Purebeauty

Er jeg for zippet når jeg vil klage

20 indlæg i dette emne

Jeg købte denne kjole hos Nicolai til den nette sum af 10.000 kr og ser nu at en vigtig detalje mangler, kan jeg godt tillade mig at ringe og klage og kræve jeg får den blomst som mangler? Synes det betyder rigtig meget for kjolen... Hvad ville I gøre?

Først billede af modellen hvor blomsten er:

35a5bo9.jpg

jj74ew.jpg

Så af mig

ngswuq.jpg

Føler virkelig jeg mangler den blomst, men vil det blive mit ord mod butikkens??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, for søren da. Du skal da bare ringe til dem og sige at blomsten mangler, så vil de garanteret gerne hjælpe dig. Det burde de i hvert fald med en kjole til 10.000,-

Lad os endelig vide besked om udfaldet :thumbsupsmileyanim:

SUPER SMUK KJOLE :loveboard:

Redigeret af hatshepsut
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja selvfølgelig kan du godt ringe og "klage"/høre dem angående blomsten - og det er uanset om det er en kjole til 500 kr eller til 10.000kr.. Du har jo købt kjolen udfra den tro at blomsten var på, så medmindre der har stået eller er blevet sagt at den ikke kom på, så har du mere end ret til at ringe og høre dem om det :heart:

Og jeg er nu sikker på at det blot er en forglemmelse :loveboard:

Men nøøøøj en flot kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis blomsten ikke sad på kjolen, da du prøvede den og efterfølgende bestilte kjolen, har du jo rent faktisk købt en kjole uden blomst. Det kan jo være, at blomsten på billedet er "ekstraudstyr"?

Jeg synes bestemt, du skal ringe til butikken og spørge, men måske ikke ligefrem klage...

Knus MC

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lille update...

Fik at vide at de solgte ALLE deres kjoler uden blomster, men at jeg da var velkommen til at komme ind og købe en... med de priser de holder sig derinde køber jeg vist bare en et andet sted ;)

Så fik intet ud af at kontakte dem... øv bøv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op noget fusk, specielt når den sidder på modelbilledet.

Det var da egentlig dårlig service når man lægger så mange penge for kjolen........

Håber du finder en fin blomst at sætte på.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undres også når samtlige modelbilleder viser den, men må jeg vist bare tage til takke med... :cheerleader3:

Hvis det var mig, så var der nok gået lidt princip i den nu.. Så jeg ville kontakte importøren/designeren eller hvem det nu er, der i første instans har solgt kjolen til butikken og så spørge dem om hvorvidt de sælger butikken en kjole og butikken også skal betale ekstra for blomsten. Hvis butikken IKKE betaler ekstra, så har du jo et godt argument overfor dem...

Det er såmænd bare min mening. Jeg kan nemlig ikke klare den der smålighed, der er hos brudebutikkerne. Det er horrible priser de holder sig, og når de så oven i købet ikke bare giver dig den blomst med... *grrr*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Havde jeg haft mere end 2 mdr til den store dag, så var jeg nok også endt ud i det, for sådan er jeg også normalt :cheerleader3: Synes det er noget pjat at når jeg endnu har første modelbillede uden blomsten til gode, at de kan gøre det på den måde... Men synes bare ikke jeg orker det, er jo masser af andet og tage sig til ;) Så må se om ikke jeg kan finde en et sted istedet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, syntes bare at det lyder underligt, da der er en del herinde der har skrevet at de har valgt at fjerne blomsten på deres kjole :cheerleader3:

Er der andre der har denne kjole der har valgt at fjerne blomsten?? For så kunne jeg da måske overtage en dem hvis nogle vil af med den ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Underligt med den blomst..

Jeg tror jeg ville ringe til kjolefabrikanten for at høre hvad der er rigtigt og forkert. Det kan jo være at det kun er den butik, der har valgt at gøre sådan. Og det er ikke sikkert det er i overenstemmelse med kjolefabrikantens politik...

held og lykke

Rikke, som bestemt mener at blomsten burde følge med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var der blomst på kjolen da du prøvede den eller har du kun set den på billedet?

Da jeg købte kjole i sin tid, havde jeg udset mange med blomster på ud fra modelbilledet. Ved stort set alle kjolerne viste det sig at blomsten var "ekstraudstyr" og det var i forskelllige forretninger (andre end Nicolai) så tror at det gør sig gældende mange steder. Men ja, det føles som snyd. Endte med at købe en kjole hvor blomsten var "inklusiv" :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer