Guest Q23

Store brudekjoler og varmt vejr?

11 indlæg i dette emne

Vidste ikke lige hvordan jeg ellers skulle skrive det, men ville bare gerne høre fra nogle brude som har været i prinsessekjoler her til sommer og om det var til at holde ud?

Jeg har fundet den jeg bare så gerne vil have, men da vi holder det d. 27/6 så er jeg bang for om det bare bliver alt alt aaaaalt for varmt i sådan en..

En anden ting er at butikken ligger i holbæk og jeg bor i middelfart, men mon ikke man kunne tage den tur et par gange for sin drømmekjole? :denmarkflag:

post-26524-1218131796.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg blev gift sidse sommer i en syntes jeg stor kjole

og jeg havde det varmt, selvom jeg for det meste er en frossenpind

en ting jeg dog vil gøre opmærksom på er

er der perler hele vejern rundt langs kanten af kjolen (toppen)

så kan disse meget hurtigt genere i varmen

det havde min og jeg var hudløs hen under aftenen

post-21464-1218132768.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har lige prøvet min kjole og havde det varmt. Der er skørt i kjolen. Jeg tog et skørt mere på og dette var med en ring i bunden. Det gjorde, at jeg med det samme fik det mindre varmt, så det er mit råd.

Min kjole har også perler, men ikke hvor mine arme er, så jeg bliver ikke hudløs.

0

Del dette indlæg

Jeg var ude at prøve kjoler forrige mandag, årets varmeste dag - og nøj hvor jeg kogte, selvom jeg bare stod helt stille i kjolen. Desværre ingen gode råd til hvordan man undgår at kampsvede...

Varmen er en af grundene til vi har valgt marts måned...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Varmt - det er ikke ordet!

Jeg har det altid varmt - jeg går meget, meget sjældent i tøj med lange ærmer, men bruger til gengæld mine sommer-toppe året rundt. Jeg havde frygtet, at det blev varmt i min brudekjole - og jeg fik ret!

Min kjole var (er) tyk og varm, og jeg var rigtig glad for mit skørt med ringe, der i det mindste gav lidt luft til benene. I løbet af dagen havde jeg det varmt, men udholdeligt, men under maden gik det helt galt. Jeg kogte og svedte og kunne slet ikke holde ud at være nogen steder.

Jeg kunne ikke spise og i ren frustration gik jeg fra bordet og stillede mig ned i kølerummet (4-5grader) og NØD DET i 5 minutter. Da jeg kom op igen havde min helt fantastiske brude-terne fundet løsningen - en stor pose med is. Den fik jeg ned til fødderne, og sad så og kølede fødder og underben. Det var helt fantastisk og reddede min aften! Jeg fik kølet kroppen, og selvom jeg stadig havde det varmt var det dog udholdeligt, og jeg kunne nyde resten af middagen - det havde ikke været muligt uden is-poserne!

Nu er jeg et "skræk-eksempel" på én, der altid har det varmt, så andre ville ikke nødvendigvis have haft det lige så slemt som jeg, men rådet om is-posen er hermed givet videre. Måske det kan redde en anden bruds aften også?

MVH Marianne - lykkelig nygift!

0

Del dette indlæg

jeg har det også meget nemt meget meget varmt... Og jeg var august brud i kjole med ærmer og stort skørt! -UDEN problemer! Mit skørt var ovenikøbet af den slags uden ringe da jeg synes det er flottest og mest fyldigt uden ringe.... OG vi holdt vores reception i et drivhus af en glaspavilion! :cheerleader3:) selvfølgelig var det til tider lidt varmt men ikke noget jeg blev videre generet af!

Jeg tror ikke det handler så meget om kjolens størrelsen som dethandler om hvilket materiale kjolen er syet i!! :cheerleader3:) Er man en person som let får det varmt er mit bedste råd at holde sig til tøj i naturmaterialer! Det råd gir jeg både i kraft af at jeg arbejder i tøjbutik men også af egne erfaringer....Min kjole var i silke -men havde den fx været i polyester havde jeg sikkert slet ikke kunne holde ud at være i den---

Mange knus og held og lykke med kjolejagten!

0

Del dette indlæg

Ååååh, jamen havde nok forventet de svar for det er jo klart, men alligevel... Nu sidder jeg lige og er lidt træt af at vi har valgt denne dato, for jeg ville bare så gerne have en "stor" kjole på - men da ikke hvis det skal genere hele dagen.. Hmm... Men godt i er ærlige :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes nu ikke, det generede hele dagen - slet ikke. Jeg havde problemer under middagen, men der var meget varmt i lokalet, og vi sad lige præcis på dén plet i lokalet, hvor vi ikke kunne lave lidt frisk luft. Isen reddede som sagt min aften, men hele resten af dagen havde været helt problemfri.

Prøv dig frem og tilbring lidt tid i de forskellige kjoler. Og hvis du får det for varmt så husk - køl fødder og hænder/håndled ned. Det køler hele kroppen! :-)

Marianne

0

Del dette indlæg

Jeg skal også have stor prinsessekjole på, i silke, og med skørt med ringe under, så jeg håber jeg holder ud. Det må være dejligt med lidt luft nedefra:) Men vejrudsigten for lørdag (hvor jeg skal giftes) lover ikke alt for godt vejr, så det kan være, at jeg slet ikke behøver bekymre mig om, om jeg kommer til at svede. Tværtimod kan det være jeg skal bekymre mig om, at jeg ikke bliver våd... Men jeg tror nu nok det skal gå, uanset hvad, intet kan ødelægge vores dag!!!!:griner:-

0

Del dette indlæg

Du skal bestemt gøre det du har lyst til, for uanset så er sådan en kjole varmere end ellers :griner:-

Jeg havde stor kjole på med skørt, slæb og det hele den 4 august sidste år, og vi havde 27graders varme. Bevares selvfølgelig svedte jeg, men ikke mere end jeg ellers ville ha gjort, jo måske en smule men tro mig intet generende...jeg var i min kjole til kl 3 om natten før jeg skiftede og det var fordi jeg ikke er kjole pige og trængte til at få bukser på :kiss:

Så spring du bare ud i den kjole du BARE MÅ ha, du overlever tro mig :hug:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer