anne84

Ny brudekjole

14 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig. Min kæreste og jeg har ikke helt besluttet hvornår vi skal giftes, men det bliver formenlig næste år sidst på sommeren/først på efteråret.

Vi har ikke penge til et meget dyrt bryllup og jeg vil derfor høre om der er ved hvor man evt. kan få en ny brudekjole til rimelig pris??

Håber i kan hjælpe mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du tør betille hjem fra udlandet kan man også få nogen ret fantastiske der. Kig evt på denne tråd. Min dejlige søster syer min for mig, men jeg må da indrømme at jeg blivet lidt fristet når jeg kigger på kjolerne på den amerikanske hjemmeside.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du tør betille hjem fra udlandet kan man også få nogen ret fantastiske der. Kig evt på denne tråd. Min dejlige søster syer min for mig, men jeg må da indrømme at jeg blivet lidt fristet når jeg kigger på kjolerne på den amerikanske hjemmeside.

Der er godt nok mange floyye kjoler og til en meget rimelig pris. Men ved ikke helt om jeg tør, vil være bange for den ikke lever op til forventningerne når den kommer eller slet ikke passer mig.

Men tak for tippet, helt klart en side der skal studeres noget mere

0

Del dette indlæg

Tjek ud, hvornår der er udsalg hos de forskellige forhandlere.

Jeg ved, at nogle herindefra, bla. Rikkebruden, har købt kjoler ret billigt hos Lilly.

Ja i oktober holdes der lagersalg hos Lilly i Vejle. Enhedspriser 1000 kr for kjoler, 250 for slør. Men der skulle også være udsalg i de enkelte butikker lige nu.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor henne i landet bor du?? Jeg bor i sverige, og jeg har fundet min meget smukke kjole i Palm Design i Malmø, til kun 4000 kr, har givet 4500 inkl tilretning så det er rigtig billigt. Og det store plus er at jeg har ikke set nogen andre overhovedet med en magen til min.... (kan godt li at være speciel*S*)

0

Del dette indlæg

Hej tøser.

Er der nogen af jer der kan hjælpe mig. Min kæreste og jeg har ikke helt besluttet hvornår vi skal giftes, men det bliver formenlig næste år sidst på sommeren/først på efteråret.

Vi har ikke penge til et meget dyrt bryllup og jeg vil derfor høre om der er ved hvor man evt. kan få en ny brudekjole til rimelig pris??

Håber i kan hjælpe mig

Som skrevet tidligere holder Lilly i Vejle fabrikssalg en gang sidst på året. Det samme gør Panayotis i Vejle. Der kan man få kjoler helt ned til 1000kr. Det er jo billigt.

Alt tilbehør til kjolen, som slør, skørt, sjal, taske, strømpebånd ol. kan du :bunny_4: hos mig til langt under halv butikspriser. :bunny_4: Engang når du kommer så langt at du skal til at finde tilbehør.

God jagt, der er mange muuligheder så du skal nok finde en smuk kjole til rimmelige penge. I øvrigt så kan man også finde en del både nye og brugte kjoler på QXL.dk

Hilsen Ewa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer