smuklingen

Fotomontage

6 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold da op - jeg åbnede lige Windows movie maker. Og skulle lige se hvordan det var strikket sammen. Det er da noget af det mest brugervenlige jeg længe har prøvet. Bare til dem der kan føle sig lidt skræmt over at skulle åbne et nyt program ;-)

Man trækker billederne ind i en billedrække og derefter kan man trække "overgange" ind i de små felter imellem billederne.

Ja det er lige så langt jeg er nået med de 3 billeder jeg lige har lavet en prøve med. Nu er jeg da nok hooked :-( Kan dog ikke helt finde ud af om jeg skal lave et til min mand, da han allerede har set nogle af de fotomontager, som er lavet her på siden. Men vi har alligevel tænkt på at skulle have et slideshow kørende med billeder fra en fødselsdagsfest hvor vi også var klædt i brudekjole og smoking. Så nu er jeg vist nødt til at lave det som fotomontage.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op - jeg åbnede lige Windows movie maker. Og skulle lige se hvordan det var strikket sammen. Det er da noget af det mest brugervenlige jeg længe har prøvet. Bare til dem der kan føle sig lidt skræmt over at skulle åbne et nyt program ;-)

Man trækker billederne ind i en billedrække og derefter kan man trække "overgange" ind i de små felter imellem billederne.

Ja det er lige så langt jeg er nået med de 3 billeder jeg lige har lavet en prøve med. Nu er jeg da nok hooked :-( Kan dog ikke helt finde ud af om jeg skal lave et til min mand, da han allerede har set nogle af de fotomontager, som er lavet her på siden. Men vi har alligevel tænkt på at skulle have et slideshow kørende med billeder fra en fødselsdagsfest hvor vi også var klædt i brudekjole og smoking. Så nu er jeg vist nødt til at lave det som fotomontage.

Ih det lyder da godt at det er så brugervenligt og lige til at gå til :griner:-

Jeg har bare lige problemer med at downloade selve programmet - surt! Har googlet det og så derefter trykket download, men der sker ikke rigtig noget. Så kommer siden bare frem på engelsk, og så sker der stadig ingen ting. Selv efter jeg trykker på download. Hvad gør jeg forkert?

Synes ikke selv at jeg er total computer dum, men det her driller virkelig. Og vil SÅ GERNE lave en fotomontage til min kommende mand - synes det er en ideel ide!

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke lige hjælpe med download - da det lå på min PC i forvejen - som en sagde er det en del af standard windows pakken. Har du checket at det ikke ligger på din PC i forvejen??

Under "Alle programmer" og så windows movie maker.

Hmmm jeg har fundet endnu en tidssluger - ender sgu nok med både at lave en lille fotomontage, som kan køre under receptionen med billeder. Og så en til min mand, for sangen volder mig lidt kvaler og så synes jeg egentlig det er federe med fotomontage. På den måde kan man jo sige det samme som i en tale. Bare uden fare for at bryde hulkende sammen uden at være i stand til at tale.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer