brud 2008

Min Kjole og sko?

11 indlæg i dette emne

Jeg har længe kigget på både cremefarvede, sølv og guldsko i min jagt på et par, som jeg kan passe. Nu har jeg fundet nogle sølvsko, som måske kunne være noget, men er pludselig kommet super meget i tvivl om det over hovedet passer til min kjole! Lige nu synes jeg egentlig kun, at råhvide sko passer til den - og i hvert fald slet ikke sølvsko, som jeg nu slet ikke synes passer til blomsterne? Kjolen er cremefarvet (eller noget i den stil..)

Hvad synes I??

Og er der evt. andre, der har valgt samme kjole som jeg?

Tak.

post-24450-1216367635.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har også Købt en Linea Raff. Kjole. I den samme farve som dig bare en anden model. Og med de samme blomster :thumbsupsmileyanim: Er din kommet hjem? I virkeligheden er blomsterne jo ikke så tydligt farvet i en anden farve end selve kjolen.

Jeg har valgt brune sko, og brunelig taske, samme farve som blomsterne. Guld Håndtag på tasken.

Jeg sender dig billeder her :cheerleader3:

Håber du kan bruge det.

CK

post-33837-1216448024.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

al

Hej.

Jeg har også Købt en Linea Raff. Kjole. I den samme farve som dig bare en anden model. Og med de samme blomster :thumbsupsmileyanim: Er din kommet hjem? I virkeligheden er blomsterne jo ikke så tydligt farvet i en anden farve end selve kjolen.

Jeg har valgt brune sko, og brunelig taske, samme farve som blomsterne. Guld Håndtag på tasken.

Jeg sender dig billeder her :cheerleader3:

Håber du kan bruge det.

CK

Hejsa,

Din kjole er bare rigtig flot!

Det er efterhånden 4 måneder siden, at jeg prøvede kjolen og jeg synes, at min hukommelse omkring den begynder at falme meget. Bla. mente jeg egentlig, at blomsterne var sådan lidt mørke i det, men det er de måske slet ikke.. Det eneste jeg ved er, at jeg syntes, at modelbilledet var meget misvisende - men det er måske mere i pasformen, hvor den på billedet ser meget mere havfruemodel ud, end den er i virkeligheden.

Men brunligt tilbehør lyder egentlig slet ikke dumt - dog tror jeg måske det er bedst, at man holder sig til sandaler (ligesom du gør), hvis man skal have brune sko, så farven ikke skiller sig for meget ud. Og nu hælder jeg mest til sko.

Firmaet kom til at sende noget forkert til butikken, hvor jeg har bestilt kjolen, så den er blevet lidt forsinket. Men de siger, at den kommer i starten af august, så nu glæder jeg mig MEGET til at prøve den igen.

Jeg fandt en butik, der bestilte sko hjem fra usa, og bare i farven ivory, kunne man vælge mellem 3 forskellige nuancer! Og så kan det altså godt blive lidt svært, når man ikke har en stofprøve af sin kjole og dårligt kan huske, hvordan den ser ud.

Din taske er i øvrigt helt vildt flot. Jeg synes generelt, at dit tilbehør passer godt til både din og min kjole. Så tak for inspirationen!

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Jeg har længe kigget på både cremefarvede, sølv og guldsko i min jagt på et par, som jeg kan passe. Nu har jeg fundet nogle sølvsko, som måske kunne være noget, men er pludselig kommet super meget i tvivl om det over hovedet passer til min kjole! Lige nu synes jeg egentlig kun, at råhvide sko passer til den - og i hvert fald slet ikke sølvsko, som jeg nu slet ikke synes passer til blomsterne? Kjolen er cremefarvet (eller noget i den stil..)

Hvad synes I??

Tak.

Hej igen :bearhug:

tak

Hvad gav du for din kjole?

ck

post-33837-1216553758.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad synes I??

Tak.

tak

ck

Jeg gav 8200,-.. Syntes egentlig, at det var alt for mange penge - havde nok sat et lidt urealistisk budget.. Men min mor spædede til med halvdelen, og så har jeg planlagt at forsøge at sælge den igen bagefter. Jeg ELSKER Linea Raffaelli kjoler. Jeg elsker, at de er lidt specielle og utraditionelle og på en og samme tid lidt rå og super romantiske.

Jeg skal i øvrigt have taget stropperne af (synes de ser fjollede ud til mig) og have ændret lidt på skørtet.

Hvad gav du for din?

0

Del dette indlæg

Hvad synes I??

Tak.

tak

ck

Jeg gav 8200,-.. Syntes egentlig, at det var alt for mange penge - havde nok sat et lidt urealistisk budget.. Men min mor spædede til med halvdelen, og så har jeg planlagt at forsøge at sælge den igen bagefter. Jeg ELSKER Linea Raffaelli kjoler. Jeg elsker, at de er lidt specielle og utraditionelle og på en og samme tid lidt rå og super romantiske.

Jeg skal i øvrigt have taget stropperne af (synes de ser fjollede ud til mig) og have ændret lidt på skørtet.

Hvad gav du for din?

Hej igen :biggrin:

Tænkte da jeg så din kjole, at den ville være flot uden stropperne på :unsure: Sjovt :bearhug:

Hvornår skal du se den igen? Tager du så ikke billeder???

Jeg gav 13.500kr for min og 1500 kr for slør. 15000Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .Det er dyrt -Havde kigget på denne først ( billedet) til 8900kr , men den sad bare ikke så godt dem sen anden....

Men min er af ægte silke, derfor. Kiggede nemlig også på denne, men den er ikke ægte i stoffet...

Men Ja Lineas Kjoler er SÅ MEGA smukke. Jeg er forelsket i dem!!!!!

Hvornår skal i Giftes. Vi skal d. 2. aug. Så der er under 2 uger tilbage nu. Uha :blink:

post-33837-1216635758.jpg

0

Del dette indlæg

Hvad synes I??

Tak.

tak

ck

Hvad gav du for din?

Hej igen :biggrin:

Tænkte da jeg så din kjole, at den ville være flot uden stropperne på :unsure: Sjovt :bearhug:

Hvornår skal du se den igen? Tager du så ikke billeder???

Jeg gav 13.500kr for min og 1500 kr for slør. 15000Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .Det er dyrt -Havde kigget på denne først ( billedet) til 8900kr , men den sad bare ikke så godt dem sen anden....

Men min er af ægte silke, derfor. Kiggede nemlig også på denne, men den er ikke ægte i stoffet...

Men Ja Lineas Kjoler er SÅ MEGA smukke. Jeg er forelsket i dem!!!!!

Hvornår skal i Giftes. Vi skal d. 2. aug. Så der er under 2 uger tilbage nu. Uha :blink:

Jeg har også kig på et slør, som jeg mener koster omkring 1000 kr. Synes også det er mange penge for et slør.. Det er bare sådan et lille kort et, som er klippet i baner.

Jeg startede også med at prøve nogle andre Linea Raffaelli, som jeg syntes så meget pænere ud end den jeg endte med at købe - inden jeg fik dem på, vel at mærke. Man kan tage så gruelig meget fejl, inden man får dem prøvet. Da jeg så kom i den til sidst, så var der ingen tvivl om, at det var kjolen.

Jeg skal have rettet den til i starten af august - jeg kan næsten ikke vente. Og jo, jeg skal nok huske kameraet og tage en masse billeder.

2 uger! Det er ikke længe der er til dit bryllup. Spændende! Vi skal giftes d. 30. aug. (Jeg har længe tænkt på at lave min egen tråd herinde, men har simpelt hen bare ikke haft tid - og nu begynder det snart at blive lidt lige meget, nu hvor der er så kort tid til jeg skal giftes).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer