FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh Malene......

Jeg har ikke været på BK længe - og har først i dag fået læst resten af din fortælling.

Du er bare en fantastisk kvinde... - smuk, glad og dejlig. Mark er en meget heldig mand.....

Sikke en masse fantastiske taler. Selvom jeg kun kender dig (jer) herindefra, kan jeg mærke, at alle talerne rammer plet !!

Der er vist ingen der er i tvivl om, at du og Mark er skabt for hinanden - og i vil leve lykkeligt sammen resten af jeres dage....

Vi gik ind igen og pakkede lidt flere gaver op... Lige indtil toastmasteren kom og gjorde os opmærksomme på, at klokken var kvart i midnat! :bearhug:

Jolene hjalp mig med at få sløret på igen og Mark og jeg gik mod dansegulvet :super:

Det var så magisk at stå dér... Jeg var så spændt, men jeg var sikker på, at det nok skulle gå :bearhug:

Jeg har aldrig danset med Mark før, så jeg glædede mig virkeligt meget! :lol:

Hi hi - kunne ikke lade være med at smile lidt af denne !!! - Mener du virkelig, at i ALDRIG har danset sammen før ?????

Jeg må indrømme, at jeg HADER at danse med Michael - han danser som en struds, der prøver at danse electric boogie !! :bearhug:

Men af og til må man jo ofre sig - og er alligevel glad når jeg gør det.

Michael har lige i går husket os på, at vi skal til at øve brudevalsen - og DÉT glæder jeg mig til. Og jeg glæder mig også usansynligt meget, til det er ham og mig der skal danse i vores egen lille bobbel !!! :lol:

Tusind tak, for din beretning fra jeres skønne dag - og igen - tak fordi jeg måtte deltage i den første del af dagen.

Jeg bliver - endnu en gang - nødt til at sige, at du og Mark var så smukke og skønne - og jeg svævede på en lyserød sky da jeg kørte hjem.

Nu glæder jeg mig bare til at høre om ALLE jeres bryllupsrejser :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ååååh altså søde Malene. Hvor starter man, når man lige har læst om hele dit bryllup...

Når man nu er en ordspasser, så kan jeg virkelig ikke finde på noget som helst at skrive..

Du skriver så fantastisk, så alt hvad vil kunne skrive tilbage vil være ingenting..

Men for pokker hvor har du fået mange smil og tåre frem i mig under hele beretningen..

Hvor er i bare supr super smukke begge to. Og sikke en fantastisk udstråling i har.

Sikke en fantastisk fest, alt opstilling er så smukt, man kan virkelig se hvor meget du har gjort ud af det søde.. Det er så fantastisk det hele..

Endnu engang tillykke med dagen.. Hvor er det skønt i endelig er gift :lol:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dog bare en skøn beretning Malene!

Hvor længe skal I være af sted på 2. bryllupsrejse, og hvornår skal du så på arbejde igen efterfølgende? Eller sagt med andre ord, hvornår må Benjamin komme ud? Jeg synes det kunne være SÅ sjovt, hvis han kom en dag, du var på arbejde :cheerleader3:

Sødeste og smukkeste Natasja :bearhug:

Vi skal være af sted fra d.9.8. til d.1.9. :bearhug: Så du må liiiige gå lidt over tid :lol:

Jeg ville elske at være en af de første til at se lille Benjamin :super:

Uh, SÅ længe håber jeg ikke, jeg går over tid :lol: Jeg bør senest blive sat i gang d. 31. august, hvis det skulle komme så vidt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Præcis 9 måneder? Skal jeg forstå det som kun en skruk kvinde kan?

Tænkte det samme.... er der noget du vil fortælle, Malene? :cheerleader3:

Meget gerne, men jeg kan ikke fortælle noget endnu :bearhug:

:lol:

Ihh, hvor lyder det spændende.. :lol:

Var det ikke noget med, at der ville komme mere beretning i dag? -Du er godt klar over, at jeg er blevet fuldstændig afhængig af at skulle tjekke beretningerne, pga. dig og Rikke, for skal liiiiige se om der er kommet nye billeder.. :super:

0

Del dette indlæg

Jamen, Malene, for søren da altså!!!!

Det er jo en rigtig fantastisk beretning - det er som at være der selv :lol: Du skriver fabelagtigt!

Kærligheden er bare med over det hele :lol:

Jeg glæder mig over, at din beretning endnu ikke har nået sin ende... :cheerleader3:

:super: Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mandag d.14. juli 2008 tog vi af sted på bryllupsrejse... Til Sverige! :cheerleader3: Det kunne bare ikke være anderledes! :lol:

Efter at have kørt en times tid i det svenske landskab, så vi et vejskilt mod Häckeberga. Vi skulle bo på Häckeberga Slott, så vi kørte mod Häckeberga :lol:

Meget hurtigt så vi dette syn:

h_k2.jpg

Vi kørte over denne lille bro...

post-16434-1217490795.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde værelset fra kl.15, men var der lidt over 14, så vi gik en tur rundt om slottet og tog billeder :cheerleader3:

Her er det én af staldbygningerne, som vi dog vidste, at vi ikke skulle bo i... Vi skulle jo bo på slottet! :lol:

post-16434-1217491350.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget hurtigt blev modtaget af en meget venlig mand :super:

Mark sagde, at vi var Malene & Mark Fynbo Bredahl :lol: "Nå, så er det jer, der er på bryllupsrejse! Stort tillykke!" :lol:

Vi fik at vide, at vi skulle bo i kælderen, fik nøglen og gik ned mod vores værelse... :cheerleader3:

post-16434-1217492104.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer