MissPinky

Sko

8 indlæg i dette emne

Jeg har for noget tid siden købt et var Vagabond sko som jeg skulle have på til brylluppet. Var så småt begyndt at "gå" dem til inden vi tog på ferie og det gik fint nok. Nu er vi kommet hjem og skal for alvor til at gå skoene til. Jeg tager dem på idag da jeg lige skal en smut forbi hobbyforretningen for at købe papir til de sidste kreative ting. Skulle ikke gå så langt, men da jeg skal gå tilbage til bilen kan jeg bare mærke at de begynder at gnave og gøre ondt. Jeg kan ikke holde til at have dem på. :denmarkflag:

Situationen er nu den at jeg dropper skoene og står pt uden. :denmarkflag: Er desperart efter et par nye sko men aner ikke hvor jeg skal finde dem. Jeg vil meget gerne have et par som jeg også kan bruge bagefter uden at skulle farve dem eller noget. Jeg er villig til at give lidt mere for dem end jeg normalt er for sko hvis bare jeg kan holde ud at have dem på hele dagen...

Hvad kan du anbefale???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har for noget tid siden købt et var Vagabond sko som jeg skulle have på til brylluppet. Var så småt begyndt at "gå" dem til inden vi tog på ferie og det gik fint nok. Nu er vi kommet hjem og skal for alvor til at gå skoene til. Jeg tager dem på idag da jeg lige skal en smut forbi hobbyforretningen for at købe papir til de sidste kreative ting. Skulle ikke gå så langt, men da jeg skal gå tilbage til bilen kan jeg bare mærke at de begynder at gnave og gøre ondt. Jeg kan ikke holde til at have dem på. :denmarkflag:

Situationen er nu den at jeg dropper skoene og står pt uden. :denmarkflag: Er desperart efter et par nye sko men aner ikke hvor jeg skal finde dem. Jeg vil meget gerne have et par som jeg også kan bruge bagefter uden at skulle farve dem eller noget. Jeg er villig til at give lidt mere for dem end jeg normalt er for sko hvis bare jeg kan holde ud at have dem på hele dagen...

Hvad kan du anbefale???

Nu ved jeg ikke hvad de er lavet af, men hvis det er læder, har du så overvejet at få dem blokket hos en skomager?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ved jeg heller ikke men det er da værd at prøve at tage dem med derind. Havde overvejet at prøve selv med vådt avispapir men er også bange for at det smitter af og ødelægger skoen

Jeg ville nok prøve skomageren, jeg har før gjort det med succes :denmarkflag:

Hejsa.

Jeg købte noget blogger hos skoringen.

Det er noget skum man sprayer ud på skoen og det ødelægger ikke noget.

Så måske det var et forsøg.

Hilsen Malene

0

Del dette indlæg

Har bestemt mig til at prøve de våde avispapir først. Jeg har klippet en karklud i stykker så den beskytter selve skoen mod tryksværten fra avisen. Nu håber jeg bare på at de udvider sig bare en smule så jeg kan holde til at gå dem på. Har fået 2 kæmpe vabler idag, en på hver storetå. AV av av. De er rigtig ømme så der går nok et par dage før jeg kan prøve skoene igen.

0

Del dette indlæg

Hi hi hi hi. Sko krisen er hermed afblæst...

Da jeg var nede for at hente kjolen med hjem idag, kom jeg til at kigge på de sko de havde i butikken. Jeg fandt et par som var rigtig søde og flotte. Da jeg prøvede dem sagde min veninde at det var da dem jeg skulle have på og så droppe de andre. Spurgte efter prisen. 400 kr. Så kunne jeg kun give min veninde ret. De er så lækre at have på og er sikker på at jeg kan have dem på hele dagen uden at på ondt i fødderne.

Nu er der kun en ting at gøre og det er at begynde at gå dem til :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer