hillerup

øhh det der med det glide creme??

25 indlæg i dette emne

Har læst herinde at man kunne bruge glidecreme mellem lår-basserne, så de ikke blev helt hudløse!!!

Men da jeg var i Matas for at købe det idag, kiggede damen mærkeligt på mig og forklarede mig, at sådan noget glidecreme ikke suger sig ind i huden... Så som hun sagde, så er man jo fugtig mellem benene hele dagen :cheerleader3: .

Ej er der nogen af jer der har prøvet??. Eller er der andre tip??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rexona antiperspirant roll on har væretdet allerbedste tip for mig.... jeg prøvede også med alm spraydeo men det holdt ikke lige så længe... faktisk ik ret længe på mine lårbasser... med roll on er man snasket lige efter og det skal lige tørre lidt men derefter er det bare PERFEKT!!! Det holdt hele min bryllupsdag selvom jeg egentlig havde påregnet en "refill" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er pga. varmen, at man bliver fugtig, så ved jeg, at en del har brugt en ganske alm. antipersperant deo på lårene. Det skulle forhindre lårene i at svede - ligesom under armene.

Det virker!!! :cheerleader3:

Jeg bruger en antiperspirant spray fra Sanex. Og bliver hverken rød eller øm mellem lårene!! :cheerleader3:

(man siger godt nok de skal være parfumefri, men det kan ikke fås på spray. og en del af dem fra sanex har ikke så meget i. Jeg bliver i hvert fald IKKE irriteret af det :cheerleader3: For mig der virker det rigtig godt!! )

0

Del dette indlæg

Hejsa

Jeg købte silicone glidecreme på apoteket. Det har virket helt suværent for mig. Det er fedtet i starten, men efterhånden ligger det bare en glat hinde.

Jeg havde det på hele dagen i lørdags til mit bryllup. Et godt lag inden kjolen kom på, og så kom jeg lidt ekstra på lige inden vi gik til bords. Da det havde været meget varmt og jeg svedte helt vildt, efter at have været på bakke vandring og få taget billeder :cheerleader3: Det virkede perfekt for mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvis det er pga. varmen, at man bliver fugtig, så ved jeg, at en del har brugt en ganske alm. antipersperant deo på lårene. Det skulle forhindre lårene i at svede - ligesom under armene.

Jeg bruger en antiperspirant spray fra Sanex. Og bliver hverken rød eller øm mellem lårene!! :cheerleader3:

(man siger godt nok de skal være parfumefri, men det kan ikke fås på spray. og en del af dem fra sanex har ikke så meget i. Jeg bliver i hvert fald IKKE irriteret af det :cheerleader3: For mig der virker det rigtig godt!! )

Man kan også bruge en alm. roll on.

Hvis det skal være uden parfume, så har Netto en til ca. 15 kr, der hedder Minimal.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

(man siger godt nok de skal være parfumefri, men det kan ikke fås på spray. og en del af dem fra sanex har ikke så meget i. Jeg bliver i hvert fald IKKE irriteret af det ()() For mig der virker det rigtig godt!! )

Man kan også bruge en alm. roll on.

Hvis det skal være uden parfume, så har Netto en til ca. 15 kr, der hedder Minimal.

Jep, men så skal man sidde og vente til det tørre og det har jeg aldrig tid/tålmodighed til :cheerleader3: Det skal man ikke med spray :7himmel:

0

Del dette indlæg

Det hjælper, hat testet det hele sommeren når jeg var i kjole. Jeg plejer at have store problemer men denne sommer er der ingenting. Så prøv det prøv det :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har også prøvet deo tricket, men det virker kun en times tid for mig, så var den gal igen. Derfor sværger jeg til silicone glide cremen. -Og det er 1. sommer nogensinde jeg har haft kjole på i byen, UDEN shorts indenunder. Så det er helt fantastisk at kunne nu :cheerleader3:

Så det er bare med at prøve sig frem og finde det der virker bedst. :cheerleader3:

Knus Nymann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det glidecreme du skal bruge hedder Eros Bodyglide og kan købet på nettet, bla hos Funtoys.dk som også sælger en anden kanon glidecreme som hedder funglide. Når først du har prøvet det er du afhængig......smiler.......og så er det rigtigt lækker til masage, når du har barberet dig intimt og så selvfølgelig når man skal hygge.....smiler.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det glidecreme du skal bruge hedder Eros Bodyglide og kan købet på nettet, bla hos Funtoys.dk som også sælger en anden kanon glidecreme som hedder funglide. Når først du har prøvet det er du afhængig......smiler.......og så er det rigtigt lækker til masage, når du har barberet dig intimt og så selvfølgelig når man skal hygge.....smiler.....

Tilslutter mig lige her.

Jeg er også en afdem der har nævnt at man kan bruge glidecreme. Synes selv det er rigtig lækkert. Bruger det mest efter barbering af ben og armhuler. Hjælper ret godt mod skægpest.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det hjælper, hat testet det hele sommeren når jeg var i kjole. Jeg plejer at have store problemer men denne sommer er der ingenting. Så prøv det prøv det :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hvad hedder den du har brugt?

0

Del dette indlæg

Hvad hedder den du har brugt?

Jeg benytter en Sanex Deo spray og den virker fantastisk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Har også hørt rigtig godt om Eros bodyglide, kan også købes på www.bonami.dk, men hvis det andet virker er det måske lidt billigere?? Men det andet skal efter hvad jeg har fået fortalt også kunne bruges til at smøre knirkende hængsler, cykellåse osv. med :cheerleader3: kunne jo også være man fik brug for det og så virker deo ikke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer