miles

Camilla & Michael - 28. marts 2009

624 indlæg i dette emne

Så har jeg fået booket steder at kigge på kjoler med min mor og søster. Desværre gik det ikke helt som håbet at få dem booket, så nu skal vi nok kun 2 steder hen.

Det er en fredag, så både min søster og jeg har taget fri hele dagen, men min mor og søster kommer fra Randers op til Aalborg, så vi kunne ligesom ikke starte alt for tidligt. Desuden skal vi slutte i Randers - hvor vi skal drikke portvin efter prøvningerne :smolf:

Men programmet for fredag d. 24. oktober ser således ud:

kl 11.30 - 13.30 - Skott i Rold

kl 15.30 - 17.00 - Kennedys i Randers (hvor de har Disney-kjoler, og den eneste kjole jeg har set, jeg absolut må prøve, men som sikkert ikke klæder mig :cheerleader3:)

Hvis der havde været et sted i Aalborg, kunne vi måske have klemt det ind inden Rold, men enten sætter de for lang tid af, eller også åbner de for sent - og det er næsten lidt synd for min mor og søster, hvis de skal op kl 04.00 eller noget :ilovebryllupsklar:

Hejsa, du kan godt glæde dig til besøget i Kennedy's - de (hvert fald ejeren) er super sød. Og det er et rigtig lækkert prøverum med god plads modsat mange andre forretninger. Men men men, nu aner jeg jo ikke, hvad dit budget er, men: "Brudekjoler fra Disney´s Fairy Tale Weddings, The Collection, koster fra ca kr. 13.000 til omkring kr. 35.000". Synes, det er helt vildt...

Men held og lykke med det - håber at se nogle fine billeder. Mange hilsner...

Jeg glæder mig også til at komme ud til Kennedys :)

og jo, jeg ved godt at Disney-kjolerne er VILDT dyre :) Så det bliver nok heller ikke sådan én - det er mit budget vist ikke til, men det er nu så sjovt at det er Disney-kjoler, at jeg bliver nødt til - om ikke andet - så lige at kigger på dem :)

Redigeret af miles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har vi været ved en skrædder, for at se om Michaels fars kjole og hvidt kunne tilpasses ham. Det kunne det heldigvis - så er der jo sparet en del penge, som kan bruges til min kjole i stedet :loveboard: :loveboard: :thumbsupsmileyanim::loveboard: Han bliver bare sååååååååå pæn!!! :balloons: :balloons: :balloons:

Redigeret af miles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla

Tak for din søde hilsen i min tråd :bestwishes: Jeg måtte også lige tjekke din ud :)

Kan godt forstå at du vælger den "traditionelle" og meget smukke kirke, for den anden ligner jo nærmest et lille atomkraftværk :bestwishes:

Dine blå sko er rigtig søde, og en kanon måde at få det blå med :bestwishes:

Djligt at manden kunne passe tøjet, så er de penge sparet :bestwishes:

Eeeelsker din lille hund, den er da for sød :bestwishes: Jeg er vild med dyr :bestwishes:

Glæder mig til at følge dine forberedelser :bestwishes:

Redigeret af AnneM
0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Tak for din søde hilsen i min tråd :bestwishes: Jeg måtte også lige tjekke din ud :)

Kan godt forstå at du vælger den "traditionelle" og meget smukke kirke, for den anden ligner jo nærmest et lille atomkraftværk :toot:

Dine blå sko er rigtig søde, og en kanon måde at få det blå med :bestwishes:

Djligt at manden kunne passe tøjet, så er de penge sparet :bestwishes:

Eeeelsker din lille hund, den er da for sød :bestwishes: Jeg er vild med dyr :bestwishes:

Glæder mig til at følge dine forberedelser :bestwishes:

Tak for de pæne ord... om det hele :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov her har jeg da ikke været forbi før - sorry :):bestwishes: :bestwishes:

Superfede sko - stort kompliment!!!

Kan du overtales til at smide et link til navnet på dem eller noget?? De ser nemlig ikke så høje ud, og de er jo max fede - kan jo tænkes, at de kan graves frem et sted i Europa :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Hov her har jeg da ikke været forbi før - sorry :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes:

Superfede sko - stort kompliment!!!

Kan du overtales til at smide et link til navnet på dem eller noget?? De ser nemlig ikke så høje ud, og de er jo max fede - kan jo tænkes, at de kan graves frem et sted i Europa :bestwishes: :bestwishes: :toot:

Tak for komplimenten - jeg er også selv ret vild med dem :) Jeg tror nok "butikken" på ebay hed SMT Elegant Shoes - jeg tjekker lige med sikkerhed senere. Jeg tror dog ikke de umiddelbart er til at finde i Europa... hvad mærket på skoene er, tjekker jeg også lige senere...

:bestwishes: sikke en håbløs post - den er totalt irrelevant - jeg kunne intet svare på :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Tak for komplimenten - jeg er også selv ret vild med dem :) Jeg tror nok "butikken" på ebay hed SMT Elegant Shoes - jeg tjekker lige med sikkerhed senere. Jeg tror dog ikke de umiddelbart er til at finde i Europa... hvad mærket på skoene er, tjekker jeg også lige senere...

:bestwishes: sikke en håbløs post - den er totalt irrelevant - jeg kunne intet svare på :toot:

Hej Camilla,

Så fandt jeg dem også lige... SMT elegant shoes direkte impoteret fra Kina... Det er jo stadig relativt billigt for et par superfine sko, selvom det er surt at bliver nuppet i tolden ;)

Jeg kan heller ikke lige greje, om de er for høje for mig. I teorien har jeg syv cm at give af ifht. kæresten - men han må jo godt lige rage en smule op over mig den dag :toot: Kan være jeg putter indlæg i hans sko, så han lige for en halv cm. mere...

Er nu officielt gået i blå-sko-tænkeboks....

God weekend :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes: :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ikke selv bage bryllupskage, men det skal Michaels svigerinde. Så jeg tænkte i anledningen af min fødsesldag i går, at det var smart at prøve, sådan jeg kan hjælpe hende lidt med gode råd osv. Efter at have set Forår2009s fantastiske beskrivelse kastede jeg mig også ud i en omgang Bettys Bryllupskage. Jeg er ret overbevist om at min MMF var for tør, så den blev ikke så flot som jeg havde håbet - men jeg er okay tilfreds efter 1. forsøg og den fik MEGET ros. Jeg ville have haft "sølvkugler" på, men de kunne ikke rigtigt sidde fast - dog så det dumt ud med mærker kun nogle steder - derfor lavede jeg små "huller" på hele kagen

post-31300-1223837112.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Camilla

Jeg har da vist slet ikke været inde og sige velkommen til :)

Men så må jeg jo tage revanche nu ;)

Hyggeligt med en 2009-brud mere, og især når du nu ligefrem skal giftes før mig.

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

Hvor godt at I har fået lov til at vælge den hvide kirke. Kan sagtens forstå at den anden moderne kirke ikke lige virker helt så tiltrækkende :)

Super flotte sko du skal have på! Jeg skal vist også selv have blå sko på :cheerleader3:

Du kan godt glæde dig til at besøge Skott i Rold. Jeg har lige været der og det var en rigtig god oplevelse - og nogle flotte kjoler :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kage!

Smagte den godt?

JA! den fik meget ros både for udseende og smag :cheerleader3:

Rigtig flot første kage... :(

Tak - jeg er også selv okay tilfreds

Det er en flot førstegangskage :):):) Sølvkuglerne kan du sætte fast med lidt glasuricing eller æggehvide.

Ja, det tænkte jeg også på, men jeg var bare så frusteret over at det ikke gik helt som det skulle med MMF, at jeg ikke orkede at bøvle med dem mere :(

Rigtig fin kage! Personligt synes jeg, det ser ganske flot ud med de små "huller" i kagen...

Tak - jeg synes heller ikke at det gjorde den grimmere

0

Del dette indlæg

Hej Camilla

Jeg har da vist slet ikke været inde og sige velkommen til :(

Men så må jeg jo tage revanche nu ;)

Hyggeligt med en 2009-brud mere, og især når du nu ligefrem skal giftes før mig.

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

Hvor godt at I har fået lov til at vælge den hvide kirke. Kan sagtens forstå at den anden moderne kirke ikke lige virker helt så tiltrækkende :)

Super flotte sko du skal have på! Jeg skal vist også selv have blå sko på :cheerleader3:

Du kan godt glæde dig til at besøge Skott i Rold. Jeg har lige været der og det var en rigtig god oplevelse - og nogle flotte kjoler :)

Tak for den søde hilsen.

Jeg glæder mig også til at komme til Skott... men på en anden måde glæder jeg mig overhovedet ikke - jeg er bange for at jeg ikke kan finde en kjole der vil klæde mig :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer