Guest riis

Gele-negle, gør det selv

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har haft sådan et start-kit sammen med en veninde (nu har hun det desværre, og vi er ikke på talefod mere :bunny_4:) og jeg var super glad for det!!!

Jeg kunne godt selv lave mine ngle, men det kræver en del øvelse, og Goood tid!!!!!

Vi købte vores materialer HER og var vældig godt tilfreds!

Vær opmærksom på ikke at få lim og gele ind under neglenog på huden i siderne, da det bliver meget træls at gå med!!!

Tipperne kommer til at sidde pænest, hvis du klipper dine egne negle helt ned inden du sætter dem på!!!

Påsætningen af tipperne er det vigtigste for et pænt resultat og det er det der tager længst tid!!!

God, fornøjelse og spørg endelig igen!! det kan da være jeg kan hjælpe selvom jeg ikke er ekspert!!

Knus Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg laver også mine egne negle, og bruger også nail4you.dk, og er ganske godt tilfreds, og ja det kræver lidt øvelse og at motorikken på begge hænder fungerer.

Det bedste resultat synes jeg dog er at forstærke egne negle dvs. ingen tipper men bare forstærke neglen og lade den vokse ud.

Redigeret af Dyssekaer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg afprøvet mit sæt, I kan se resultatet herunder. Billederne fra "før" duede desværre ikke, da jeg havde brugt blitz på kameraet, skulle jeg ikke have gjort...

Jeg synes da egentlig, at det er blevet meget pænt, taget i betragtning, at jeg aldrig har prøvet det før... Hvad synes I?

Fra nu af, vil jeg aldrig have grimme negle igen!

post-34531-1217669738.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så fik jeg afprøvet mit sæt, I kan se resultatet herunder. Billederne fra "før" duede desværre ikke, da jeg havde brugt blitz på kameraet, skulle jeg ikke have gjort...

Jeg synes da egentlig, at det er blevet meget pænt, taget i betragtning, at jeg aldrig har prøvet det før... Hvad synes I?

Fra nu af, vil jeg aldrig have grimme negle igen!

Wow, sikke et flot resultat! :cheerleader3:

Hvor lang tid tog det?

Du må gerne skrive senere, hvor godt de holder. Det er da mange penge at spare, hvis man selv kan gøre det og resultatet er bestemt lige så godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... nu tog jeg ikke lige tid, men det tog nok 1-1½ time pr hånd... Men nu var det jo som sagt 1. gang jeg prøvede det - næste gang går det nok lidt hurtigere, når jeg ikke hele tiden skal sidde og læse i en brugsanvisning.

Jeg skal nok berette om, om hvor længe det holder. Det skal jo nok fyldes op efter 3-4 uger ligesom når man får lavet det hos negletekniker - men det kan jeg jo også selv gøre nu!

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super flot - er det gelenegle siger du. Jeg undrer mig bare over hvordan man laver dem selv. Jeg var lige ved negledame i går og fik lavet gelenegle. Der skulle jeg flere gange holde hænderne ind i en ultraviolet lampe for at det kunne hærde - hvordan klarer man det hjemme. Det er måske bare længere om at hærde eller ?

Jeg gav 500 kr for mine professionelle negle, så det kan da blive en dyr fornøjelse i længden. Forestiller mig nu heller ikke at jeg skal ha dem på konstant. Men i første omgang i hvert tilfælde til efter mit bryllup.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, jeg må vist hellere give jer en update på, hvordan mine gør-det-selv-negle holder..

Nu er jeg jo en riiiigtig tumling, og jeg har rigtigt fundet ud af, hvorfor mine egne negle ikke kan holde! Hold op hvor er jeg voldsom med mine negle - banker dem ind i alt muligt osv.

Der gik et par dage - så røg den første negl - ikke fordi den bare faldt af, men havde lige et sammenstød med min niece og 2 løbehjul hvor min pegefinger kom i klemme. Og så havde jeg den første flækkede negl. Om igen!

Ellers så har jeg måttet forny nogle af dem løbende. Jeg er ikke videre imponeret over, hvor godt det holde - og så alligevel...

Men hold op, hvor bliver éns egne negle hurtigt sarte indenunder sådan nogle gelé-fætre...

Mit problem med neglene er, at de små hjørner af tipperne giver slip ude i kanterne på siden af neglen - er der nogen der kan give nogle gode råd?? Jeg synes ellers jeg er grundig med limen, men måske lægger jeg bare ikke nok gele på?

Måske man skulle tage på et kursus?? Hmm... Nå anyways, jeg bliver ved med at have dem på - og laver dem om dagen før brylluppet, så er de forhåbentlig alle pæne til dagen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nå, jeg må vist hellere give jer en update på, hvordan mine gør-det-selv-negle holder..

Nu er jeg jo en riiiigtig tumling, og jeg har rigtigt fundet ud af, hvorfor mine egne negle ikke kan holde! Hold op hvor er jeg voldsom med mine negle - banker dem ind i alt muligt osv.

Der gik et par dage - så røg den første negl - ikke fordi den bare faldt af, men havde lige et sammenstød med min niece og 2 løbehjul hvor min pegefinger kom i klemme. Og så havde jeg den første flækkede negl. Om igen!

Ellers så har jeg måttet forny nogle af dem løbende. Jeg er ikke videre imponeret over, hvor godt det holde - og så alligevel...

Men hold op, hvor bliver éns egne negle hurtigt sarte indenunder sådan nogle gelé-fætre...

Mit problem med neglene er, at de små hjørner af tipperne giver slip ude i kanterne på siden af neglen - er der nogen der kan give nogle gode råd?? Jeg synes ellers jeg er grundig med limen, men måske lægger jeg bare ikke nok gele på?

Måske man skulle tage på et kursus?? Hmm... Nå anyways, jeg bliver ved med at have dem på - og laver dem om dagen før brylluppet, så er de forhåbentlig alle pæne til dagen...

Det er ganske normalt at geleneglen kan slippe lidt egen negl i kanterne, lim, lim og lim igen. og så en af de gode profesionele ikke dem der fra Matas. De holder ikke. At geleneglen slipper lidt skyldes at egen negl er mere elastisk og arbejder på en anden måde end geleneglen.

Men det lyder ret skidt at der ikke skal mere til før hele geleneglen falder af......

Jeg har selv i længere tid haft gelenegle (dog lavet ved en prof) og det er kun sket en gang at jeg har mistet en negl (da mine stadig var ret korte). Men der skulle en stofrulle på 45kg der hang i neglen til at rive den af. Men geleneglen sad så godt fast at den tog det meste af min egen negl af også.

Har du husket at affedte dine egne negle inden du lagde geleen på?

Eva

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer