martinique

reception

7 indlæg i dette emne

Hej

Min kæreste og jeg er ueninge om hvad der skal serveres til receptionen. vi skal vies kl 14 og holder reception fra 14.30 - 16.30. Når receptionen ligger så sent på dagen synes jeg at vi kunne inviterer på kagebuffet med 5-8 forskellige slags kager og kaffe og en sød punch til. Men min kæreste påstår at der ikke er nogen som gider komme når der KUN er kage. Han vil hellere have nogle sandwich men det er meget dyrere.

Da vi skal giftes i august ville jeg selvfølgelig sørge for at vælge nogle kager som ikke ligger så tungt. Min kæreste er desuden bange for at kagerne vil smelte pga. varmen men det kan vel undgås ved at sætte dem køligt.

Hvad synes I kagebuffet el. sandwich?

Svar gerne hurtigt tilbage for bølgerne går højt herhjemme og vi vil gerne have en objektiv vudering.

:fight: :smash:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for besvarelserne!

Jeg havde ikke tænkt mig at vi skulle servere bryllupskagen til receptionen fordi den skal være desserten til middagen.

Kagebuffetten til receptionen koster 30 kr. pr. pers. og så får man 5-8 forskellige slags kager, så det synes jeg var en god idé. Problemet er bare at min kæreste og hans forældre ikke rigtig er kagemennesker. Selv elsker :bamsekram: jeg kage.

At kombinere kage og sandwich er jeg bange for bliver for dyrt da der nok kommer omkring 100 til receptionen. Så kunne man selvfølgelig lave sandwich selv, men bliver det ikke stressende?

Jeg vil bare gerne have en billig og nem løsning uden at det bliver for skrampet. Receptionen må helst ikke koste mere end 30 kr. pr. pers. og det har jeg bare ikke kunnet finde noget ordentlig til, udover selvfølgelig kagebuffetten.

HJÆLP jeg er desparat!!!!!!!!!!!

()()http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif :)

0

Del dette indlæg

Hej tøser

Jeg skal først giftes d. 3/7 så jeg har ikke prøvet endnu. MEN til min venindes bryllup lavede de sandwich dagen før og de smagte fint!!

Men jeg har godt nok heller ikke tænkt mig at lave dem alle sammen selv, vi er så heldige at ha masser af hjælp både dagen før og på selve dagen.

Det lyder ellers som en rigtig lækker ide med alle de forskellige kager. Vi overvejer at gøre det samme og så bare lave dem lidt mere bryllupskage-agtige. Altså en masse forskellige slags kager, lagkager, småkager m.m.

taz clara :heppe: :band:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer