Posted July 23, 2008 · Report post Hej tøser På Bryllupsklar har vi et billedgalleri over alle de smukke og forskellige brudebuketter, som er bundet gennem tiden. Se galleriet HER Vil du have din brudebuket med i dette galleri? Så læs mere nedenunder. Vi skal bruge 2 billeder af stort format, hvor man tydeligt kan se hele brudebuketten. - Det ene billede skal være et separat nærbillede af buketten, hvor den f.eks. ligger på et bord eller andet. - Det andet billede skal være et billede, hvor man kan se buketten i forhold til bruden. Så man altså kan danne sig et overblik over, hvor stor buketten er. Du skal også skrive, hvilke blomster der udgør størstedelen af buketten - ellers kan vi ikke bruge dit bidrag. Begge billeder skal selvfølgelig være af god kvalitet for at vi kan benytte dem, og de skal minimum fylde 250 x 300 pixel. Vi kan ikke love, at alle der uploader billeder i denne tråd får deres billeder med i billedgalleriet. En årsag til at dine billeder ikke kommer med kan f.eks. være, hvis de er for små, for uskarpe, hvis buketten ligner en buket der i forvejen er i galleriet. Efterhånden som billederne lægges ud i galleriet slettes de fra denne tråd. Ligeledes slettes også de billeder, som ikke kommer med i galleriet af den ene eller anden årsag. Husk at sikre jer at I ikke giver mig billeder, som jeres bryllupsfotograf har copyright på. Håber på masser af billeder billeder af jeres smukke buketter. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2010 · Report post Her er min buket 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2010 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2011 · Report post Min så sådan her ud... Det hvide bånd var fra min mors brudebuket, som jeg lånte.. Elsker den <3 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites