure: Hvor meget mave havde du? Og hvad gjorde du med kjole? :hug:

Jeg var i uge 20 da vi blev gift. Jeg havde købt min kjole i Januar måned inden jeg blev gravid, men heldigvis passede modellen fint til en gravid mave ()() . Men jeg var MEGET bange for om jeg kunne passe den på dagen :boohoo: Heldigvis vokser min mave ikke ret hurtigt, om man kunne næsten kun ane at jeg var gravid til bryllupet. Du kan se en masse billeder af mig og min kjole i min bryllupsberetning HER :cheerleader3:

Jeg kastede mig fluks ind på din bryllupsberetning og lod mig henføre af jeres drømmebryllup! Det lyder som om det var en fantastisk dag og du var i hvert fald GUDESMUK!! Flot kjole, fin mave - ja, alt ser helt perfekt ud! :ilovebryllupsklar: Og nu glæder jeg mig endnu mere til min store dag hvor jeg vil nyde at læne mig op af min drømmefyr med rå mur i baggrunden og hans hænder på den lillle bulende mavse! (Kald det kopiering -jeg kalder det inspiration) ;) Håber det er i orden! Dét billede synes jeg nemlig var HELT fantastisk og magisk!

TILLYKKE med brylluppet og det spirende ægteskab!

Det er jo det der er så herligt ved BK, man finder hele tiden ny inspiration til bryllupsplanlægningen :loveboard: Er bare glad for du fik en ny ide, og mange tak for de søde ord :cheerleader3:

Redigeret af mariaemma
0

Del dette indlæg

Det er ikke så tit jeg ligger svar herinde mere, men denne her kjole skulle lige være undtagelsen :bearhug:

Jeg synes simpelt hen den er så smuk til dig :unsure:

Chiffon (jeg kan ikke helt se om det er det, så bær over med mig) ser bare så godt ud uden på kjolen, den virker let og flydende, og alligevel dejlig luksuiøs (staves).

Det er simpelt hen en af de mest enkle og elegante kjoler jeg har set længe, og den er bare så anderledes og smuk og helt din egen :bearhug:

Jeg kan godt forstå du glæder dig til at se din mand, for han får da et knæ i knæene når han ser dig, WOW :marryme:

Over and out ;)

TUSIND TAK for dit flotte indlæg - jeg blev helt varm om hjertet! :biggrin:

Kjolen er lettere inspireret af en Oscar de la renta kjole som dog ikke havde ærmer.... Og dén kjole havde chiffon over og havde et fantastisk svævende look som jeg forelskede mig i så det var faktisk LIGE det jeg gik efter! Men på MIN kjole er det tre lag brudetyll som er lagt over silken! :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og forøvrigt, så din inspirationskjole og hvor er den bare flot kopieret derefter!! Skal du også have de små blomster på skørtet?

:biggrin: Ku jo egentlig være lidt sjovt at ligge inspirationskjolen ind i denne tråd.... :unsure: Hvor er det fint at du kan se ligheden selvom slutresultatet jo alligevel er forholdsvis langt fra... Skørtet skal ikke være anderledes end det er nu selvom jeg et eller andet sted også er lidt vild med prikkerne!! :bearhug:

Inspirationskjolen fra Oscar de la renta.....:

post-32005-1216582919.jpg

post-32005-1216583351.jpg

Redigeret af LuluAnne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer