Guest snehvide

Boudoir-billeder....

30 indlæg i dette emne

Hej alle jer "Boudoir-piger" :biggrin:

Jeg overvejer om jeg skal få taget nogle billeder til min gom - men ved ikke rigtigt hvad det går ud på. Jeg synes de billeder jeg kan finde på nettet er en smule for "nøgne".

Må jeg evt. se et par jeres billeder - send mig evt. en pm, hvis ikke du vil vise dem på siden!!!

Kan I anbefale en fotograf i jylland som ikke er for dyr?

På forhånd tak

Knus

Anja

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan læse hele min tråd om tanker omkring bilelder til min kommende mand, samt planligning, og efterfølgende de billeder der er kommet ud af det...

Jeg har fået et vennepar til at tage billederne - så det er kun framkaldelsen jeg har betalt for samt det album jeg har beatilt til billederne - så lige omkring 500 kr er det blevet til for et STORT fotoalbum og 30 billeder i str. 20x30!!

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...c=49396&hl=

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anja

Jeg har fået taget boudoir billeder (var lidt stolt over at jeg overvandt min "angst" for det).

Det var en HELT kanon oplevelse og var faktisk ret sjovt. Følte overhovedet ikke at fotografen gloede eller noget.

Jeg fik dem taget ved Lorentsen Fotografen i Århus og for 8 billeder i en mappe (som kan stå på sengebordet), gav jeg 1500 + 60 kr. i porto (hvis det er nødvendigt). Det synes jeg ikke var galt....

Jeg var selv med til at vælge billederne ud bagefter og glæder mig HELT vildt til at se dem (har ikke modtaget dem endnu)!!

Knus

Hej alle jer "Boudoir-piger" :bunny_4:

Jeg overvejer om jeg skal få taget nogle billeder til min gom - men ved ikke rigtigt hvad det går ud på. Jeg synes de billeder jeg kan finde på nettet er en smule for "nøgne".

Må jeg evt. se et par jeres billeder - send mig evt. en pm, hvis ikke du vil vise dem på siden!!!

Kan I anbefale en fotograf i jylland som ikke er for dyr?

På forhånd tak

Knus

Anja

:bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil forresten lige tilføje, at du altså overhovedet ikke behøver at være nøgen på boudoirbillederne. Jeg var nøgen på et tidspunkt (dækket af arme og ben - hi hi) men de mest sexede billeder var faktisk nogen hvor jeg sidder i en sort natkjole, og det eneste man egentlig ser er ikke andet end hvis du havde en sommerkjole på. Det er virkelig virkelig sjovt at få taget sådan nogle billeder, så synes du skulle springe ud i det. Det er jo fuldstændig dig der styrer hvad din grænse er til. Held og lykke :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var denne fotosession, noget jeg havde vundet, hvorfor det ikke var en overraskelse til min mand - derfor var han med. Og som følge deraf spurgte fotografen til slut om ikke vi ville prøve at have nogle billeder med os begge på....Her er resultatet.

post-1282-1217057080.jpg

Det sidste var nopk det mest vovede vi lavede - men synes faktisk det er rigtig fint alligevel, især at vi er ved at dø af grin imens......

Jeg har tidligere fået lavet billeder, men det var af mig og min store mave under første graviditet - de kan ses på www.jørgenbrandt.dk under graviditetsfotos under Vibeke!

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var denne fotosession, noget jeg havde vundet, hvorfor det ikke var en overraskelse til min mand - derfor var han med. Og som følge deraf spurgte fotografen til slut om ikke vi ville prøve at have nogle billeder med os begge på....Her er resultatet.

post-1282-1217057080.jpg

Det sidste var nopk det mest vovede vi lavede - men synes faktisk det er rigtig fint alligevel, især at vi er ved at dø af grin imens......

Jeg har tidligere fået lavet billeder, men det var af mig og min store mave under første graviditet - de kan ses på www.jørgenbrandt.dk under graviditetsfotos under Vibeke!

Jeg mente nok jeg havde set dig før!!!!

Jeg er også blevet fotograferet af Jørgen - og har desuden også ligget på hjemmesiden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også fået taget lidt billeder - de er ikke typiske boudouir billeder, men jeg er vild med dem :thumbsupsmileyanim: De er taget af Martin fra Foto14.dk i Aalborg

post-30010-1249979497.jpg

post-30010-1249979504.jpg

post-30010-1249979510.jpg

Redigeret af k-rena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har også fået taget lidt billeder - de er ikke typiske boudouir billeder, men jeg er vild med dem :thumbsupsmileyanim: De er taget af Martin fra Foto14.dk i Aalborg

Det er den teknik der hedder "male med lys" Det er en god teknik hvis ikke man har ret meget plads da det ikke kræver noget som helst at lave.

Emil Schildt er ham som har introduceret nytidens Danmark for denne teknik selvom det er den ældste teknik vi har i fotoverdenen. Emil har heldigvis delt ud af sin viden omkring dette univers så andre også kan mestre denne kunst.

flotte billeder du har fået lavet.

Jep synes det er en fed teknik, fordi man kan skjule det man ikke er så stolt af :balloons: og så er både jeg og min mand bare så vild med billederne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået taget lidt billeder - de er ikke typiske boudouir billeder, men jeg er vild med dem :thumbsupsmileyanim: De er taget af Martin fra Foto14.dk i Aalborg

Holp da kæ¤" nogle fede billeder. Kan godt forstå I er vilde med dem.

Mange tak :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg fik lavet billeder til min mand, ingen nøgenbilleder det var modet ikke til men undertøjs billeder og jeg er rigtig godt tilfreds. Jeg liggger et enkelt eksempel ind. Fik fremkaldt 25 til ham han fik som morgengave i et album, og siden har vi fået fremkaldt tre i A4 størrelse der skal hænge i vores soveværelse.

Jeg er en str. 42 og absolut ikke supermodel, men det var enrigtig god oplevelse og jeg er stolt af billederne. Jeg blev fotograferet hos www.anjas-foto.dk og anja kan varm anbefales.

post-34507-1250079474.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa..

jeg har lige fået min veninde til at tage lidt billeder til min kæreste som han skal ha i fødselsdagsgave... han ønsker sig ingen ting og ville ikke ha at jeg købte nogen gave så i stedet for får han et lille album med disse billeder... i kan lige se lidt af dem da de ik alle sammen er blevet lavet om til sort/hvid..

jeg er altså ikke nogen model og heller ikke tynd.. har lidt godt på kroppen.. :thumbsupsmileyanim:

dn205z.jpg

ptzzm.jpg

2sboq4x.jpg

11bki6e.jpg

har mange flere men i fik lige lidt af dem... i må meget gerne komme med kommentar til dem både positiv og negativ.. :thumbsupsmileyanim:

knus camilla

Redigeret af Brud2010??
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mere som måske kan hjælpe dig lidt på vej

Har du også nogle af nogle "rigtige" kvinder? Altså med lidt flere former? :bearhug:

Hmm nej ikke rigtigt. De tør ikke rigtigt at stille op hos mig tror jeg. Det er meget unge piger som kommer, jeg har aldrig haft modeller som er oppe i årene af den slags billeder. Jeg laver mange brylupsbilleder og den slags med ikke ret meget boudoir. Det jeg satte ind var også bare for at give jer lidt ideer. Jeg har en del flere billeder men det er i samme stil som det jeg har lagt ind - igen af unge pige, så det er nok ikke så interessant

Boede du da bare i nærheden af mig, det er præcis sådanne billeder jeg vil have taget til min kommende, jeg har godt nok former (Str. 42) og er oppe i årene, men han elsker mine former og ville elske billeder som disse, hvor der er leget med skygger og jeg vil elske at man ikke nødvendigvis kan se mit ansigt da jeg er forfærdelig ufotogen ;)

Men hold fast nogle rigtig pæne billeder!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer