JaneDuedal

Vi blev poltet!!!

4 indlæg i dette emne

Hej allesammen,

Så er det min tur til at berette om PA har desværre ingen billeder.

Vi blev poltet igår. Jeg havde regnet den ud pga flere folk der har talt lidt over sig. Min kommende mand derimod var sikker på det ikke var igår men den 30.08. Jeg stod op kl 8 og ventede og ventede og.... ventede. Kl 8.45 kom en bekendt og hentede noget rør han skulle bruge. Vi snakkede lidt frem og tilbage om det var idag. Han sagde at på Nettos parkeringsplads (bor ca 200 m fra Netto)stod der ca 20 mennesker og netto havde ikke åbent endnu. Min kommende mand ville stadig ikke tro det men så kom der en veninde 2 veninder 3 kammerater osv.

Vi fik alle morgenmad og turen gik afsted på eventyr.

Min kæreste skulle fiske og jeg og 10 tøser var i JYLLANDS PARK ZOO. Først skulle jeg og 3 veninder holde en kvæler slange vi fik at vide den var rolig da den næsten lige var blevet fodret hvilket var ca en måned siden de får mad en gang hver 3 måned. Det var ikke så slemt som frygtet at holde den. Jeg aede på den og den mærkes jo fyldstændig som en lækker taske eller et par sko. Tøserne fik sig et godt grin da en af dem spurgte hvor r... sidder henne på sådan en. Dyrepasseren sagde den er den den kommende brud står og aer på :cheerleader3: . Nå så skulle jeg sgu ikke ae det kræ mere.

Turen gik videre til gederne inden fik jeg lige en papagøje på skulderen og så afsted med et rustent lig af en trillebør som larmede med spand og kost i. Jeg fik en del opmærksomhed alle folk tog billeder af mig og papegøjen og de små børn sagde "Se der er en pirat, mor!!" (Jeg havde en cowboyhat på men ok det kan godt være jeg lignede en pirat). Jeg skulle muge ud ved gederne f... hvor de dyr skider meget.

Så gik turen videre til 2 gange aber. Jeg kan ikke huske hvad racerne hed men de var meget søde og jeg fodrede dem med rosiner det var bare guf for dem. Nøj hvor var de altså bare nuser. Tøserne synes det var vældigt sjovt at joke med at jeg var kommet hjem til mine artsfæller hver gang jeg sad i et bur og fodrede de små kræ. :7himmel:

Til sidst skulle jeg sætte papagøjen af på dens mur hvor den normalt sidder og holder øje med alt. Så skulle den lige have et par melorm som tak for turen(levende AD) :cheerleader3: Jeg blev også tilbudt en men jeg sprang lige over.

Turen gik videre til Baboon City et sted med alverdens ting og sager. Kæmpe hoppeborge, radiobiler,sumobryderdragter, rodeotyr, karokee, kæmpeboksning og meget mere. Jeg prøvede det nævnte. Nej hvor var det skægt. Lige indtil at der over højtaleren blev råbt dette. "Jane Hansen på 27 år bedes gå til informationen hvor hendes far står og mangler hende" F... hvor flovt. Mig afsted til informationen hvor min far og hele min kærestes slæng stod og min kæreste i kjole og milistøvler pisse stiv. Nej hvor var han dog grim og til at blive flov over. Jeg var ret lettet over at vore veje skulle skilles, vi tøser skulle videre.

Vi tog hjem til en veninder hvor der var chokolade kage og dildoparty. Det var meget sjov men sælgeren var ikke alt for god til at fortælle til alle hvad de forsk. ting nu var. Jeg sad ved siden af hvor sælgeren stod og måtte så selv informere tøserne om tingene. Fik da købt lidt sjov med hjem ()() .

Turen gik nu hjem igen hvor der var disket op med mad og drikkelse. Vi havde en konkurrence hvor vi skulle finde ud hvem af os der kendte hinanden bedst. Jeg vandt 4 timers intim massage. :cheerleader3:

Så var det id til at drikke :smolf: snakke danse gå lidt under komme op igen.

Alt i alt en rigtig god dag som endte ved 1-2 tiden for mit vedkommende.

Glæd jer tøser den dag er bare rigtig fantastisk.

Redigeret af JaneDuedal
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer