Purebeauty

Blomst til kjolen

12 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en blomst til min brudekjole, den mangler ligesom på modellen som oprindelig blev lavet med den, men VIL IKKE give 800 kr for den i butikken... Har I nogen ideer?

Her mig i kjolen:

2h6aj3k.jpg

Her modelbilledet hvor man kan se blomsten i højre side:

2qxw9qa.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv syet min kjole og havde samme problem - jeg manglede pynt. Jeg gik ind i en Lilly butik (Odense) og spurge, om man kunne købe en blomst. Det kunne man ikke og så kiggede hun i sine gemmer og fandt en blomst, som jeg fik foræret. Om du kan være så heldig, kan jeg selvfølgelig ikke svare på.

0

Del dette indlæg

Fabrikanten siger at den gør, jep har rent faktisk kontakten San Patrick i Spanien viiiildt! Men butikken siger: Vi sælger alle vores kjoler uden blomst men du er velkommen til at komme ind og købe en (800kr)... grr og som sagt, jeg kan virkelig ikke finde ud af at lave sådan noget... eller noget andet for den sags skyld :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

kan godt forstå du ikke vil give 800 kr for en blomst

kunne du ikke gå i en stof forretning og så om de havde noget blomter værk du kunne bruge eller noget stof til at sy den selv????

at sy den selv kræver jo at man er lidt kreativ og fingernem.....

:bearhug:

knuser herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fabrikanten siger at den gør, jep har rent faktisk kontakten San Patrick i Spanien viiiildt! Men butikken siger: Vi sælger alle vores kjoler uden blomst men du er velkommen til at komme ind og købe en (800kr)... grr og som sagt, jeg kan virkelig ikke finde ud af at lave sådan noget... eller noget andet for den sags skyld :ilovebryllupsklar:

Kender du ikke en der kan sy??? For jeg ville heller ikke selv kunne finde ud af det, men til gengæld kan min svigermor og hun er knalddygtig til kreative ting med nål og tråd :thumbsupsmileyanim:

For så ville det jo "bare" være at købe stoffet og mønster og det koster da ihvertfald ikke 800 kr. Synes i øvrigt at det er for dårligt at den ikke fulgte med kjolen når fabrikanten siger den gør - det er da noget humbug og bondefangeri at du skal betale 800 kr. for den ved siden af.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer